Στείλτε το κατάλληλο email, με τις κατάλληλες λέξεις

Οι λέξεις που χρησιμοποιούμε επηρεάζουν τον συνομιλητή μας, και ταυτόχρονα ο συνομιλητής δίνει διαφορετικές οπτικές στα λεγόμενά μας. Φανταστείτε λοιπόν να κατέχετε μία ηγετική θέση, να είστε μάνατζερ ή ακόμα και υπεύθυνος βάρδιας και οι προτάσεις σας να είναι φλεγόμενα βέλη. Δεν βγήκε άλλωστε τυχαία η έκφραση ”Βούτα τη γλώσσα στο κεφάλι πριν μιλήσεις”.

Περιστατικό στο μετρό. Ενώ ο συρμός κινείται κανονικά και όλοι περιμένουν να φτάσουν σπίτι τους, ακούγεται από τα μεγάφωνα <<Εκκενώστε τον συρμό>>. Όλοι σάστισαν. Σηκώθηκαν απότομα από τις θέσεις τους και κατευθύνθηκαν προς τις εξόδους.

1ο) Άλλαξε η καθημερινή τους διαδρομή.

2ο) Η λέξη ”Εκκενώστε”, τους προκατάβαλε αρνητικά.

3ο) Αίσθηση φόβου και ανασφάλειας.

4ο) Αντιμέτωποι με άγνωστο και ανεξήγητο γεγονός.

Είστε λοιπόν Διευθυντής τραπέζης και θέλετε να ανακοινώσετε μία μαζική απόλυση. Θα ήταν καλό να ψάξετε πολύ προσεκτικά τις λέξεις που θα χρησιμοποιήσετε. Δεν θέλετε άλλωστε, ούτε να χαλάσετε την εικόνα σας προς τους εργαζομένους αλλά ούτε και να φέρετε τον πανικό.

EMAIL

Πολύ σημαντική είναι η επιλογή των λέξεων σε ένα email που θα αποσταλεί σε κάποιον πελάτη. Αν για παράδειγμα θέλετε να του ζητήσετε να πραγματοποιήσει ένα ξεχασμένο task πρέπει να το κάνετε με τρόπο. Ουσιαστικά θα πρέπει να του πείτε ότι έκανε λάθος και πρέπει να το διορθώσει. Σε κανέναν δεν αρέσει να κάνει λάθη, συνεπώς πρέπει να είστε προσεκτικοί.

Λάθος Email : κ. Παπαδόπουλε καλησπέρα. Πρέπει να μας αποστείλετε τα προϊόντα, καθώς η συμφωνημένη ημερομηνία έχει περάσει. Σας ευχαριστούμε!

Σωστό Email : κ. Παπαδόπουλε καλησπέρα. Ελπίζουμε το email μας να σας βρίσκει καλά. Θα θέλαμε να σας κάνουμε μία ευγενική υπενθύμιση σχετικά με την αποστολή των προϊόντων. Αναμένουμε με χαρά τα προϊόντα το συντομότερο. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Νομίζω η διαφορά είναι αισθητή. Στην πρώτη περίπτωση ο πελάτης μας αμέσως θα πάρει αμυντική στάση και θα του δημιουργήσουμε αρνητικά συναισθήματα, ενώ στην δεύτερη περίπτωση δημιουργούμε ένα κλίμα ασφάλειας, μιλώντας σε φιλικό και ευγενικό τόνο.

Μην ξεχνάτε ποτέ ότι οι λέξεις μπορούν να δημιουργήσουν απίστευτα νοήματα και να συνοδεύσουν μοναδικές εμπειρίες. Οι θετικές και αρνητικές λέξεις πηγαίνουν σε δύο διαφορετικές κατευθύνσεις. Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιείτε αρνητική γλώσσα όλη την ώρα, πιθανότατα θα υποφέρετε. Από την άλλη πλευρά, αν επιλέξετε να μιλήσετε θετικά, η ζωή σας θα βελτιωθεί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !