Ποιος είναι ο ρόλος ενός Payroll Manager

Ποιος είναι ο ρόλος ενός Payroll Manager

Payroll Manager

Ο Payroll Manager (διαχειριστής μισθοδοσίας) είναι ένας επαγγελματίας χρηματοοικονομικών επιχειρήσεων και ανθρώπινων πόρων. Συγκεκριμένα, χειρίζεται όλες τις πτυχές της προετοιμασίας και της διανομής των πληρωμών των εργαζομένων. 

Αυτό περιλαμβάνει τη διατήρηση αρχείων μισθοδοσίας, τον υπολογισμό των φόρων, την εξισορρόπηση λογαριασμών μισθοδοσίας και την επίβλεψη άλλων μελών του προσωπικού μισθοδοσίας.  

Ποιες είναι οι αρμοδιότητες ενός Payroll Manager  

  • Διεύθυνση και διαχείριση διαδικασιών μισθοδοσίας.
  • Προετοιμασία εκθέσεων μισθοδοσίας που περιλαμβάνουν κρατήσεις αποταμίευσης, απαλλαγές και ασφαλιστικές καλύψεις.
  • Διασφάλιση συμμόρφωσης με την ισχύουσα νομοθεσία και φορολογικές υποχρεώσεις. 
  • Προσδιορισμός των υποχρεώσεων μισθοδοσίας με τον υπολογισμό των φόρων εισοδήματος, των φόρων κοινωνικής ασφάλισης και των πληρωμών αποζημίωσης εργαζομένων. 
  • Επίβλεψη της ομάδας μισθοδοσίας και παροχή εκπαίδευσης και καθοδήγησης όπως απαιτείται. 
  • Επεξεργασία και διανομή πληρωμών των εργαζομένων με την έκδοση επιταγών, απευθείας μεταφορών ή άλλων τρόπων πληρωμής. 
Payroll Manager

Σε τι περιβάλλον εργασίας εργάζεται ένας Payroll Manager  

Οι Payroll Managers εργάζονται σε περιβάλλον γραφείου και συχνά είναι υπεύθυνοι μιας ομάδας άλλων επαγγελματιών μισθοδοσίας.  

Επίσης, συνεργάζονται στενά και με άλλα τμήματα, όπως το λογιστικό και το ανθρώπινο δυναμικό (HR).  

Μέσα στην μέρα αφιερώνουν πολλές ώρες δουλεύοντας σε ένα γραφείο, σε έναν υπολογιστή, ενώ επίσης παρευρίσκονται σε meetings. 

Παράλληλα, μπορούν να διευθύνουν εκπαιδευτικές συνεδρίες και να επιβλέπουν δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα σε άλλα μέρη του γραφείου. 

Η μισθοδοσία είναι μια υπηρεσία που χρειάζονται σχεδόν όλες οι εταιρείες, επομένως οι Payroll managers μπορούν να εργαστούν σε διάφορους κλάδους και εταιρείες, προσφέροντας υποστήριξη μισθοδοσίας και ανθρώπινου δυναμικού.  

Μπορούν επίσης, να εργάζονται για παρόχους υπηρεσιών μισθοδοσίας και να τους ανατεθούν πελάτες για τους οποίους διαχειρίζονται εργασίες μισθοδοσίας και τα οικονομικά των εργαζομένων. 

Payroll Manager

Πως να γίνεις Payroll Manager 

Το να γίνει κάποιος Payroll Manager προϋποθέτει αρκετά χρόνια εκπαίδευσης και εμπειρίας επενδυμένη σε αυτόν τον τομέα. 

Τα παρακάτω βήματα μπορούν να βοηθήσουν στο ξεκίνημα της καριέρας σου, εσένα που σκέφτεσαι να ακολουθήσεις αυτό το επάγγελμα. 

1. Απόκτηση ανάλογου πτυχίου 

Οι Payroll manages πρέπει να έχουν τουλάχιστον πτυχίο πανεπιστημίου σε τομείς όπως τα οικονομικά, η λογιστική ή οι ανθρώπινοι πόροι.  

Τα μαθήματα στα μαθηματικά, τη λογιστική, τα οικονομικά, τη διοίκηση επιχειρήσεων και την επικοινωνία μπορούν να προετοιμάσουν αυτούς τους επαγγελματίες για μια αποτελεσματική εργασιακή εμπειρία. 

2. Απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας 

Οι εργοδότες συνήθως αναζητούν διευθυντές μισθοδοσίας με πολλά χρόνια εμπειρίας σε σχετικό ρόλο.  

Για τον λόγο αυτό, η αναζήτηση μιας θέσης εργασίας όπως:  

  • βοηθός ανθρώπινου δυναμικού 
  • υπάλληλος γραφείου 
  • συντονιστής μισθοδοσίας εισαγωγικού επιπέδου 
  • διοικητικός βοηθός μισθοδοσίας 
  • υπεύθυνος επεξεργασίας βιβλίων 
  • ελεγκτής εισαγωγικού επιπέδου, υπάλληλος μισθοδοσίας 
  • υπάλληλος καταχώρισης δεδομένων 

Μπορούν να σε βοηθήσουν να εξοικειωθείς με πολλές από τις εργασίες και τα συστήματα λογισμικού που είναι απαραίτητα για έναν Payroll Manager. 

3. Λάβε ανάλογη πιστοποίηση 

Εξέτασε το ενδεχόμενο να λάβεις πιστοποίηση ως CPP ή CPS για να επιδείξεις τις δεξιότητές σου στη μισθοδοσία και τη λογιστική.  

Η διαδικασία προετοιμασίας για αυτές τις εξετάσεις μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να διευρύνεις τις δεξιότητές σου σε αυτόν τον τομέα. 

Οι πιστοποιήσεις μπορούν να σε βοηθήσουν να προχωρήσεις πιο γρήγορα την καριέρα σου και να αυξήσεις τις δυνατότητες κερδών σου. 

4. Απόκτησε εμπειρία σε μια ηγετική θέση ως Payroll Manager

Η ηγετική ή διοικητική εμπειρία προτιμάται σε μεγάλο βαθμό για έναν Payroll manager.  

Αν είναι εφικτό, αναζήτησε θέσεις με πιο ηγετικούς ρόλους στην τρέχουσα εταιρεία.  

Αυτό θα είναι μια καλή ευκαιρία να βελτιώσεις τις ηγετικές σου ικανότητες και να έχεις εμπειρία στην οργάνωση και επίβλεψη ομάδων. 

5. Δημιούργησε ένα ισχυρό βιογραφικό 

Φρόντισε να αναφέρεις στο βιογραφικό σου όλες τις δεξιότητες που έχεις και σε καθιστούν κατάλληλο ως Payroll manager. 

Ανέδειξε όλες τις λογιστικές, μισθοδοτικές και διαχειριστικές σου δεξιότητες. 

Πρόσθεσε όλα τα έργα στα οποία είχες ηγετικό ρόλο και όλες τις αρμοδιότητες σου.  

Επισήμανε τις επαγγελματικές σου πιστοποιήσεις και την εξοικείωση με το λογισμικό και τα συστήματα μισθοδοσίας. 

6. Αναζήτησε ανάλογες θέσεις εργασίας  

Στείλε βιογραφικά σε θέσεις εργασίας που αναζητούν για Payroll Assistant, HR Payroll Officer και άλλα. 

Ξεκινώντας από μια τέτοια θέση, σε βάθος χρόνου θα καταφέρεις να γίνεις Payroll Manager και Specialist και να εξελίξεις την καριέρα σου. 

Πηγή: indeed

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Μαρίνα Δημητρή

Απόφοιτη Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με κατεύθυνση Management, Web Content Writer και Αρχισυντάκτρια του Business Review Greece. Γράφει και επιμελείται άρθρα για Επιχειρηματικότητα, HR, Marketing και Digital Marketing στο Business Review Greece. Παράλληλα δημιουργεί περιεχόμενο για φοιτητές Διοίκησης Επιχειρήσεων για να τους βοηθήσει στην καλύτερη και ευκολότερη κατανόηση επιχειρηματικών ορολογιών. Απολαμβάνει την ομαδική εργασία και προσωπικός της στόχος είναι να αποκτά και να αναπτύσσει όλο και περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα των επιχειρήσεων.