Lead Generation – Τι είναι και που αποσκοπεί;

Lead Generation – Τι είναι και που αποσκοπεί;

INFORMATION-INFRASTRUCTURES-1000x500

Όλα τα Brand, σε κάποια φάση της εξέλιξής τους, χρειάζονται τα λεγόμενα leads. Lead, είναι στοιχεία και πληροφορίες που συλλέγονται από τους χρήστες.

Αυτά τα στοιχεία, η κάθε επιχείρηση, μπορεί να τα χρησιμοποιήσει προς όφελός της. Για παράδειγμα το email, ενός πελάτη, μπορεί να χρησιμεύσει στην αποστολή ενός Newsletter. Επιπλέον, χρήσιμες πληροφορίες θα μπορούσαν να είναι στοιχεία όπως, τα ενδιαφέροντα των χρηστών, ή το επάγγελμα.

Στη συνέχεια, αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προσαρμογή της επικοινωνίας σας μαζί του. Αυτός ο τύπος εξατομικευμένης δέσμευσης, σας βοηθάει πολύ να κερδίσετε περισσότερες πωλήσεις.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές από τις καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ για Lead Generation που υπάρχουν αυτή τη στιγμή…

Στρατηγικές Lead Generation

1) Εστιάστε στη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Εάν έχετε μια επιχείρηση B2B (που ασχολείται με το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις σε άλλες επιχειρήσεις, αντί για μεμονωμένους πελάτες), η στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email είναι ζωτικής σημασίας.

Η πιο βασική στρατηγική δημιουργίας δυνητικών πελατών B2B είναι το μάρκετινγκ μέσω email. Το email χρησιμοποιείται συχνότερα για την επικοινωνία νέων υπηρεσιών ή ειδικών προσφορών, κάτι που είναι αποτελεσματικό και μπορεί να βοηθήσει εξαιρετικά στην αύξηση των δυνητικών πελατών. 

Ωστόσο, μπορεί να είναι ακόμη πιο αποτελεσματικό όταν χρησιμοποιείται για να παρέχει ενδιαφέρουσες πληροφορίες, σχετικά με τη βιομηχανία ή τις σχετικές βιομηχανίες. 

2) Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στην αγορά-στόχο σας ένα δωρεάν εργαλείο.

Αν και το να δώσετε κάτι δεν ακούγεται λογικό, η έρευνα έχει δείξει ότι εάν μπορείτε να προσφέρετε στην αγορά-στόχο σας ένα χρήσιμο δωρεάν εργαλείο (ειδικά αν είστε στον κλάδο της τεχνολογίας), μπορείτε να δημιουργήσετε έναν σημαντικό αριθμό δυνητικών πελατών.

Σκεφτείτε τι μπορείτε, ως εταιρεία, να προσφέρετε δωρεάν. Συχνά, αυτό οδηγεί τους χρήστες στον ιστότοπό σας, όπου μπορεί να μπουν στον πειρασμό να αγοράσουν αυτό που προσφέρετε.

Δίνοντας στους δυνητικούς πελάτες ένα δωρεάν εργαλείο, τους δίνετε επίσης μια γεύση από την εξαιρετική ποιότητα και το εξαιρετικό προϊόν ή υπηρεσία που έχει να προσφέρει η εταιρεία σας.

3) Σχεδιάστε έξυπνες καμπάνιες παραπομπής για να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Χρειάζεται να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες αλλά απλά δεν έχετε αρκετό χρόνο μέσα στην ημέρα για να αφιερώσετε στην καμπάνια σας; Μια εξαιρετική λύση σε αυτό είναι να αναπτύξετε μια εκστρατεία καλής ποιότητας. Mε την εκστρατεία, προσφέρετε στους πελάτες σας ένα θαυμάσιο κίνητρο, εάν παραπέμπουν το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας σε μία από τις δικές τους επαφές.

Αυτός ο τύπος καμπάνιας παραπομπής είναι φανταστικός, καθώς δεν χρειάζεται να κάνετε πολλή δουλειά και μπορείτε απλά να του επιτρέψετε να λειτουργήσει μόνος του και να φέρει νέες επιχειρήσεις. Τι θα μπορούσε να είναι καλύτερο;

Θα μπορούσατε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια αυτοματοποιημένη καμπάνια παραπομπής, για να κάνετε τα πράγματα ακόμα πιο εύκολα για εσάς. Στο τέλος της ημέρας, για να λειτουργήσει η καμπάνια παραπομπής σας, το κίνητρο θα πρέπει να είναι ελκυστικό. Φυσικά, να είναι και ένα κίνητρο το οποίο θα απολαμβάνουν να συμμετέχουν οι πελάτες σας.

4) Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος, ώστε να μπορείτε να κερδίσετε τον Μέγιστο αριθμό δυνητικών πελατών B2B.

Αυτό μπορεί να φαίνεται μάλλον σαν βασικό στοιχείο μιας καμπάνιας μάρκετινγκ, αλλά ο ιστότοπός σας ΠΡΕΠΕΙ οπωσδήποτε να βελτιστοποιηθεί!

Θα μπορούσατε να έχετε την πιο εξελιγμένη και έξυπνα μελετημένη στρατηγική μάρκετινγκ, αλλά εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει βελτιστοποιηθεί, όλη αυτή η σκληρή δουλειά θα ήταν άσκοπη.

Ο ιστότοπός σας πρέπει πάντα να προσφέρει στους δυνητικούς πελάτες σας μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη. Θα πρέπει να φορτώνει γρήγορα και θα πρέπει να είναι αισθητικά ευχάριστος και μοντέρνος.

TIP: Δημιουργήστε ένα νέο Landing Page στην σελίδα σας, με τα κείμενα και εικόνες, στοχευμένες στο μήνυμα που θέλετε να επικοινωνήσετε. Αν για παράδειγμα θέλετε να αναδείξετε μία συγκεκριμένη εξέταση ενός Ιατρείου, δημιουργήστε ξεχωριστό page. Τα link από τα posts, να οδηγούν στην landing page.

6) Ελέγξτε πριν δημοσιεύσετε έναν σύνδεσμο προς μια κατεστραμμένη σελίδα!

Εάν θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο την καμπάνια σας για τη δημιουργία δυνητικών πελατών, συνιστούμε να βεβαιωθείτε ότι οποιοσδήποτε σύνδεσμος δημοσιεύετε, δεν οδηγεί σε κατεστραμμένη σελίδα.

Οι κατεστραμμένες σελίδες μπορούν να σαμποτάρουν τις προσπάθειές σας και μπορούν να προκαλέσουν μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι νομίζετε. Θα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η Google να σας τιμωρήσει, οι επισκέπτες του ιστότοπού σας, να αναπηδήσουν και να χάσετε την πολύτιμη οργανική επισκεψιμότητα.

Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία που μπορούν να ελέγξουν τον ιστότοπό σας, για τυχόν κατεστραμμένους συνδέσμους.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Ίσως σας ενδιαφέρει