Οι γύροι χρηματοδότησης είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη μιας startup και την ανάπτυξη προϊόντων. Βέβαια, μπορούν επίσης να έχουν τεράστια οφέλη όσον αφορά την έκθεση σε πιθανούς πελάτες, συνεργάτες, επενδυτές και υπαλλήλους.
Βέβαια με τους γύρους να αυξάνονται σε μέγεθος και τα επίπεδα χρηματοδότησης να σημειώνουν ρεκόρ, είναι πιο σημαντικό από ποτέ για να δώσετε στον εαυτό σας τις καλύτερες πιθανότητες δημοσιοποίησης. Δείτε πώς θα ολοκληρώσετε καλύτερα μία χρηματοδότηση.
Θέστε ημερομηνία και ώρα και δώστε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο
Πολλές εταιρείες θέλουν να βιαστούν να ανακοινώσουν την χρηματοδότηση. Η πολύ γρήγορη ανακοίνωση μπορεί να σπαταλήσει την ευκαιρία για μια μεγάλη έκρηξη στα μέσα ενημέρωσης. Βεβαιωθείτε ότι έχει καθιερωθεί μια ώρα εμπάργκο (συγκεκριμένη ημέρα, ώρα και ζώνη ώρας) για να ασχοληθούν οι δημοσιογράφοι. Ο λόγος είναι ότι μόλις κυκλοφορήσει η ιστορία, χάνει την αξία της με τον καιρό και οι δημοσιογράφοι μπορεί να μην μπορούν να την καλύψουν πριν χάσει την αξία της.
Λάβετε υπόψη ότι η ρύθμιση του εμπάργκο σημαίνει, ότι χρειάζεστε ιδανικά αρκετές ημέρες για να πραγματοποιήσετε ενημέρωση. Μόνο ένας δημοσιογράφος ανά μέσο θα πρέπει να προσεγγίζεται κάθε φορά, για την χρηματοδότηση.
Συντάξτε εκ των προτέρων την πιο αποτελεσματική λίστα
Αυτή η διαδικασία ξεκινά με την αναζήτηση δημοσιογράφων που κάλυψαν την εταιρεία σας και τους ανταγωνιστές σας (κατά προτίμηση τους κύκλους χρηματοδότησής τους) στο παρελθόν. Στη συνέχεια, πραγματοποιήστε αναζήτηση με λέξεις-κλειδιά, όπως ειδήσεις χρηματοδότησης ή λέξεις-κλειδιά ειδικά για τον κλάδο στον οποίο βρίσκεται η εταιρεία σας (π.χ. “αυξήσεις” ή “Σειρά Α”) για να βρείτε περισσότερα ειδησεογραφικά πρακτορεία ειδικά για χρηματοδότηση και κάθετες δημοσιεύσεις.
Ενώ αυτό καλύπτει τους περισσότερους από τους πιθανούς δημοσιογράφους που θα κάλυπταν τον κύκλο σας, παραμένουν δύο ακόμη τύποι ειδήσεων. Ο πρώτος, είναι οι τοπικοί δημοσιογράφοι, οι οποίοι, εάν βρίσκεστε στην Ευρώπη, περιλαμβάνει καταστήματα όπως το Tech.eu και το Sifted. Εάν βρίσκεστε στις ΗΠΑ, αποτελείται από περιφερειακά καταστήματα με επίκεντρο την τεχνολογία, όπως το BuiltIn. Το δεύτερο είναι η χρηματοδότηση ενημερωτικών δελτίων και πίσω από καταστήματα paywall όπως το WSJ Venture Pro και το Pitchbook.
Κάντε τα δυνατά σημεία της χρηματοδότησης να μετρήσουν
Τρεις κύριες πτυχές δίνουν την αξία της κυκλοφορίας σας:
- Το χρηματικό ποσό που συγκεντρώθηκε
- Οι επενδυτές που συμμετέχουν
- Πόσο ενδιαφέρουσα, μοναδική και επίκαιρη είναι η ίδια η τεχνολογία.
Βεβαιωθείτε ότι τα δυνατά σας σημεία σε σχέση με αυτές τις τρεις πτυχές συναντώνται ξεκάθαρα στη γραμμή θέματός σας ( πολλοί εκδότες θεωρούν ότι αυτό είναι το πιο κρίσιμο μέρος της προβολής σας) και στο σώμα της προβολής σας. Κρατήστε το συνοπτικό – το 92% των δημοσιογράφων πιστεύει ότι 2-3 παραγράφοι είναι η ιδανική έκταση και λίγοι θα αφιερώσουν χρόνο για να διαβάσουν ένα σύντομο μυθιστόρημα.
Τέλος, φροντίστε να δώσετε προσοχή στις προτιμήσεις του pitch. Οι δημοσιογράφοι μπορεί να είναι ανοιχτοί σε μηνύματα DM μέσω Twitter, αλλά απεχθάνονται να τους καλούν και να έχουν συγκεκριμένες οδηγίες για τη μορφή της προβολής σας, για την χρηματοδότηση. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τελευταίου είναι ο δημοσιογράφος του TechCrunch, Mike Butcher. Μπορείτε να διαβάσετε τις προτιμήσεις του στο pitch σε αυτήν την ανάρτηση .
Μην βασίζεστε μόνο στα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ίσως ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους για να μεγεθύνετε την προβολή του γύρου χρηματοδότησής σας. Έχοντας τον Διευθύνοντα Σύμβουλο να συντάξει ένα μακροσκελής προσωπικό άρθρο σχετικά με την ανακοίνωση απευθείας στο LinkedIn συγκεντρώνει ένα μεγάλο, συχνά πολύ πιο σχετικό κοινό και η εταιρεία έχει τον απόλυτο έλεγχο της αφήγησης.
Η κοινή χρήση επιλεγμένης κάλυψης μέσων από έναν εταιρικό λογαριασμό με μέλη της ομάδας που μοιράζονται και αλληλοεπιδρούν μαζί της μέσα στα πρώτα λεπτά της δημοσίευσης, μπορεί επίσης να διευρύνει την εμβέλεια των κερδισμένων μέσων, αν και η απόκτηση συμμετοχής εργαζομένων μπορεί μερικές φορές να αποδειχθεί πρόκληση.
Μια λύση για να κινητοποιήσετε τους υπαλλήλους να κάνουν τον γύρο σας viral, είναι να τους παρέχετε έναν διασκεδαστικό, προσωπικό τρόπο συμμετοχής — Το SimilarWeb χρησιμοποίησε οπωσδήποτε αυτήν την προσέγγιση για να προωθήσει την IPO τους δημιουργώντας εξατομικευμένες εικόνες εργαζομένων με φόντο που περιγράφει λεπτομερώς την ανακοίνωση.
Αν θέλετε να δημοσιοποιήσετε τη χρηματοδότηση της Startup σας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγή: Entrepreneur Europe