24% των Αμερικανών επιχειρηματιών θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους πλευρική κίνηση φέτος, ως τρόπο να κερδίσουν παθητικό εισόδημα ή να διαφοροποιήσουν το εισόδημά τους.
Μετά το 2020, μάθαμε δύο σημαντικά μαθήματα: πρέπει να γίνουμε δημιουργικοί για να μείνουμε μπροστά, και η απομακρυσμένη εργασία μας δίνει αυτόν τον επιπλέον χρόνο που χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε μια καινούργια κίνηση.
Μια κίνηση που ευδοκιμεί είναι το Affiliate Μάρκετινγκ. Το Adobe Analytics προβλέπει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο θα φτάσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια για πρώτη φορά το 2022.
Με την άνοδο των επιρροών των κοινωνικών μέσων, το Affiliate Marketing έχει γίνει γρήγορα μια από τις μεγαλύτερες πηγές εισοδήματος στο διαδίκτυο αυτήν τη στιγμή.
Ένας μαρκετίστας προωθεί προσφορές ή προϊόντα που σχετίζονται με τους πελάτες ή και τα ενδιαφέροντά τους. Εμφανίζονται συχνά πολύ οργανικά και πιθανότατα δεν θα παρατηρήσετε ότι πρόκειται για προώθηση.
Είτε γνωρίζετε είτε όχι, έχετε δει link Affiliate marketing παντού! Από τις περιγραφές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης influencer έως την ξεκάθαρη προβολή Afilliate marketing στην αρχή ή στο τέλος ενός άρθρου.
Μία από τις μεγαλύτερες παρανοήσεις σχετικά με το Affiliate Marketing είναι ότι απαιτεί πάρα πολύ δουλειά. Είναι εύκολο να ακολουθήσετε αυτή τη στρατηγική και δεν χρειάζεστε μια μαζική παρακολούθηση κοινωνικών μέσων. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια σύνδεση στο Διαδίκτυο και ένας λογαριασμός κοινωνικών μέσων.
Ο καλύτερος και γρηγορότερος τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα Affiliate πλήρους υπηρεσίας με μια ισχυρή αγορά.
Ακολουθούν τρεις εύκολες συμβουλές για να σας βοηθήσουν να έχετε τον μεγαλύτερο αντίκτυπο όταν ξεκινάτε το Affiliate marketing…
Πρέπει να ξεκινήσετε με το σωστό κοινό
Ξεκινήστε από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που ταιριάζει καλύτερα στο κοινό σας και στο περιεχόμενό σας. Το πιο εύκολο μέρος για να ξεκινήσετε είναι η κοινωνική πλατφόρμα που έχετε ήδη, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε πρώτα τους ακόλουθους που σας γνωρίζουν.
Στοχεύετε σε παλαιότερα δημογραφικά στοιχεία; Χρησιμοποιήστε το Facebook.
Σκοπεύετε να προωθήσετε σε νέους πελάτες και θέλετε να επικεντρωθείτε σε οπτικά ελκυστικές ή δημιουργικές προσφορές; Χρησιμοποιήστε το Instagram ή ακόμα και το TikTok ή το Pinterest.
Στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που προτιμάτε, ξεκινήστε να επεκτείνετε τα ακόλουθα πέρα από την οικογένεια και τους φίλους σας.
Αλληλοεπιδράστε με άλλα άτομα που έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα με εσάς. Εάν χρειάζεται, ακολουθήστε hashtag ή εγγραφείτε σε ομάδες για να ανακαλύψετε ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι. Δημιουργήστε περιεχόμενο που προσθέτει αξία στο κοινό σας.
Μπορείτε να λάβετε ιδέες βλέποντας τί κάνουν άλλοι στο χώρο. Θέλετε να είστε αυθεντικοί και φυσικά οι άνθρωποι να αλληλοεπιδράσουν μαζί σας.
Πρέπει να ακονίσετε μια θέση
Δεν θέλετε να προωθήσετε οποιονδήποτε τύπο προϊόντος. Θέλετε να είστε αυθεντικοί και να πιστεύετε στα προϊόντα που προωθείτε.
Είστε ειδικός σε κάποια θέματα; Πάρτε τις πιστοποιήσεις σας και χρησιμοποιήστε τις προς όφελός σας όταν ασχολείστε με προϊόντα.
Ποιο είναι το πάθος σας; Κοιτάξτε το περιεχόμενο που δημοσιεύετε τακτικά και καθορίστε ποια θέματα υπάρχουν. Για παράδειγμα, εάν μοιράζεστε πολλές φωτογραφίες σχετικά με το γυμναστήριο, αυτή είναι η θέση σας. Εναλλακτικά, πάρτε μια μοναδική εμπειρία ζωής και μεταφράστε την σε προϊόντα που θα χρησιμοποιούσατε.
Ένας από τους ευκολότερους τρόπους να ξεχωρίσετε από άλλους συνεργάτες είναι να αναζητήσετε περιθωριοποιημένα προϊόντα. Αυτά είναι τα προϊόντα και οι μάρκες που είναι εκτός δρόμου. Σίγουρα, είναι σημαντικό να είστε παθιασμένοι με ένα brand, αλλά αυτά είναι ήδη γεμάτα και δεν προσφέρουν υψηλές προμήθειες.
Γίνετε δημιουργικοί και προωθήστε τα προϊόντα σας για μέγιστα έσοδα
Όσο πιο αυθεντικοί είστε όταν προωθείτε προϊόντα, τόσο καλύτερα θα πουλάτε στο κοινό σας.
Σε αντίθεση τους influencers, το Affiliate Marketing επιλέγει τον τρόπο με τον οποίο προωθεί τα μοναδικά affiliate links. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να κάνετε μια παράλληλη σύγκριση των ετικετών συστατικών, μεταξύ μιας επωνυμίας μεγάλου brand και του μικρότερου προϊόντος που προωθείτε.
Μπορείτε να καταγράψετε emails από τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων και να στείλετε μαζικά email. Εναλλακτικά, με λίγα επιπλέον χρήματα , μπορείτε να δημιουργήσετε εγγενείς διαφημίσεις προβολής για να στοχεύσετε άτομα εκτός των κύκλων κοινωνικών μέσων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά που ενδιαφέρονται για το προϊόν σας.
Ανάλογα με την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε για τη διαχείριση, οι μαρκετίστες μπορούν να κερδίσουν προμήθεια έως και 100% κάθε φορά που κάποιος αγοράζει μέσω του μοναδικού Affiliate Link.
Πηγή : Entrepreneur Europe