Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) είναι οικονομικό, αποδοτικό και μετριέται εύκολα. Με τα αναλυτικά στοιχεία, μπορείτε να δείτε αποτελέσματα σχεδόν σε πραγματικό χρόνο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε δοκιμές A / B και να πειραματιστείτε έως ότου βρείτε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για τη συγκεκριμένη επιχείρησή.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να κινηθείτε πιο γρήγορα από ποτέ. Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερες προσωπικές σχέσεις με πιθανούς πελάτες.

Ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ:

1. Δημιουργήστε μια στρατηγική περιεχομένου που ‘σκοτώνει’

Το 80% των αγοραστών δηλώνουν ότι προτιμούν να λαμβάνουν πληροφορίες εταιρείας μέσω άρθρων παρά από διαφημίσεις. Αυτό σημαίνει ότι θα προτιμούσαν να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με την επωνυμία σας οργανικά.

Επιπλέον, οι εκπαιδευμένοι αγοραστές έχει αποδειχθεί, ότι βοηθούν στη μετατροπή των πωλήσεων. Αφιερώστε λοιπόν χρόνο για να μελετήσετε τα analytics και τον ανταγωνισμό σας. Δημιουργήστε μια λίστα θεμάτων που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και το κοινό-στόχο σας.

Στη συνέχεια, δημιουργήστε περιεχόμενο που στοχεύει στο να παρέχει αξία στους πελάτες σας. Είτε μοιράζεστε το περιεχόμενο στο ιστολόγιό σας είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φροντίστε να παρακολουθείτε πώς λειτουργεί και να προσαρμόζετε το σχέδιο περιεχομένου σας κάθε φορά. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις κοινοποιήσεις και τις ετικέτες – αυτός ο τύπος οργανικής διάδοσης είναι το κλειδί.

2. Αξιοποιήστε στο έπακρο τη λίστα email σας

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email) μπορεί να έχει απόδοση επένδυσης ύψους 44$ για κάθε 1$ που δαπανάται. Υπάρχει τεράστιο δυναμικό εκεί.

Εστιάστε λοιπόν στη δημιουργία της λίστας email σας – προσφέρετε έκπτωση ή δωρεάν λήψη σε αντάλλαγμα email πιθανών πελατών. Καθώς σχεδιάζετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διατηρήστε σύντομους τους θεματικούς τίτλους και κάντε αλληλεπιδραστικά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με gif και δημοσκοπήσεις.

Με τη στρατηγική των email το παιχνίδι είναι σύντομο και γλυκό.

Συμπεριλάβετε εξατομικευμένες λεπτομέρειες και βεβαιωθείτε ότι είναι φιλικό προς κινητά. Τέλος, βεβαιωθείτε ότι έχετε μια ισχυρή σελίδα προορισμού για τυχόν κλικ, ώστε να μπορείτε να κλείσετε την πώληση.

3. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε σχέσεις

Τα περισσότερα άτομα κάτω των 65 ετών βρίσκονται σε τουλάχιστον μία πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικό μέρος για κοινή χρήση περιεχομένου και δημιουργία φήμης. Οι πελάτες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώσουν τις αποφάσεις αγοράς τους: το  54% των ατόμων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα χρησιμοποιούν για έρευνα πριν από την αγορά.

Το 71% δηλώνει ότι οι παραπομπές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις καθιστούν πιο πιθανές να αγοράσουν. Επομένως, μην χάσετε τη δωρεάν διαφήμιση που έχετε από το να έχετε προφίλ κοινωνικών μέσων.

Ενώ βρίσκεστε εκεί, μελετήστε τα αναλυτικά στοιχεία και τα δημογραφικά στοιχεία για να βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε το σωστό περιεχόμενο για το κοινό-στόχο σας.

4. Δημοσιεύστε για μια κοινωνική υπόθεση

Εάν δεν είστε σίγουροι για το τι να μοιραστείτε στο ιστολόγιό σας ή στα κοινωνικά μέσα, μοιραστείτε για τυχόν κοινωνικές αιτίες που σας ενδιαφέρουν.

Ίσως να δωρίσετε ένα μέρος των πωλήσεων σε μια συγκεκριμένη φιλανθρωπική οργάνωση. Ίσως έχετε μηνιαία ημέρα εθελοντισμού για τους υπαλλήλους σας. Ίσως θα έχετε πλαστική συσκευασία με τη συσκευασία σας – ό, τι κι αν είναι, μοιραστείτε περιεχόμενο που σχετίζεται με την αιτία.

Μοιραστείτε γιατί σας ενδιαφέρει και πώς μπορεί να εμπλακεί το κοινό σας. Το πιο σημαντικό, μοιραστείτε πώς θα συνεχίσετε να υποστηρίζετε στο μέλλον και τον αντίκτυπο της υποστήριξής σας.

5. Χρησιμοποιήστε επαναληπτικό μάρκετινγκ / επαναπροσδιορισμό

Έχετε δει ποτέ κάτι από το Google και στη συνέχεια έχετε δει διαφημίσεις για αυτό παντού;

Αυτό οφείλεται στο επαναληπτικό μάρκετινγκ, επίσης γνωστό ως επαναπροσδιορισμός. Η χρήση αυτής της τακτικής κάνει τους επισκέπτες του ιστότοπου 70% πιο πιθανό να αγοράσουν.

Λειτουργεί προβάλλοντας διαφημίσεις σε άλλους ιστότοπους σε άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας, προτρέποντάς τους να επιστρέψουν και να αγοράσουν αυτό το αντικείμενο που έβλεπαν. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να διασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε πιθανές πωλήσεις.

Τελικές σκέψεις

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα ισχυρό εργαλείο που πρέπει να διατηρήσετε στο ρεπερτόριό σας. Υπάρχουν πολλοί τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάσετε. Αν είστε μικρή επιχείρηση ξεκινήστε με έναν και προχωρήστε.

Το πιο σημαντικό, παρακολουθήστε την πρόοδό σας μελετώντας στατιστικά και να είστε ανοιχτοί στην προσαρμογή του σχεδίου σας όπως χρειάζεται. Όταν μοιράζεστε περιεχόμενο που θέλει να δει η βάση πελατών σας, θα ακολουθήσουν τα αποτελέσματα.

Τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε το παιχνίδι ψηφιακού μάρκετινγκ σήμερα;

Πηγή : Entrepreneur Europe

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !