Οι διαφημίσεις βάσει συναισθημάτων μπορεί να είναι πιο δύσκολο να δημιουργηθούν, αλλά τα στατιστικά στοιχεία λένε ότι αξίζει τον κόπο. Πληρώνοντας τις καμπάνιες σας στο Facebook με ένα συναίσθημα και μια συγκίνηση, μπορείτε να σαγηνεύσετε το κοινό σας στο Facebook, κάνοντάς τους να κάνουν κλικ και να αγοράσουν.
1)Πώς να χρησιμοποιήσετε το FOMO στις διαφημίσεις σας στο Facebook
- Αναφέρετε τον αριθμό των ατόμων που επωφελούνται ήδη από το προϊόν σας.
- Θέστε μια ερώτηση, υπονοώντας ότι το άτομο χάνει μια μεγάλη ευκαιρία.
- Κάντε τον αναγνώστη να νιώσει ότι υπάρχει μια συναρπαστική κοινότητα στην οποία δεν ανήκουν… Ακόμα.
- Κάντε την προσφορά διαφήμισης στο Facebook να περιορίζεται από το χρόνο για να ωθήσει τους χρήστες να εγγραφούν πιο γρήγορα.
FOMO (Fear Of Missing Out) ή στα ελληνικά, φόβος μην χάσεις το τι συμβαίνει! Ένα είδος κοινωνικού άγχους που χαρακτηρίζεται από “την επιθυμία του ατόμου να παραμένει συνεχώς συνδεδεμένο με το τι κάνουν οι άλλοι.
2. Δείξτε τον ενθουσιασμό
Ο ενθουσιασμός είναι γνωστός για την ικανότητά του να αυξάνει την παρορμητικότητα και να κάνει τους ανθρώπους πιο γρήγορους να ενεργούν. Έτσι, αν καταφέρετε να ενθουσιάσετε ένα άτομο με την προσφορά διαφημίσεων στο Facebook, είναι πολύ πιθανότερο να πραγματοποιήσει την αγορά με βάση την ορμή.
Ένα άρθρο στο Wall Street Journal υποδηλώνει ότι χρειάζονται 20 λεπτά για να περάσει το συναίσθημα του ενθουσιασμού. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα συναισθήματα εξασθενίζουν ακόμη πιο γρήγορα.
Επομένως, είναι καλύτερο να διατηρήσετε τη σελίδα προορισμού της διαφήμισής σας όσο το δυνατόν πιο απλή και συναρπαστική και να οδηγήσετε τον επισκέπτη στην εγγραφή.
3. Μάθετε να χειρίζεστε αρνητικά συναισθήματα
Μια διαφήμιση στο Facebook που προκαλεί αρνητικό συναίσθημα δεν είναι πάντα κακό. Ειδικά εάν προκαλεί πρώτα τις αρνητικές σκέψεις και στη συνέχεια προσφέρει μια λύση για να σας ενθαρρύνει.
Ωστόσο, μην υπερβάλλετε την αρνητικότητα στις διαφημίσεις σας.
Δείτε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αρνητικά συναισθήματα στις διαφημίσεις σας στο Facebook:
- Τραβήξτε την προσοχή του κοινού σας με αρνητικό τίτλο.
- Ενημερώστε το κοινό σας σχετικά με μια μικρή προεπιλογή για το προϊόν σας για να δείξετε ότι δεν κρύβετε τίποτα.
- Υπενθυμίστε στους αναγνώστες ένα αρνητικό γεγονός ή κατάσταση που αντιμετωπίζουν σε καθημερινή βάση.
4. Βοηθήστε τους ανθρώπους να αισθάνονται περήφανοι
Η εκστρατεία του LEGO στο Facebook κάνει τις μητέρες περήφανες για τα παιδιά τους, τους υπενθυμίζουν την ικανότητα των παιδιών να δημιουργούν εκπληκτικά πράγματα. Πολλοί γονείς έλκονται από την προσφορά επειδή θα ήθελαν να δουν τα παιδιά τους να μαθαίνουν και να πετυχαίνουν.
Ένας άλλος τρόπος για να κάνετε τους ανθρώπους να νιώσουν υπέροχα για την αγορά τους είναι να τους υπενθυμίσετε ότι κάνουν μια έξυπνη επιλογή.
5. Δημιουργήστε μια αίσθηση επείγοντος
Όταν δίνετε στους ανθρώπους πολύ χρόνο για να πάρουν μια απόφαση, πρόκειται να αναβάλουν το συμπέρασμα και πιθανότατα θα το ξεχάσουν.
Ωστόσο, όταν παρουσιάζεται μια προσφορά περιορισμένου χρόνου, οι άνθρωποι ανησυχούν ότι θα χάσουν την καταπληκτική προσφορά.
Η εφαρμογή της έλλειψης και του επείγοντος χαρακτήρα σε έναν ιστότοπο βοήθησε έναν επιχειρηματία να αυξήσει τις πωλήσεις κατά 332%. Πόσο μπορείτε να αυξήσετε την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων των διαφημίσεών σας χρησιμοποιώντας την ίδια τακτική;
Να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με την ημερομηνία λήξης της προσφοράς.
Τα συναισθήματα μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη δημιουργία διαφημίσεων Facebook που αξίζουν κλικ. Η εφαρμογή συναισθηματικής τακτικής μάρκετινγκ στις καμπάνιες σας στο Facebook δεν είναι τόσο δύσκολη όσο φαίνεται. Το μόνο που χρειάζεται είναι έξυπνο copywriting και πρωτότυπος σχεδιασμός διαφημίσεων. Και φυσικά, ένα άγγιγμα δημιουργικότητας.