7 Στρατηγικές που ακολουθούν οι εταιρείες για επιτυχημένο Μάρκετινγκ

Τα 4P, προϊόν, τιμή, τοποθεσία και διαφήμιση είναι απαραίτητα στοιχεία που έχουν όλες οι στρατηγικές μάρκετινγκ. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις σήμερα χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο δεδομένα ανάλυσης δεδομένων για να βελτιώσουν τις μεθόδους μάρκετινγκ τους.

Παρακάτω υπάρχουν 7 παραδείγματα Μάρκετινγκ που οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ως μέσω για τις στρατηγικές τους.

Affiliate Marketing

Το Affiliate Marketing παρέχει ευκαιρίες για να δημιουργήσει πωλήσεις, να προσεγγίσει νέο κοινό και να δημιουργήσει στρατηγικές σχέσεις με συνεργάτες. Οι συνεργάτες κερδίζουν προμήθειες για την προώθηση της εκάστοτε επιχείρησης, προϊόντος ή υπηρεσίας.

Για παράδειγμα, επιχειρήσεις που προωθούν προϊόντα Amazon στα ιστολόγια ή τους ιστότοπούς τους λαμβάνουν ένα ποσοστό όταν πραγματοποιείται μια αγορά στο Amazon.com.

Affinity Marketing

Το Affinity Marketing, γνωστό και ως co-branding, επιτρέπει σε δύο ή περισσότερες μάρκες να συνεργάζονται στο τομέα του  Μάρκετινγκ. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν αυτόν τον τύπο μάρκετινγκ δεν είναι ανταγωνιστές, αλλά οι πελάτες τους έχουν κοινά ενδιαφέροντα, οπότε υπάρχει κοινό έδαφος.

Οι εμπλεκόμενες εταιρείες συνδυάζουν κοινά χαρακτηριστικά των επωνυμιών τους για να ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση των πελατών.

Ένα παράδειγμα είναι τα κουτάκια Coca-cola που πωλούνται στα Goody’s.

Business-to-Business Marketing (B2B)

Είναι μια κατάσταση όπου μία επιχείρηση πραγματοποιεί εμπορική συναλλαγή με άλλη. Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν: Μια επιχείρηση προμηθεύει υλικά για τη διαδικασία παραγωγής της άλλης επιχείρησης.

Buzz Marketing

Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα εμπορικό σήμα ή να συγκεντρώσουν την προσοχή πιθανών πελατών, μπορούν να επωφεληθούν από το μάρκετινγκ buzz, γνωστό και ως μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα.

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διαδραστικές εκδηλώσεις, events, για να δημιουργήσουν φήμη. Αυτές οι καμπάνιες επιδιώκουν να δημιουργήσουν ενδιαφέρον για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία μεταξύ ατόμων που θα μοιραστούν τα νέα με τους φίλους και τους συνεργάτες τους.

Customer Experience Marketing

Οι εταιρείες  χρησιμοποιούν την στρατηγική για να μεγιστοποιήσουν το αντίκτυπο των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες τους σε κάθε σημείο επαφής στο ταξίδι της αγοραπωλησίας.

Η ώθηση για πελατοκεντρικό μάρκετινγκ σημαίνει ότι οι πελάτες έχουν περισσότερες επιλογές και αναμένουν άριστη εξυπηρέτηση. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ εμπειρίας πελατών για να προβλέψουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες των καταναλωτών

Email Marketing

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μια από τις πρώτες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κοινή χρήση εκπαιδευτικού περιεχομένου, νέων πληροφοριών προϊόντος, εκπτώσεων και άλλων. Παρόλο που αφθονούν νεότερες μέθοδοι ψηφιακού μάρκετινγκ, το email παραμένει πάντα επίκαιρο.

In-game Marketing

Το μάρκετινγκ εντός παιχνιδιού περιλαμβάνει την τοποθέτηση διαφημίσεων σε παιχνίδια. Μερικές φορές, αυτές οι διαφημίσεις επιτρέπουν στους χρήστες να παίζουν παιχνίδια χωρίς κόστος, υπό την προϋπόθεση ότι επιλέγουν να λαμβάνουν προωθήσεις προϊόντων εντός παιχνιδιού.

Φυσικά υπάρχουν πάρα πολλές ακόμα στρατηγικές Μάρκετινγκ που βοηθούν τις επιχειρήσεις να είναι συνέχεια σε επαφή με τους πελάτες. Η κάθε επιχείρηση πρέπει να βρει τη στρατηγική που ταιριάζει καλύτερα σε εκείνη ή ακόμα και συνδυασμό στρατηγικών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !