Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) έχει γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια. Πολλοί τομείς των διαδικτυακών επιχειρήσεων εφαρμόζουν σταθερές στρατηγικές SEO εδώ και λίγο καιρό. Αλλά το ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να αργεί να ενταχθεί.
Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν εκπαιδευτεί να χρησιμοποιούν μεθόδους επί πληρωμή, όπως οι διαφημίσεις Αγορών Google, οι διαφημίσεις Facebook και άλλες διαφημίσεις κοινωνικών μέσων, για να κάνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ στο κατάστημά τους.
Ωστόσο, με το συνεχώς αυξανόμενο κόστος που απαιτείται για την απόκτηση νέων πελατών, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να ασχοληθούν με το SEO και να αναπτύξουν μια σταθερή στρατηγική περιεχομένου για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και να μειώσουν το κόστος τους για την απόκτηση νέων δυνητικών πελατών.
Το σκαμνί με το ένα πόδι
Όπως ανέφερα νωρίτερα, το κόστος προσέλκυσης νέων πελατών στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας, θα συνεχίσει να αυξάνεται.
Εάν το κατάστημά σας βασίζεται αποκλειστικά στην πληρωμένη επισκεψιμότητα, ας πούμε από τις Αγορές Google, και η Google αποφασίσει ότι παραβιάσατε μία από τις πολλές πολιτικές διαφήμισης, όλη η επισκεψιμότητά σας, θα στεγνώνει και θα είστε εκτός. Η απουσία επισκεψιμότητας δεν σημαίνει καμία πώληση και καμία πώληση, σημαίνει ότι είστε εκτός λειτουργίας μέχρι το τέλος του μήνα.
Το να βασίζεστε αποκλειστικά σε κανάλια κυκλοφορίας επί πληρωμή είναι σαν να έχετε ένα σκαμπό με ένα πόδι. Είναι πολύ πιο ασφαλές για την υγεία και τη μακροζωία της επιχείρησής σας να έχετε περισσότερα πόδια κάτω από το σκαμνί, σε περίπτωση που σας αφαιρεθεί το ένα πόδι.
Το SEO είναι ένα από αυτά τα σκέλη που πρέπει να εφαρμόσετε. Όχι μόνο είναι δωρεάν κυκλοφορία. Αλλά εφόσον παρέχετε πολύτιμες πληροφορίες στους αναγνώστες, δεν υπάρχει κίνδυνος να αφαιρεθείτε με τον ίδιο τρόπο που τα κανάλια επί πληρωμή μπορούν να σας κλείσουν.
Τα αποτελέσματα μιας καλά εκτελεσμένης στρατηγικής SEO και περιεχομένου απαιτούν χρόνο. Συχνά, ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου δεν θα βλέπει σημαντική οργανική επισκεψιμότητα για 6 έως 12 μήνες μετά τη δημοσίευση αυτών των πρώτων κομματιών περιεχομένου. Αλλά αν συνεχίσετε να εφαρμόζετε και να παράγετε συμπαγές, βοηθητικό περιεχόμενο, τα αποτελέσματα αυξάνονται με την πάροδο του χρόνου.
“Έχω αποκλειστεί από το Google και το Facebook” – Η ιστορία του John Murphy
Τα μοιράζομαι όλα αυτά από τη δική μου εμπειρία ως ιδιοκτήτης καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Βασίστηκα αποκλειστικά στις διαφημίσεις Google και Facebook για να αποκτήσω επισκεψιμότητα. Για έναν άγνωστο λόγο στις αρχές του 2019 και οι δύο πλατφόρμες αποφάσισαν ότι είχα παραβιάσει μια πολιτική. Μετά από εκείνο το σημείο, δεν μπορούσα να επιστρέψω.
Πήγα κάτω από την τρύπα του κουνελιού SEO από απελπισία για να έχω κάποια κίνηση. Άρχισα να παράγω περιεχόμενο που οι αγοραστές στη φάση της έρευνας θα βρίσκουν χρήσιμο.
Έβγαλα άλλο περιεχόμενο για τα καλύτερα προϊόντα ανά κατηγορία για να βοηθήσω τους πελάτες να επιλέξουν με σύνεση. Όταν αυτά τα κομμάτια περιεχομένου άρχισαν να κατατάσσονται, είχα περισσότερη επισκεψιμότητα από ποτέ.
Για να σας δώσω μια ιδέα για το χρονοδιάγραμμα, άρχισα να δημοσιεύω περιεχόμενο τον Φεβρουάριο του 2019 και μέχρι τον Ιούνιο είχα ήδη κυκλοφορία και πωλήσεις. Με την πάροδο του χρόνου, η επισκεψιμότητα συνεχίζει να αυξάνεται και συνέχισα να παράγω χρήσιμο περιεχόμενο.
Το 2020, έβγαλα πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις από αυτήν τη στρατηγική, από ένα μόνο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αν δεν είχα ξεκινήσει με το SEO, θα έλειπα σήμερα.
Ξεκινήστε SEO πριν χρειαστεί
Ξεκινήστε γράφοντας μερικά κομμάτια περιεχομένου για να ξεκινήσετε. Δεν χρειάζεστε πενταετή στρατηγική περιεχομένου την πρώτη ημέρα.
Για ιδέες για το τι πρέπει να γράψετε, μπορείτε να γράψετε έναν οδηγό για τη θέση σας και τι πρέπει να προσέξετε όταν επιλέγετε προϊόν.
Μπορείτε να απαντήσετε στις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνετε. Όταν οι άνθρωποι πληκτρολογήσουν αυτήν την ερώτηση στη μηχανή αναζήτησης και η ανάρτησή σας τους βοηθήσει, θα αναγνωριστείτε με την πάροδο του χρόνου ως το κατάλληλο μέρος για έρευνα και απαντήσεις. Τότε οι άνθρωποι θα εμπιστευτούν το κατάστημά σας και θα προτιμήσουν να αγοράσουν από εσάς.
Υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες θέματα ιστολογίου που μπορείτε να δημιουργήσετε για να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα, αλλά το σημαντικό είναι να ξεκινήσετε. Με την πάροδο του χρόνου, θα μάθετε μερικές πιο προηγμένες στρατηγικές περιεχομένου που μπορείτε να εφαρμόσετε για να δημιουργήσετε μια καλύτερη ευκαιρία κατάταξης.
Εάν μπορείτε να εφαρμόσετε κάποιο σχέδιο περιεχομένου στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας και το τηρήσετε, θα κοιτάξετε πίσω σε ένα χρόνο και θα αναρωτηθείτε γιατί πληρώσατε τόσο πολύ για τους επισκέπτες.
Εμείς στο Business Review Greece γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα το SEO. Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε εξαιτίας περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία SEO για την επιχείρηση σας, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα! Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.
Πηγή: Entrepreneur