Τα 5 πιο διαβασμένα άρθρα του 2020

Το 2020 έφτασε στο τέλος του και ήταν ένας ακόμα χρόνος με πολλά πρωτότυπα άρθρα στο site μας!

Σας παρουσιάζουμε τα 5 πιο διαβασμένα άρθρα που δημοσιεύθηκαν μέσα στο 2020 και οι επισκέπτες του site μας βρήκαν εξαιρετικά ενδιαφέροντα.

Αν χάσατε κάποιο από αυτά κάντε κλικ στο “διαβάστε περισσότερα” και θα μεταβείτε στο αντίστοιχο άρθρο!

Η ομάδα του Business Review σας εύχεται καλή χρονιά με υγεία, δημιουργικότητα, παραγωγικότητα, χαρές και επιτυχίες!

1. Πως βγάζει λεφτά η Red Bull;

Πως βγάζει λεφτά η Red Bull; Το 2019 πωλήθηκε σχεδόν ένα κουτάκι Red Bull για κάθε άνθρωπο στη Γη. Εκτός από την πώληση 7.5 δισεκατομμυρίων ενεργειακών ποτών Red Bull, τρέχει δυο ομάδες Formula 1, πέντε ποδοσφαιρικές ομάδες και μία ομάδα Χόκεϊ επί πάγου και χορηγεί δεκάδες αθλητικά events και αθλητές. Παρατηρούμε ότι η Red Bull είναι πολλά περισσότερα από έναν πωλητή ενεργειακών ποτών. Είναι όμως όλα αυτό απλά μάρκετινγκ; Διαβάστε περισσότερα

2. Airbnb CEO: Μας πήρε 12 χρόνια για να χτίσουμε και χάσαμε σχεδόν τα πάντα σε 6 εβδομάδες

Μπορείτε να περάσετε δεκαετίες δημιουργώντας ένα όνειρο και ο κόσμος μπορεί να το καταστρέψει με κάτι τόσο τυχαίο όσο μια πανδημία από έναν άγνωστο ιό. Αυτό ακριβώς συνέβη στον Brian Chesky, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Airbnb , με την εμφάνιση του COVID-19 φέτος. Διαβάστε περισσότερα

3. Τα καλύτερα business βιβλία που έχουμε διαβάσει και τι μαθήματα πήραμε

Ποια είναι τα καλύτερα business βιβλία που έχουμε διαβάσει και σας προτείνουμε; Τι μαθήματα πήραμε από αυτά και τι μας έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση; Διαβάστε περισσότερα

4. ROI: Πως να μετρήσεις την απόδοση μιας επένδυσης

Το Return on Investment (ROI), στα ελληνικά η απόδοση της επένδυσης (ή επιστροφή επί της επένδυσης), είναι ένας δείκτης απόδοσης που χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας μιας επένδυσης ή για τη σύγκριση της απόδοσης διαφόρων διαφορετικών επενδύσεων. Διαβάστε περισσότερα

5. Τι είναι η στρατηγική ανταγωνισμού του Porter

Τι είναι η Στρατηγική ανταγωνισμού του Porter; Για να ανταποκριθεί στη δομή του κλάδου του ένας οργανισμός πρέπει να επιλέξει μια στρατηγική ανταγωνισμού. Σύμφωνα με τον Porter υπάρχουν τέσσερις βασικές στρατηγικές ανταγωνισμού και κάθε οργανισμός μπορεί να ακολουθήσει μόνο μία από αυτές. Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !