Τι είναι το Marketing FOMO (Fear Of Missing Out);

Το Marketing FOMO είναι μια γνωστή τεχνική η οποία δημιουργεί στον κόσμο μια αίσθηση άγχους να προλάβουν και να εκμεταλλευτούν μια ευκαιρία. 

Χρησιμοποιεί δηλαδή, την επιθυμία των ανθρώπων να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία που τους έρχεται. 

Πολύ γνωστό παράδειγμα είναι όταν εμφανίζεται μια διαφήμιση που λέει “Μην χάσετε την super Προσφορά της εβδομάδας”.  

Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης για να προλάβει την προσφορά θα κάνει αμέσως κίνηση για αγορά προκειμένου να επωφεληθεί. 

Τι σημαίνει το FOMO στο Marketing και πώς εφαρμόζεται; 

Ο φόβος της απώλειας (FOMO) είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει το φαινόμενο του αισθήματος άγχους για να μην μείνεις πίσω από τους άλλους ή να χάσεις κάτι συναρπαστικό. 

Προσπαθεί να «πουλήσει» κάτι κάνοντάς το κοινό να νιώσει ότι είναι η μοναδική του ευκαιρία να κάνει κάτι και να νιώσει ότι θα χάσει κάτι ξεχωριστό αν δεν αναλάβει δράση τώρα. 

Το Marketing FOMO είναι ένα είδος marketing που χρησιμοποιεί την επιθυμία των ανθρώπων να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία που τους έρχεται. 

Οι διαφημίσεις που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνική, ενθαρρύνουν τους αγοραστές να κάνουν μια παρορμητική αγορά. 

Είναι έτσι δομημένες ώστε να δημιουργήσουν το αίσθημα απογοήτευσης και τύψεις σε περίπτωση που κάποιος δεν “εκμεταλλευτεί” την προσφορά. 

Η τεχνική αυτή είναι πολύ διαδεδομένη στα social media και στις ηλεκτρονικές αγορές.  

Πολλές φορές βλέπουμε διαφημίσεις όπου τονίζουν την προθεσμία όπου ισχύει κάτι και ενθαρρύνουν για δράση. 

Προσφορές όπως “Κάνε την αγορά σου τώρα και λάβε δωρεάν εισιτήρια για την sold out παράσταση της χρονιάς”, μπορούν να είναι αποτελεσματικές. 

Ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να πάνε και να αγοράσουν το προϊόν, επειδή θέλουν να εξασφαλίσουν δωρεάν τα εισιτήρια μιας περιζήτητης παράστασης. 

FOMO

Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η τεχνική αυτή σε καμπάνιες Marketing

  • Προθεσμίες (Deadlines) 

Δημιουργία αίσθησης επείγοντος και δράσης για άμεση ανταπόκριση αγοράς και παραγγελίας. 

Μπορεί να γίνει με επίμονη υπενθύμιση, χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης και φράσεις που δημιουργούν λίγο άγχος.

  • Διαφήμιση από influencers ή διάσημους 

Οι συμβουλές από influencers είναι αρκετά αποτελεσματικές και το κοινό τις λαμβάνει υπόψη. 

Σε αυτή την περίπτωση η Marketing FOMO τεχνική είναι εξίσου αποτελεσματική και έχει απήχηση. 

  • Παρουσιάζοντας όλα τα οφέλη που χάνει κάποιος μετά την λήξη της προθεσμίας 

Με αυτόν τον τρόπο όσοι δεν έκαναν αγορά θα καταλάβουν ότι δεν έπρεπε να μείνουν αδρανείς. 

Θα συνειδητοποιήσουν ότι έχασαν μια καλή ευκαιρία και ότι έπρεπε να δράσουν και να κάνουν την αγορά εντός προθεσμίας. 

Πηγή: Popupsmart

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com