Είχες άραγε σκεφτεί ποτέ πως το site και συγκεκριμένα το e-shop σου αποτελεί τον 101 υπάλληλο της επιχείρησής σου;
Βρίσκεται εκεί για εσένα όλο το 24ωρο. Δεν θα σου ζητήσει άδεια, δεν θα σου ζητήσει ρεπό την Κυριακή, παρά μόνο καμία αναβάθμιση για να μπορέσει να εκτελεί πιο αποδοτικά και αποτελεσματικά την δουλειά του.
Είναι ο ανερχόμενος ‘Τέλειος’ υπάλληλος πωλήσεών σου. Και λέω ανερχόμενος, διότι αν δεν τον εκπαιδεύσεις σωστά, με τα στοχευμένα copies, με το πλούσιο content και την απόδοση που περιμένει ένας πελάτης από το e-shop σου, θα είναι για σένα απλά ένα έξοδο. Πόσες φορές έχουμε μπει σε e-shop και δεν έχει καταφέρει το περιεχόμενο να μας συγκινήσει και να μας προτρέψει σε αγορά.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που ένα περιεχόμενο e-shop δεν καταφέρνει να κάνει τον πελάτη να αγοράσει.
- Φωτογραφίες χωρίς ουσία, με κακή ανάλυση και κανένα ξεχωριστό design
- Δεν δίνει την αίσθηση ενός ενημερωμένου brand
- Το περιεχόμενο δεν είναι ανανεωμένο
- Δεν υπάρχει δομή και κατανοητό μενού περιεχομένων
- Δεν δημιουργεί e-επαφή με τον πελάτη / απρόσωπο
- Δεν δίνει λύσεις και βοήθεια την ώρα που ο πελάτης το χρειάζεται
…Και άλλοι τόσοι λόγοι μπορούν να κάνουν τον 101 υπάλληλός σας ανίκανο στις πωλήσεις.
Συνεπώς, ήρθε η ώρα να δώσετε χρόνο και να ασχοληθείτε περισσότερο με το e-shop σας!
Πως θα δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό περιεχόμενο για το e-shop σας;
Το μάρκετινγκ περιεχομένου πρέπει να συνδέεται με έναν σκοπό, με σαφή, καθορισμένα βήματα για την επίτευξη του στόχου. Δημιουργία περιεχομένου που δημιουργεί ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες.
Βήμα 1: Προσδιορίστε το Target Group
Για να δημιουργήσετε περιεχόμενο ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου προσαρμοσμένο στις ανάγκες των αγοραστών, πρέπει να γνωρίζετε ποιος είναι ο αγοραστής σας. Συγκεκριμένα, θα ήταν καλό να γνωρίζετε δημογραφικά στοιχεία, την προσωπικότητα, τα κίνητρα, σημεία πόνου, αλλά και τα προτιμώμενα κανάλια περιεχόμενου.
Βήμα 2: Μάθετε πώς το κοινό σας καταναλώνει περιεχόμενο
Κοιτάζοντας τα εσωτερικά σας δεδομένα ή εξερευνώντας τις τάσεις του κλάδου, θα πρέπει να καταλάβετε πώς αρέσει στον στόχος σας να καταναλώνει.
Ορισμένες ερωτήσεις στις οποίες θέλετε να απαντήσετε περιλαμβάνουν:
- Ποιο είναι το πιο δημοφιλές κανάλι κοινωνικών μέσων για το κοινό -στόχο;
- Υπάρχει συγκεκριμένος τύπος περιεχομένου που προτιμούν (π.χ. βίντεο, περιεχόμενο μεγάλης μορφής, εικόνες);
- Το κοινό μου προτιμά να κάνει αγορές από το τηλέφωνό του;
- Πόση ώρα το κοινό μου είναι διατεθειμένο να δαπανήσει στον έλεγχο περιεχομένου;
Βήμα 3: Έρευνα και δημιουργία του περιεχομένου σας
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εξετάσετε ορισμένα σημεία, όπως την ανταγωνιστική ανάλυση SEO και το περιεχόμενο που δημιουργεί ο ανταγωνισμός. Ταυτόχρονα θα πρέπει να είστε πλήρως δημιουργικοί και διορατικοί!
Βήμα 4: Μετρήστε τα αποτελέσματα
Δεδομένου ότι η δημιουργία περιεχομένου ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου είναι συνήθως μια συνεχής διαδικασία -και όχι μια εφάπαξ- πρέπει να κοιτάξετε τα αποτελέσματά σας από τις προηγούμενες προσπάθειές σας για τη βελτίωση των μελλοντικών.
Βήμα 5: Ζητήστε σχόλια πελατών
Ένα μεγάλο μέρος της βελτίωσης του περιεχομένου που προσφέρετε και της πραγματοποίησης πωλήσεων προέρχεται από το να ακούτε τι έχουν να πουν οι πελάτες σας. Δώστε τους τη δυνατότητα να αφήσουν ένα σχόλιο, μία κριτική, να συνομιλήσουν μαζί σας με email ή με robot συνομιλία ώστε να σιγουρευτείτε ότι όλα πηγαίνουν as planned.