Όλοι θέλουμε το μήνυμά μας να είναι αυτό που ξεχωρίζει, το πιο ενδιαφέρον και πάνω απ ‘όλα, αυτό που προκαλεί θετική απάντηση. Αλλά τι είναι ένα επιτυχημένο μήνυμα;
Είναι γραμμένο σε καλλή γλώσσα; Είναι αυτό που ελκύει τις αισθήσεις του αναγνώστη;
Είναι κάποιες στιγμές που βομβαρδιζόμαστε από δεκάδες μηνύματα. Ορισμένα από αυτά τα μηνύματα έχουν σημασία ενώ άλλα είναι ασήμαντα.
Η Melanie Goodman, ιδρύτρια του Trevisan Social Media Marketing εξηγεί: ‘’Στο LinkedIn, ένα επιτυχημένο μήνυμα θα οριζόταν ως ένα μήνυμα που θα ανοιχτεί, θα διαβαστεί από την αρχή έως το τέλος και στη συνέχεια ο αναγνώστης θα ενεργήσει.
Μετά από εκτεταμένη έρευνα και δοκιμαστικούς ελέγχους στη δική μου εταιρεία και για πελάτες, βρήκαμε τα βασικά στοιχεία για την απόδοση της επένδυσης με τα οργανικά μας μηνύματα (χωρίς διαφημίσεις επί πληρωμή). ‘’
ΠΩΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑ
Ακολουθεί μια ματιά στο πώς να στέλνετε μηνύματα με επιτυχία στα άτομα στο LinkedIn:
Κατανοήστε ότι υπάρχουν διάφοροι τύποι επιλογών ανταλλαγής μηνυμάτων στο LinkedIn. Όσον αφορά την αποστολή μηνυμάτων σε άτομα στο LinkedIn, έχετε πολλές επιλογές, όπως:
- InMail: Στείλτε προσωπικά μηνύματα σε άτομα που βρίσκονται στο LinkedIn αλλά δεν είναι οι συνδέσεις σας – επιλογή διαθέσιμη με λογαριασμούς Premium.
- Άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων: Προσεγγίστε τις συνδέσεις σας σε πραγματικό χρόνο, στέλνοντας απευθείας μηνύματα.
- Ομαδικά μηνύματα: Στείλτε απεριόριστα μηνύματα σε οποιονδήποτε ομάδα είστε μέλος για περισσότερες από πέντε ημέρες. (Εναλλακτικά, στείλτε ένα μήνυμα σε μεμονωμένο άτομο της ομάδας.)
Πώς επηρεάζει ο τύπος των μηνυμάτων αυτό που λέτε;
Αρκετοί παραλήπτες θα διαβάσουν ένα μήνυμα που στάλθηκε σε μια ομάδα. Επομένως, το μήνυμά σας πρέπει να είναι γενικό αλλά σχετικό με καθέναν από τους παραλήπτες. Αντίθετα, αποφύγετε την αποστολή προσωπικών μηνυμάτων μέσω ομαδικών μηνυμάτων.
Εάν στέλνετε ένα άμεσο μήνυμα σε κάποιον με τον οποίο είστε στενά συνδεδεμένοι, κάντε το μήνυμά σας πιο προσωπικό και αναφέρετε τουλάχιστον την εταιρεία του με το όνομα ή μια πρόσφατη ανάρτηση που έβαλαν.
Όταν στέλνετε μηνύματα σε άτομα με τα οποία δεν είστε συνδεδεμένοι, πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να είστε εξαιρετικά επαγγελματικοί. Ίσως χρειαστεί επίσης να εισαγάγετε τον εαυτό σας και να δηλώσετε με σαφήνεια γιατί επικοινωνείτε μαζί τους.
Με τα μηνύματα InMail, τραβήξτε την προσοχή του παραλήπτη σας με ένα φανταστικά ενδιαφέρον θέμα.
Οι παραλήπτες σας είναι πολυάσχολοι άνθρωποι που δεν έχουν χρόνο να ανοίξουν ένα μήνυμα, εκτός εάν υπάρχει κάτι για αυτούς. Μπορεί να εξετάσουν το ενδεχόμενο να ανοίξουν ένα μήνυμα εάν το θέμα σας επικαλεσθεί αναγνώριση ή ενδιαφέρον από αυτούς.
Εδώ είναι μερικοί τρόποι να το επιτύχετε:
Εάν γνωρίζετε τον παραλήπτη σας προσωπικά, αναφέρετε πώς και πού γνωριστήκατε. Έχετε κοινή σύνδεση;
Αναφέρετέ τα στη γραμμή θέματος και διατηρήστε το θέμα σε έξι λέξεις ή λιγότερο.
Αναφέρετε τυχόν κοινά ενδιαφέροντα που ενδέχεται να έχετε. Κρατήστε τα μηνύματά σας επαγγελματικά, σύντομα και στο επίκεντρο.
Αυτά κάνουν τους παραλήπτες σας να ανοίξουν τα μηνύματά σας, αλλά όχι και να το διαβάσουν ολόκληρο. Οι άνθρωποι έχουν μικρό χρονικό διάστημα προσοχής που φαίνεται να μειώνεται σταθερά (περίπου οκτώ δευτερόλεπτα από σήμερα). Κρατήστε το μήνυμά σας σύντομο.
Χρησιμοποιήστε ψυχολογικά κόλπα για να τους κάνετε να ανοίξουν τα μηνύματά σας.
Πρέπει να διαβαστεί όλο το μήνυμα
Ακολουθούν ορισμένες αποτελεσματικές στρατηγικές για να προσελκύσετε τους παραλήπτες σας να διαβάσουν τα μηνύματά σας:
Κρατήστε πίσω μερικές ζωτικές πληροφορίες που χρειάζονται – πληροφορίες που παρέχετε στο μήνυμά σας αλλά όχι στη γραμμή θέματος. Αυτό μπορεί να προκαλέσει περιέργεια.
Χρησιμοποιήστε λέξεις ενεργοποίησης , όπως “αποφύγετε”. Αυτό μπορεί να σας φαίνεται αρνητικό, αλλά αυτή η λέξη είναι απίστευτα ισχυρή όταν τη χρησιμοποιείτε με τρόπο που σας δίνει πλεονέκτημα – λέτε τις προοπτικές σας για πράγματα που δεν θέλουν να δουν να συμβαίνουν στην εταιρεία τους.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα σε δράση:
“Αποφύγετε να περιμένετε μήνες για να σας καλέσει ένας νέος δυνητικός πελάτης, αξιοποιώντας την οικονομικά αποδοτική εξερχόμενη εφαρμογή μας”. Χρησιμοποιήστε λέξεις όπως υποστήριξη , αποθήκευση και άνοιγμα .
Όλοι οι επαγγελματίες θέλουν να εξοικονομήσουν χρόνο, χρήματα και να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Για παράδειγμα, “Εξοικονομήστε ώρες και έξοδα πρόσληψης διαχειριστή μάρκετινγκ με εξωτερική ανάθεση σε επαγγελματική εταιρεία μάρκετινγκ LinkedIn”
Ήχος & άνθρωπος. Φανταστείτε ότι στέκονται μπροστά σας, και τους μιλάτε άμεσα λέγοντάς τους το πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε. Όλοι εκτιμούν την προσφορά βοήθειας, ειδικά αν στοχεύουν στη διόρθωση των προβλημάτων τους. Είπα να διορθώσω; Απολύτως – η διόρθωση, είναι μια άλλη θετική λέξη «σκανδάλης».
Προσθέστε ένα μικρό κολακευτικό σημείο στα μηνύματά σας και ολοκληρώστε με μια παρότρυνση για δράση για να λάβετε την καλύτερη απάντηση.
Οι άνθρωποι χρειάζονται κατεύθυνση – και όταν τους δίνετε μια σαφή παρότρυνση για δράση, είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν στο αίτημά σας.
Θέλετε να σας συστήσουν τις συνδέσεις τους; Θα θέλατε να κάνουν μια έρευνα; Θέλετε να παραπέμψουν την επιχείρησή σας στις επαφές τους; Όποιος και αν είναι ο λόγος σας, δηλώστε τον ξεκάθαρα, ώστε να ξέρουν τι περιμένετε από αυτούς και τι πρέπει να κάνουν.
Επικοινωνήστε με ένα πρόγραμμα συνέχισης.
Μην περιμένετε οι παραλήπτες των μηνυμάτων σας να επικοινωνήσουν μαζί σας αμέσως. Εάν δεν λάβετε νέα από τους παραλήπτες σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους με ένα νέο μήνυμα. Η ευγένεια απαιτεί να περιμένετε πέντε μέρες πριν να στείλετε ξανά.
Το LinkedIn είναι μια ισχυρή επαγγελματική πλατφόρμα που μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά καλά για εσάς και την επιχείρησή σας εάν το χρησιμοποιείτε στρατηγικά.
Το κλειδί για μια αποτελεσματική καμπάνια προσέγγισης του LinkedIn είναι να δείξετε την αξία σας και τη μοναδική πρόταση πώλησης με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις. Δοκιμάστε, δοκιμάστε, δοκιμάστε ξανά και πάνω απ ‘όλα, στείλτε πάντα μια απάντηση!
Απογείωσε το προφίλ της εταιρείας σου στο LinkedIn
Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε να ειστε συνεπείς στο LinkedIn εξαιτίας περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία για δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για την επιχείρησή σας στo LinkedIn και τα υπόλοιπα Social Media, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε άμεσα εξαιρετικά αποτελέσματα!
Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.
Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε το δικό μας προφίλ στο LinkedIn κάνοντας κλικ εδώ. Ακολουθώντας μας μπορείτε να πάρετε ιδέες για περιεχόμενο για τη δι΄κή σας εταιρεία και να δείτε περισσότερα άρθρα σαν αυτό που μόλις διαβάσατε.
Πηγή: Entrepreneur Europe