Πάνω από το 90% των ανθρώπων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να λάβουν αποφάσεις αγοράς. Επομένως, είναι σημαντικό να κατατάσσεστε όσο το δυνατόν ψηλότερα, όταν οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, μέσω SEO για μικρές τοπικές επιχειρήσεις. Εάν η επιχείρησή σας βασίζεται κυρίως σε πελάτες κοντά στην επιχείρησή σας, τότε η υψηλή κατάταξη στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης, είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Ακολουθούν τέσσερα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε. Έτσι, θα ενισχύσετε την κατάταξη στην τοπική αναζήτηση και να οδηγήσετε περισσότερες επιχειρήσεις στο δρόμο σας.
1. Βελτιστοποιήστε την καταχώρισή σας στο Google My Business
“Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε τη θέση σας στην τοπική αναζήτηση, είναι να λάβετε τον έλεγχο της σελίδας σας στο Google My Business”, λέει ο Business Advisor της BDC, Philippe Desjardins. «Υπάρχουν μερικά βήματα, αλλά η προσπάθεια αξίζει τον κόπο».
Αρχικά, πρέπει να επαληθεύσετε ότι είστε ο κάτοχος (θα λάβετε έναν κωδικό επαλήθευσης μέσω ταχυδρομείου—ναι, το πραγματικό ταχυδρομείο!) και να διασφαλίσετε ότι η Google δεν διαθέτει διπλότυπες σελίδες για την επιχείρησή σας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να ελέγξετε ότι οι πληροφορίες στη σελίδα σας είναι ακριβείς, πλήρεις και περιλαμβάνουν:
- το πλήρες όνομα της επιχείρησής σας (ακριβώς όπως εμφανίζεται στη βιτρίνα και τον ιστότοπό σας)
- κατηγορία της επιχείρησής σας
- τις ώρες λειτουργίας σας
- έναν τοπικό αριθμό τηλεφώνου (και όχι έναν αριθμό 1-800)
- τη διεύθυνση email σας (αυτή που χρησιμοποιεί τον δικό σας τομέα και όχι έναν πάροχο όπως το Hotmail)
- μια σύντομη περιγραφή που περιλαμβάνει τις πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά
Ο Desjardins εξηγεί ότι η επαλήθευση όλων αυτών των πληροφοριών διασφαλίζει την Google ότι είστε μια αξιόπιστη τοπική επιχείρηση. Μπορείτε ακόμη να προχωρήσετε και να προσθέσετε προαιρετικά στοιχεία. Μια εικονική περιήγηση που χρησιμοποιεί φωτογραφίες και βίντεο για να παρέχει μια αναλυτική παρουσίαση 360 μοιρών στη βιτρίνα σας.
2. Επωφεληθείτε από τοπικούς ιστότοπους αξιολογήσεων
Ιστότοποι αξιολόγησης όπως το Yelp και το Zomato μπορεί να είναι καθοριστικής σημασίας για την επιχειρηματική επιτυχία. Επομένως, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τι λένε οι άνθρωποι για εσάς σε αυτούς και να αλληλεπιδράτε με τους χρήστες.
Δωρεάν εργαλεία YEXT και Moz που σας δείχνουν ποιους ιστότοπους αξιολογήσεων χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να μιλήσουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε τις προσπάθειές σας εκεί που έχει σημασία. Το Whitespark και το BrightLocal προσφέρουν επίσης εργαλεία και λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν το SEO.
Όπως και με το Google My Business, πρέπει να παρέχετε στους ιστότοπους τοπικών αξιολογήσεων πλήρεις και ακριβείς πληροφορίες. Για να εξοικονομήσετε χρόνο και να εξασφαλίσετε συνέπεια για τις μηχανές αναζήτησης, μπορείτε απλώς να επανατοποθετήσετε το περιεχόμενο που χρησιμοποιήσατε ήδη για τη σελίδα σας, στο Google My Business.
Συνδέστε τις σελίδες τοπικών αξιολογήσεων στο email σας, για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέα σχόλια, ώστε να απαντάτε γρήγορα στους σχολιαστές.
Είτε η ανατροφοδότηση είναι καλή είτε κακή, να απαντάτε πάντα με επαγγελματικό και εποικοδομητικό τρόπο. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι απαντάτε με κάτι όπως “Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να σχολιάσετε, χαιρόμαστε που απολαμβάνετε το προϊόν μας” ή “Λυπούμαστε που δεν ήσασταν ευχαριστημένοι με την υπηρεσία μας, δώστε μας την ευκαιρία να φτιάξτε το για εσάς.»
Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να το κάνετε μόνοι σας, η Desjardins συνιστά να ζητήσετε από έναν προγραμματιστή site να το κάνει για εσάς.
3. SEO για επιχειρήσεις: Να είστε ακριβείς στον ιστότοπό σας
Στο SEO για επιχειρήσεις, ο ιστότοπός σας πρέπει να λέει δυνατά και ξεκάθαρα ότι είστε τοπική επιχείρηση.
Τοποθετήστε τη διεύθυνση, την περιοχή, την πόλη, τη γειτονιά, τις ώρες λειτουργίας και τον τοπικό αριθμό τηλεφώνου σας απευθείας στην αρχική σας σελίδα. Εάν έχετε περισσότερες από μία τοποθεσίες, δώστε το καθένα τη δική του σελίδα στον ιστότοπό σας για να συλλάβει την τοπική επισκεψιμότητα.
Βεβαιωθείτε επίσης ότι οι ετικέτες τίτλου και περιγραφής για κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας, έχουν κατάλληλες τοπικές λέξεις-κλειδιά για να βοηθήσουν περαιτέρω την κατάταξή σας. Και εγκαταστήστε το Google Analytics για να δείτε ακριβώς τι κάνουν οι άνθρωποι στον ιστότοπό σας.
Ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο χρήσης τυποποιημένης κωδικοποίησης ιστού από το Schema.org. Βοηθά στην παροχή πιο ενημερωτικών αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης.
4. Να είστε συνεπείς
Ο Desjardins τονίζει, ότι το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να είστε συνεπείς σε όλες τις καταχωρίσεις της επιχείρησής σας. Αυτό θα ενισχύσει την ταυτότητα και την αξιοπιστία σας για τις μηχανές αναζήτησης. Ταυτόχρονα θα διασφαλίσετε ότι σας κατατάσσουν υψηλότερα από τον τοπικό σας ανταγωνισμό.
«Πολλοί επιχειρηματίες θέλουν να μάθουν πώς να κάνουν την παρουσία τους στο Διαδίκτυο να ξεχωρίζει, ώστε να κατατάσσονται πάνω από τους τοπικούς ανταγωνιστές τους», λέει ο Desjardins. “Όλα ξεκινούν με την ανάληψη ευθύνης της παρουσίας σας στο διαδίκτυο.”
Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε να ειστε συνεπείς λόγο περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία για τακτική δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για την επιχείρησή σας, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε άμεσα εξαιρετικά αποτελέσματα! Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.
Πηγή: bdc