Τι είναι το Μάρκετινγκ Περιεχομένου;

Τι είναι το Μάρκετινγκ Περιεχομένου;

Τι είναι το Μάρκετινγκ Περιεχομένου;

Μια από τις πολλές τεχνικές Μάρκετινγκ είναι και το Μάρκετινγκ Περιεχομένου.

Όμως τι ακριβώς είναι;

Το μέλλον του Μάρκετινγκ βρίσκεται στο περιεχόμενο!

“Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου, είναι το μόνον είδος μάρκετινγκ που έχει απομείνει”.

Seth Godin

Με λίγα λόγια, Μάρκετινγκ Περιεχομένου είναι η προώθηση προϊόντων από την επιχείρηση στον πελάτη μέσω της δημιουργίας και δημοσίευσης περιεχομένου σε στοχευμένο κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Πιο συγκεκριμένα το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια μορφή μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στη δημιουργία, τη δημοσίευση και τη διανομή περιεχομένου για ένα στοχευμένο κοινό στο διαδίκτυο.

Χρησιμοποιείται συχνά από επιχειρήσεις για την επίτευξη των ακόλουθων στόχων:

  • προσέλκυση προσοχής και δημιουργία δυνητικών πελατών
  • επέκταση της πελατειακής βάσης τους
  • δημιουργία ή αύξηση διαδικτυακών πωλήσεων
  • αύξηση της αναγνωρισιμότητας ή της αξιοπιστίας της επωνυμίας
  • συμμετοχή σε μια διαδικτυακή κοινότητα χρηστών

Το Content Marketing προσελκύει νέους πελάτες δημιουργώντας και μοιράζοντας πολύτιμο δωρεάν περιεχόμενο. Βοηθά τις εταιρείες να δημιουργήσουν βιώσιμη αφοσίωση στην επωνυμία , παρέχει πολύτιμες πληροφορίες στους καταναλωτές και δημιουργεί προθυμία να αγοράσουν προϊόντα από την εταιρεία στο μέλλον.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου ξεκινά με τον εντοπισμό των αναγκών του πελάτη.

Μετά από αυτό, οι πληροφορίες μπορούν να παρουσιαστούν σε διάφορες μορφές, όπως:

  • ειδήσεις
  • άρθρα blog
  • βίντεο
  • ηλεκτρονικά βιβλία (e-books)
  • γραφήματα (infographics)
  • ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Newsletters)
  • Μελέτες περιπτώσεων (case studies)
  • podcast
  • Tutorials
  • Άρθρα ερωτήσεων και απαντήσεων (Q&A)
  • Φωτογραφίες

Το μάρκετινγκ περιεχομένου απαιτεί συνεχή παράδοση μεγάλων ποσοτήτων περιεχομένου, κατά προτίμηση στο πλαίσιο μιας στρατηγικής.

Στρατηγική Μάρκετινγκ Περιεχομένου

Η στρατηγική Content Marketing είναι ένα σχέδιο δημιουργίας κοινού με τη δημοσίευση, τη διατήρηση και τη διάδοση συχνού και συνεπούς περιεχομένου που εκπαιδεύει, ψυχαγωγεί ή εμπνέει να μετατρέπει τους ξένους σε θαυμαστές και τους θαυμαστές σε πελάτες.

μαρκετινγκ περιεχομένου

Παράδειγμα Content Marketing

Ένα πολύ γρήγορο παράδειγμα είναι η σελίδα του @jordan.b.peterson, ενός πολύ επιτυχημένου ψυχιάτρου, ο οποίος εφαρμόζει Μάρκετινγκ Περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να έρθει σε επαφή με ένα κοινό που χρειάζεται τις υπηρεσίες του και τα βιβλία του!

μαρκετινγκ περιεχομένου

Στο προφίλ του ανεβαίνουν carousel posts, βίντεο, αποφθέγματα από τα βιβλία του και γενικότερα πολλές δωρεάν συμβουλές, τα οποία κάνουν το κοινό να εμπιστευτεί τον ίδιο και τον βοηθούν να πουλήσει ευκολότερα σεμινάρια, βιβλία, και events που διοργανώνει!

Μέσω αυτής της τεχνικής η επιχείρησή σας, μπορεί να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης!

Αξιοποιώντας την δύναμη που μας προσφέρουν αυτά τα μέσα, αν μάθουμε να δημιουργούμε και να προωθούμε μοναδικό και υψηλής αξίας περιεχόμενο, είμαστε ικανοί να δικτυωθούμε, να προσελκύσουμε καινούργιους πελάτες και να προβάλλουμε σε περισσότερο κόσμο το όραμά μας και τα προϊόντα μας!

Το περιεχόμενο είναι φωτιά. Τα social media είναι βενζίνη. -Ryan Kahn

Μάρκετινγκ Περιεχομένου για την επιχείρισή σας

Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε εξαιτίας περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία στο Content Marketing για την επιχείρηση σας, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα!

Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Γιάννης Κύρτσης

Φοιτητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, σύμβουλος ακινήτων στην Liberty Real Estate, αρθρογράφος, Content Creator και δημιουργός της σελίδας Johnny&Books. Αρθρογραφεί στο Business Review Greece για Βιβλία, Αυτοβελτίωση και ορολογίες επιχειρηματικότητας και οικονομίας. Ένας νέος με μεγάλο πάθος για τα βιβλία, καθώς αυτά του άλλαξαν την ζωή, με όνειρο να μεταδώσει αυτή την τρέλα στους ανθρώπους γύρω του κάνοντάς τους καλύτερους!

Ίσως σας ενδιαφέρει