Starbucks 2030: Πως θα είναι τα Starbucks του μέλλοντος;

Starbucks 2030: Πως θα είναι τα Starbucks του μέλλοντος;

Starbucks 2030: Πως θα είναι τα Starbucks του μέλλοντος;

Τα Starbucks άνοιξαν το πρώτο τους καφέ που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους πελάτες με αναπηρίες μια “πιο προσβάσιμη εμπειρία στο κατάστημα”, ανακοίνωσε η εταιρεία την Παρασκευή με δελτίο τύπου.

Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας συμμετοχικότητας που έχει αναλάβει η Starbucks για να σχεδιάσει εύκολα περιηγήσιμους χώρους λιανικής πώλησης για όλους τους πελάτες της. Κάθε καφετέρια που θα ανακαινιστεί ή θα ανοίξει στο μέλλον θα αρχίσει να εφαρμόζει το “Πλαίσιο χώρων χωρίς αποκλεισμούς” της εταιρείας, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Οι πελάτες που θα συχνάζουν στα νέα καταστήματα θα παρατηρούν πιο ήπιο εσωτερικό φωτισμό που “ελαχιστοποιεί την αντανάκλαση, τα μοτίβα σκιάς και τον οπίσθιο φωτισμό”, διευκολύνοντας τους ανθρώπους να διαβάζουν τα στοιχεία του μενού ή τις βασικές πληροφορίες του καταστήματος, σύμφωνα με τη Starbucks.

Ο σχεδιασμός των καταστημάτων θα λαμβάνει επίσης υπόψη την ακουστική, χρησιμοποιώντας υλικά που ελαχιστοποιούν το θόρυβο του περιβάλλοντος ή την ηχώ, η οποία θα μπορούσε να διαταράξει τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν ακουστικά βαρηκοΐας.

Τα τελευταία χρόνια, αρκετοί έμποροι λιανικής πώλησης έχουν αρχίσει να λαμβάνουν υπόψη τους τις εμπειρίες αγορών των πελατών με διαφορετικές ανάγκες.

Starbucks 2030: Πως θα είναι τα Starbucks του μέλλοντος;

Η ευαισθητοποίηση αυτή ενισχύθηκε, εν μέρει, από την πανδημία COVID-19. Αντιμέτωποι με τις κατευθυντήριες γραμμές κοινωνικής απόστασης, ορισμένοι έμποροι λιανικής χάραξαν συγκεκριμένα μπλοκ – συνήθως νωρίς το πρωί – όταν οι ανοσοκατασταλμένοι, ηλικιωμένοι και ανάπηροι πελάτες μπορούσαν να κάνουν τα ψώνια τους σε ένα λιγότερο πολυσύχναστο περιβάλλον.

“Η πανδημία ώθησε πολλούς εμπόρους λιανικής πώλησης να σκεφτούν για χώρους λιανικής πώλησης χωρίς αποκλεισμούς”, δήλωσε η Maria Town, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Αμερικανικής Ένωσης Ατόμων με Αναπηρίες.

“Η ανάπτυξη της παράδοσης και παραλαβής ειδών παντοπωλείου είναι επίσης ένα στοιχείο του λιανικού εμπορίου χωρίς αποκλεισμούς και νομίζω ότι περισσότεροι λιανοπωλητές έχουν επενδύσει σε τέτοιου είδους προγράμματα μετά την πανδημία”.

Πιο πρόσφατα, ορισμένες επιχειρήσεις έχουν καθιερώσει πρωτόκολλα και χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στη μείωση της υπερδιέγερσης και της αισθητηριακής υπερφόρτωσης.

Τον Νοέμβριο, η Walmart άρχισε να εφαρμόζει ώρες λειτουργίας των καταστημάτων “φιλικές προς τις αισθήσεις” μεταξύ 8 και 10 το πρωί, όταν οι τοίχοι των τηλεοράσεων των καταστημάτων εμφανίζουν στατική εικόνα, η μουσική είναι απενεργοποιημένη και τα φώτα των καταστημάτων χαμηλώνουν.

Ο λιανοπωλητής δήλωσε ότι οι αλλαγές αυτές ήταν μια προσπάθεια να συμπεριλάβει περισσότερο τους πελάτες και τους υπαλλήλους με αισθητηριακές αναπηρίες, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με νευροδιαφορετικές διαταραχές.

Εκτός από την προσοχή στην ατμόσφαιρα, τα Starbucks δήλωσαν ότι τα νέα καταστήματα θα μειώσουν την ακαταστασία στην πρόσοψη με ένα νέο “συνεχές, ανεμπόδιστο μονοπάτι πεζών” που διευκολύνει τους πελάτες σε αναπηρικά καροτσάκια ή μηχανοκίνητα σκούτερ να μετακινούνται στα καταστήματα.

Οι πάγκοι όπου τοποθετείται ο καφές και το φαγητό για παραλαβή θα είναι επίσης χαμηλότεροι για να “διευκολύνουν την πρόσβαση σε αναπηρικά αμαξίδια και να υποστηρίζουν την καλύτερη επικοινωνία” μεταξύ των εργαζομένων και των πελατών, δήλωσε η εταιρεία.

Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν μια νέα ταμειακή μηχανή που διαθέτει φορητή, ρυθμιζόμενη βάση, εικόνες των ειδών φαγητού και ποτού, καθώς και λειτουργίες φωνητικής βοήθειας και μεγέθυνσης οθόνης.

Σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, ένας στους τέσσερις Αμερικανούς ενήλικες έχει αναπηρία, ένας όρος που περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα σωματικών και ψυχικών προβλημάτων.

Παρόλο που ο νόμος του 1990 για τους Αμερικανούς με αναπηρίες κωδικοποίησε τις απαιτήσεις μη διάκρισης για τις επιχειρήσεις που απευθύνονται στο κοινό, προκειμένου να προστατευθούν οι πελάτες με αναπηρίες, η Town λέει ότι η μη συμμόρφωση παραμένει ένα διαδεδομένο ζήτημα στους χώρους λιανικής πώλησης.

“Για τους λιανοπωλητές, η βασική συμμόρφωση με την ADA εξακολουθεί να αποτελεί αγώνα. Είτε πρόκειται για αρκετά φαρδιά μονοπάτια είτε για την εξασφάλιση ότι οι τουαλέτες είναι προσβάσιμες και ότι οι πελάτες με αναπηρία μπορούν να κάνουν ανεξάρτητο check out”, δήλωσε ο Town. “Υπήρξαν φορές που ψώνιζα και δεν μπορούσα να φτάσω φυσικά τον αναγνώστη καρτών”.

Τα Starbucks δήλωσαν ότι το πλαίσιο συμμετοχικότητας θα είναι “ανοιχτό και θα αναπτυχθεί περαιτέρω για να βοηθήσει στην επέκταση της προσβασιμότητας σε όλη τη βιομηχανία λιανικής πώλησης”.

Στον ιστότοπό της, η εταιρεία διαθέτει μια “Λίστα Ελέγχου Λιανικής” διαθέσιμη για λήψη, η οποία καθορίζει ένα κλιμακωτό σχέδιο για το σχεδιασμό χώρων χωρίς αποκλεισμούς “που αναβαθμίζει τα περιβάλλοντα λιανικής, πέρα από την ADA”.

Starbucks 2030: Πως θα είναι τα Starbucks του μέλλοντος;

“Τα εγκαίνια του νέου καταστήματος των Starbucks που είναι χτισμένο με στοιχεία σχεδιασμού χωρίς αποκλεισμούς είναι μια μεγάλη στιγμή καθώς προσπαθούμε να κάνουμε τους χώρους λιανικής πιο προσβάσιμους και χωρίς αποκλεισμούς”, δήλωσε ο Tony Coelho, κύριος δημιουργός και υποστηρικτής του νόμου για τους Αμερικανούς με αναπηρίες, στην ανακοίνωση των Starbucks.

“Πρέπει να προχωρήσουμε πέρα από τα όσα απαιτούνται, να θέσουμε την προσβασιμότητα και την ένταξη σε προτεραιότητα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι άνθρωποι αισθάνονται ότι ανήκουν στους χώρους της κοινότητας”.

Η εταιρεία έχει δεχθεί στο παρελθόν επικρίσεις από ακτιβιστές για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία για την κατάργηση των πλαστικών καλαμακίων. Ω

στόσο, επανέλαβε τη δέσμευσή της για συμμετοχικότητα αυτόν τον μήνα, ανακοινώνοντας έναν “στόχο να διασφαλίσει ότι τα φυσικά και ψηφιακά περιβάλλοντα της Starbucks θα πληρούν ένα αυξημένο πρότυπο προσβασιμότητας έως το 2030”.

Τα Starbucks πρόσθεσαν ότι υποστηρίζουν τις προσπάθειες του νοµοθέτη να επεκτείνει και να αναπτύξει την ADA, όπως η εξάλειψη µιας διάταξης του νόµου που επιτρέπει στους εργοδότες να πληρώνουν τους εργαζόµενους µε αναπηρία λιγότερο από τον κατώτατο µισθό.

Η Town δήλωσε ότι είναι ενθαρρυντικό να βλέπει κανείς ότι η Starbucks εξετάζει αυτά τα ζητήματα με συστημικό και προσανατολισμένο στην πολιτική τρόπο.

“Αυτό που νομίζω ότι είναι τόσο φανταστικό σε αυτές τις προσπάθειες είναι ότι αναδεικνύουν τη δέσμευση σε πολιτικές που μας βοηθούν να δημιουργήσουμε μια οικονομία χωρίς αποκλεισμούς”, δήλωσε.

“Ακόμα και αν δημιουργήσουμε χώρους λιανικής πώλησης και εμπειρίες που είναι χωρίς αποκλεισμούς, αυτό αποκτά λιγότερο νόημα αν εξακολουθούν να υπάρχουν προκαταλήψεις και αποκλεισμός της αναπηρίας που είναι ενσωματωμένοι στις πολιτικές μας και εμποδίζουν τα άτομα με αναπηρία να έχουν πράγματα όπως ένα διαθέσιμο εισόδημα”.

Τον περασμένο μήνα τα Starbucks (SBUX) δήλωσαν στην κλήση για τα κέρδη τους ότι θέλουν να ανοίξουν 4% περισσότερα καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου σήμερα διαθέτουν περισσότερα από 16.000 καταστήματα.

Η αλυσίδα παρουσίασε για τελευταία φορά ένα νέο σχεδιασμό καταστημάτων το 2019, με μεγάλο μέρος της παρόμοιας αισθητικής προσέγγισης να παραμένει ανέπαφο με τη νέα εμφάνιση.

Πηγή: CNN Business

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Ίσως σας ενδιαφέρει