Πώς να προωθήσετε μία μικρή επιχείρηση: Πλήρης οδηγός

Πώς να προωθήσετε μία μικρή επιχείρηση: Πλήρης οδηγός

33-must-read-small-business-tips-v2-1024x688

Οι μικρές επιχειρήσεις συχνά προσφέρουν πιο εξατομικευμένες λύσεις και προσεκτική εξυπηρέτηση από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές, αλλά πρέπει πρώτα να συνδεθούν με τους πελάτες. Για να προωθήσετε αποτελεσματικά μια μικρή επιχείρηση, δημιουργήστε μια στοχευμένη στρατηγική που θα την καθιερώσετε σε κάθε αγορά. Εάν προωθήτε μια μικρή επιχείρηση, υπάρχουν διάφορες προσεγγίσεις.

Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε τους καλύτερους τρόπους εμπορίας μιας μικρής επιχείρησης.

Πώς να διαφημίσετε αποτελεσματικά μια μικρή επιχείρηση

Μπορείτε να διαφημίσετε μια μικρή επιχείρηση τόσο διαδικτυακά όσο και προσωπικά με διαφορετική προσέγγιση μάρκετινγκ. Αυτά τα βήματα μπορεί να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια σταθερή παρουσία σε διάφορους βασικούς τομείς:

  1. Καθιερώστε την επωνυμία σας.
  2. Καταχωρίστε την επιχείρηση σε τοπικούς καταλόγους.
  3. Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα.
  4. Δημιουργήστε μια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  5. Επιλέξτε μια στρατηγική μάρκετινγκ.
  6. Δημιουργήστε τοπικές συνδέσεις.
  7. Επίδειξη ηγετικής σκέψης.

1. Δημιουργήστε το εμπορικό σήμα σας

Η καλή επωνυμία ξεχωρίζει την επιχείρησή σας από τους ανταγωνιστές και διευκολύνει τους πελάτες να αναγνωρίσουν τα προϊόντα σας. Δημιουργήστε μια σαφή και αναγνωρίσιμη εικόνα μάρκας που περιλαμβάνει ένα καθαρό λογότυπο, χαρακτηριστική τυπογραφία και μια οπτικά ελκυστική παλέτα χρωμάτων. 

Χρησιμοποιήστε αυτά τα στοιχεία με συνέπεια σε όλο το υλικό μάρκετινγκ και τις διαδικτυακές προωθήσεις σας, για να δημιουργήσετε οικειότητα και να δημιουργήσετε μια σαφή σύνδεση μεταξύ της εταιρείας και της μάρκας της.

2. Καταχωρήστε την επιχείρηση σε τοπικούς καταλόγους

Εάν η επιχείρηση έχει φυσική τοποθεσία, βεβαιωθείτε ότι την καταχωρίσατε σε τοπικούς καταλόγους διαδικτύου. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι βασικές πληροφορίες της εταιρείας είναι ακριβείς, συμπεριλαμβανομένων των:

  • Διεύθυνση
  • Ωρες λειτουργίας
  • Τηλεφωνικό νούμερο
  • Ιστοσελίδα
  • Σύνδεσμοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ορισμένες επιχειρήσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν πρόσθετες πληροφορίες, όπως εστιατόρια, συμπεριλαμβανομένου ενός διαδικτυακού μενού. 

3. Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα

Μια ιστοσελίδα είναι σημαντική για κάθε σύγχρονη επιχείρηση για να αποκτήσει αξιοπιστία. Τουλάχιστον, η ιστοσελίδα της εταιρείας πρέπει να περιλαμβάνει στοιχεία επικοινωνίας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους σε όλες τις σελίδες κοινωνικών μέσων που δημιουργείτε για την επιχείρηση, ώστε να μπορείτε να προωθήσετε προσφορές σε διαφορετικές πλατφόρμες. Η δημιουργία ενός ιστολογίου, η κοινή χρήση βίντεο ή η δημιουργία μιας διαδικτυακής αγοράς θα προσφέρει στους πελάτες μια καλύτερη εμπειρία.

4. Δημιουργήστε μια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν μια διαδραστική πλατφόρμα για τη σύνδεση των μικρών επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Δημιουργήστε σελίδες σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων έτσι ώστε οι προωθήσεις να εμφανίζονται στις ροές οπαδών. 

Διατηρήστε ενεργή παρουσία σε αυτές τις σελίδες, προσθέτοντας συχνά νέες αναρτήσεις και απαντώντας άμεσα σε σχόλια, αναφορές ή μηνύματα. Αυτό σας δίνει έναν τρόπο να αλληλεπιδράτε άμεσα με τους πελάτες σας και να συγκεντρώνετε πολύτιμα σχόλια για τις προσπάθειές μάρκετινγκ. 

Οι περισσότεροι ιστότοποι κοινωνικών μέσων προσφέρουν εκτεταμένα αναλυτικά στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε την απόδοση της σελίδας σας. Μπορείτε επίσης να προωθήσετε τις αναρτήσεις σας με τις ενσωματωμένες επιλογές διαφήμισης που είναι διαθέσιμες σε πολλές πλατφόρμες. Αυτό προσφέρει έναν απλό τρόπο για μια μικρή επιχείρηση να ξεκινήσει με πρώιμες προσπάθειες μάρκετινγκ.

5. Επιλέξτε μια στρατηγική μάρκετινγκ

Καθορίστε σαφείς στόχους για τη στρατηγική μάρκετινγκ, όπως η δημιουργία περισσότερων δυνητικών πελατών, η αύξηση των πωλήσεων για ένα νέο προϊόν ή η απόκτηση νέων οπαδών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μετρήστε την πρόοδό σας σε σχέση με αυτούς τους στόχους για να προσδιορίσετε ποιες καμπάνιες είναι πιο επιτυχημένες. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για μια νέα επιχείρηση για να βρει την πιο αποτελεσματική προσέγγιση για την αγορά της, οπότε είναι σημαντικό να αξιολογήσετε την απόδοση των προσπαθειών σας.

Ορισμένες στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορείτε να δοκιμάσετε περιλαμβάνουν:

  • Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου : Στείλτε διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες στη λίστα αλληλογραφίας σας και, στη συνέχεια, παρακολουθείτε τα κλικ και τις αγορές που πραγματοποιούνται χρησιμοποιώντας αποκλειστικούς κωδικούς προσφοράς email.
  • Μάρκετινγκ εκδηλώσεων:  Διοργανώστε ή συμμετάσχετε σε μια τοπική εκδήλωση για να δημιουργήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Κατά τη διάρκεια τοπικών εκδηλώσεων, συνδεθείτε με νέους πελάτες και προσφέρετε δείγματα ή ζωντανές επιδείξεις.
  • Δωρεάν μάρκετινγκ προϊόντων:  Προσφέρετε δωρεάν δείγματα επιτόπου ή μέσω ταχυδρομείου για να δώσετε την ευκαιρία σε περισσότερους πελάτες να δοκιμάσουν τα προϊόντα σας. Η παροχή δωρεάν δειγμάτων επιτρέπει στα άτομα να εξοικειωθούν με το προϊόν και την επωνυμία σας. 
  • Μάρκετινγκ περιεχομένου:  Δημιουργήστε μια σειρά από αναρτήσεις ιστολογίου στον ιστότοπο της επιχείρησης και στις σελίδες κοινωνικών μέσων. Εάν οι επισκέπτες μάθουν περισσότερα για εσάς, μπορεί να είναι πιο πιθανό να γίνουν πιστοί πελάτες.
  • Μάρκετινγκ για κινητά:  Δημιουργήστε μια εφαρμογή ή ιστότοπο βελτιστοποιημένο για κινητά που παρέχει αξία και λειτουργικότητα. Η προσφορά μιας διαισθητικής εφαρμογής για κινητά μπορεί να διευκολύνει τους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες από οπουδήποτε.
  • Απευθείας εμπορική αλληλογραφία:  Στείλτε φυλλάδια, επιστολές, καταλόγους ή άλλο έντυπο υλικό σε δυνητικούς πελάτες μέσω ταχυδρομείου. Η αποστολή φυσικού υλικού μπορεί να κάνει πιο πιθανό ότι οι πελάτες θα θυμούνται τη μάρκα. 

6. Δημιουργήστε τοπικές συνδέσεις

Για μια μικρή επιχείρηση, η δημιουργία ισχυρών τοπικών συνδέσεων είναι ένα πολύτιμο μέρος της διαδικασίας μάρκετινγκ. Μάθετε αν η κοινότητά σας έχει μια επιχειρηματική ένωση στην οποία μπορεί να συμμετάσχει ο εργοδότης σας. Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε εκδηλώσεις δικτύωσης διαθέσιμες στον κλάδο. Αναζητήστε συνεργάτες που μπορούν να παραπέμπουν πελάτες, όπως μεσίτες που ενδέχεται να προτείνουν υπηρεσίες βαφής σπιτιού σε νέους αγοραστές ή χώρους γάμου που ενδέχεται να συνεργαστούν με μια εταιρεία εστίασης.

Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε φιλανθρωπικές συνδέσεις. Βρείτε τοπικούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς με παρόμοιες αξίες. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε προσφορές όταν η επιχείρηση δίνει ένα μέρος των εσόδων της σε αυτούς τους τοπικούς οργανισμούς. Εάν δημιουργήσετε συνδέσεις με την κοινότητά σας, θα αποκτήσετε προβολές της επωνυμίας σας.

7. Επίδειξη ηγετικής σκέψης

Ένας σκεπτικιστής ηγέτης, είναι ένα άτομο που είναι αυθεντία σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Δημιουργήστε τη μικρή επιχείρηση για την οποία εργάζεστε σκεπτικιστής ηγέτης, ώστε να δώσετε αξία στους πελάτες. Επίδειξη ηγετικής σκέψης μέσω καλογραμμένων ενημερωτικών αναρτήσεων στο ιστολόγιο της εταιρείας.

Γράψτε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο για ένα θέμα που είναι σημαντικό για τη βιομηχανία σας και διανείμετέ το δωρεάν στους νέους συνδρομητές μέσω email. Το να δείξετε ότι η εταιρεία σας είναι γνώστης στον τομέα της θα δώσει μεγαλύτερη αξιοπιστία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, κάτι που θα βοηθήσει στην απόκτηση νέων πελατών.

Πηγή : Indeed

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας