Πως είναι να κάνεις πρακτική στο Marketing; 

Πως είναι να κάνεις πρακτική στο Marketing; 

πρακτική στο Marketing

Η πρακτική στο Marketing είναι μια επιλογή για όλους τους φοιτητές που σπουδάζουν στον τομέα αυτό, με σκοπό να δουν από κοντά πως λειτουργεί το τμήμα marketing μιας εταιρίας.  

Πολλές εταιρίες προσφέρουν θέσεις πρακτικής και καθόλη την διάρκεια, οι ασκούμενοι αποκτούν πολλές γνώσεις και εμπειρία. 

Κάνοντας πρακτική στο Marketing είναι μια πολύ καλή αρχή για να ξεκινήσει κάποιος την καριέρα του και να δημιουργήσει ένα ελκυστικό βιογραφικό

Τι κάνει ένας ασκούμενος που έχει επιλέξει να κάνει πρακτική στο Marketing; 

Όσοι ασκούμενοι επιλέγουν να κάνουν πρακτική στο Marketing σε μια εταιρία, βοηθούν και συμμετέχουν σε ενέργειες Marketing και διαφήμισης. 

Ως νέοι στον χώρο αυτό έχουν πολλά να μάθουν, όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η εταιρία που επέλεξαν και το marketing γενικότερα. 

Είναι πολύ σημαντικό ο κάθε ασκούμενος να αξιοποιήσει όλες τις προηγούμενες γνώσεις του στον τομέα του marketing και να βάλει στόχο να αποκτήσει ακόμα περισσότερες.  

Όσοι επιλέγουν να κάνουν πρακτική στο Marketing συμμετέχουν στις εξής εργασίες: 

  • Έρευνα σε τρέχουσες τάσεις της αγοράς. 
  • Προσδιορισμός τρόπων βελτίωσης των ενεργειών Marketing της εταιρίας. 
  • Διαχείριση των social media της εταιρίας και αλληλεπίδραση με τους ακόλουθους. 
  • Δημιουργία περιεχομένου για υλικό Marketing. 
  • Συμμετοχή σε meetings με τον υπεύθυνο Marketing για να συζητηθούν οι επόμενες κινήσεις. 

Σε τι περιβάλλον εργασίας εργάζονται όσοι έχουν επιλέξει την πρακτική στο Marketing; 

Η τυπική εργάσιμη ημέρα για έναν ασκούμενο στο Marketing θα διαφέρει από μέρα σε μέρα.  

Μπορεί μια μέρα να περιλαμβάνει μόνο παρακολούθηση συναντήσεων της ομάδας Marketing για να καθορίστουν οι επερχόμενοι στόχοι.  

Μια άλλη μέρα, μπορεί να δημοσιεύει υλικό στα social media της εταιρίας και να απαντάει σε σχόλια.   

Μεγάλο μέρος της εργάσιμης ημέρας για έναν ασκούμενο περνά στο γραφείο, όπου συνεργάζεται με άλλα μέλη της ομάδας και μαθαίνει από τον υπεύθυνο Marketing. 

Το μέγεθος της εταιρίας θα καθορίσει επίσης την τυπική εργάσιμη ημέρα για έναν ασκούμενο Marketing.  

Σε μια μικρότερη εταιρία, οι ασκούμενοι μπορεί να χρειαστούν να ολοκληρώσουν περισσότερες εργασίες κατά την διάρκεια της πρακτικής τους.  

Σε έναν μεγαλύτερο οργανισμό, οι ασκούμενοι συνήθως βοηθούν μόνο άλλους συνεργάτες Marketing στα projects τους.  

Και στις δυο περιπτώσεις προσφέρεται εξαιρετική μάθηση στη δουλειά για έναν επαγγελματία Marketing που είναι νέος στον κλάδο. 

Πώς μπορείς να κάνεις μια πρακτική στο Marketing; 

Όσοι επιλέγουν να κάνουν πρακτική στο Marketing, συνήθως πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι σε ανάλογο πρόγραμμα του Πανεπιστημίου τους. Αυτό ίσως να είναι και προϋπόθεση για την αποφοίτησή τους. 

Αν λοιπόν σκέφτεσαι να κάνεις πρακτική στον τομέα του Marketing τότε τα παρακάτω βήματα θα σε βοηθήσουν: 

1. Επέλεξε να σπουδάσεις σε μια σχολή με κατεύθυνση Marketing  

Η παρακολούθηση ενός προγράμματος σπουδών στο Marketing είναι το πρώτο βήμα προς μια θέση πρακτικής στο Marketing. 

Τα μαθήματα που θα διδάσκονται θα αποτελέσουν βάση για σένα προκειμένου να αποκτήσεις γνώσεις που θα εφαρμόσεις αργότερα. 

2. Φρόντισε να περάσεις όλα τα μαθήματα Marketing της σχολής σου  

Η πρακτική άσκηση έρχεται συχνά στο τέλος ενός προγράμματος σπουδών, ώστε οι φοιτητές να μπορούν να εφαρμόσουν όσα έμαθαν. 

Για τον λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείς και να περνάς όλα τα απαιτούμενα μαθήματα και να κρατάς καλές σημειώσεις. 

Αυτό θα σε βοηθήσει αργότερα όταν θα κάνεις πλέον την πρακτική σου στο Marketing. 

3. Κάντε αίτηση για μια θέση πρακτικής

Αφού ολοκληρώσεις τα απαιτούμενα μαθήματα, μπορείς πλέον να κάνεις έρευνα και να δεις ποιες εταιρίες χρειάζονται κόσμο για πρακτική. 

Μόλις εντοπίσεις αυτές που σε ενδιαφέρουν το επόμενο βήμα είναι να στείλεις αιτήσεις για να δηλώσεις το ενδιαφέρον σου. 

Παράλληλα θα χρειαστεί να στείλεις το βιογραφικό σου στο οποίο θα τονίζεις όλες τις δεξιότητες και τους στόχους σου στον χώρο του Marketing. 

Πηγή: indeed

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Μαρίνα Δημητρή

Απόφοιτη Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με κατεύθυνση Management, Web Content Writer και Αρχισυντάκτρια του Business Review Greece. Γράφει και επιμελείται άρθρα για Επιχειρηματικότητα, HR, Marketing και Digital Marketing στο Business Review Greece. Παράλληλα δημιουργεί περιεχόμενο για φοιτητές Διοίκησης Επιχειρήσεων για να τους βοηθήσει στην καλύτερη και ευκολότερη κατανόηση επιχειρηματικών ορολογιών. Απολαμβάνει την ομαδική εργασία και προσωπικός της στόχος είναι να αποκτά και να αναπτύσσει όλο και περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα των επιχειρήσεων.