Η καλή στρατηγική SEO και περιεχομένου, μπορεί να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου να εξαρτώνται λιγότερο από την πληρωμένη επισκεψιμότητα.
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), έχει γίνει δημοφιλής λέξη τα τελευταία χρόνια. Πολλοί τομείς των διαδικτυακών επιχειρήσεων εφαρμόζουν σταθερές στρατηγικές SEO για λίγο, αλλά το ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να αργεί να ενταχθεί. Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, έχουν εκπαιδευτεί να χρησιμοποιούν μεθόδους επί πληρωμής, όπως διαφημίσεις Αγορών Google, Διαφημίσεις Facebook και άλλες διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ στο κατάστημά τους.
Ωστόσο, με το διαρκώς αυξανόμενο κόστος που απαιτείται για την απόκτηση νέων πελατών, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου, θα πρέπει να συμμετάσχουν στο SEO και να αναπτύξουν μια σταθερή στρατηγική περιεχομένου, για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και να μειώσουν το κόστος για την απόκτηση νέων πιθανών πελατών.
Το σκαμπό με ένα πόδι
Tο κόστος της προσέλκυσης νέων πελατών στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας, θα συνεχίσει να αυξάνεται. Εάν το κατάστημά σας βασίζεται αποκλειστικά στην πληρωμένη επισκεψιμότητα και η Google αποφασίσει ότι παραβιάσατε μία από τις πολιτικές διαφήμισης, όλη η επισκεψιμότητά σας στερεύει. Βγαίνετε αυτόματα εκτός.
Χωρίς επισκεψιμότητα, σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πωλήσεις. Χωρίς πωλήσεις σημαίνει ότι θα είστε εκτός επιχείρησης μέχρι το τέλος του μήνα.
Το να βασίζεσαι αποκλειστικά σε κανάλια κίνησης επί πληρωμή είναι σαν να έχεις σκαμπό με ένα πόδι. Είναι πολύ πιο ασφαλές για την υγεία και τη μακροζωία της επιχείρησής σας, να έχετε περισσότερα πόδια κάτω από το σκαμπό, σε περίπτωση που σας αφαιρέσουν το ένα πόδι.
Το SEO είναι ένα από αυτά τα σκέλη που πρέπει να εφαρμόσετε. Όχι μόνο είναι δωρεάν κίνηση, αλλά εφόσον παρέχετε πολύτιμες πληροφορίες στους αναγνώστες, δεν υπάρχει κίνδυνος να αφαιρεθείτε με τον ίδιο τρόπο που τα συνδρομητικά κανάλια μπορούν να σας αποκλείσουν.
Τα αποτελέσματα μιας καλά εκτελεσμένης στρατηγικής SEO και περιεχομένου χρειάζονται χρόνο. Συχνά, ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου δεν βλέπει σημαντική οργανική επισκεψιμότητα για 6 έως 12 μήνες μετά τη δημοσίευση αυτών των πρώτων τμημάτων περιεχομένου. Αλλά αν συνεχίσετε να εφαρμόζετε και να παράγετε σταθερά, χρήσιμο περιεχόμενο, τα αποτελέσματα ενισχύονται με την πάροδο του χρόνου.
Μου απαγόρευσαν διαφημίσεις σε Google και Facebook. Τι έκανα;
Ο John Murphy είναι ο ιδρυτής του Survivalist, λέει: Τα μοιράζομαι όλα αυτά από τη δική μου εμπειρία ως ιδιοκτήτης καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Βασίστηκα αποκλειστικά στις διαφημίσεις της Google και του Facebook για να αποκτήσω επισκεψιμότητα. Για άγνωστο λόγο στις αρχές του 2019 και οι δύο πλατφόρμες αποφάσισαν ότι είχα παραβιάσει μια πολιτική. Μετά από αυτό το σημείο, δεν μπορούσα να επιστρέψω στα καλά βιβλία τους.
Απευθύνθηκα στο SEO από απελπισία για να αποκτήσω λίγη επισκεψιμότητα και άρχισα να παράγω περιεχόμενο που οι αγοραστές στη φάση της έρευνας θα έβρισκαν χρήσιμο. Δημοσίευσα άλλο περιεχόμενο σχετικά με τα καλύτερα προϊόντα ανά κατηγορία για να βοηθήσω τους πελάτες να επιλέξουν με σύνεση. Όταν αυτά τα κομμάτια περιεχομένου άρχισαν να ταξινομούνται, είχα περισσότερη επισκεψιμότητα από ποτέ.
Για να σας δώσω μια ιδέα για το χρονοδιάγραμμα, άρχισα να δημοσιεύω περιεχόμενο τον Φεβρουάριο του 2019 και μέχρι τον Ιούνιο είχα ήδη επισκεψιμότητα και πωλήσεις. Με τον καιρό, η επισκεψιμότητα συνέχισε να αυξάνεται και συνέχισα να παράγω χρήσιμο περιεχόμενο. Το 2020, δημιούργησα πωλήσεις άνω των 2 εκατομμυρίων δολαρίων από ένα μόνο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αν δεν είχα ξεκινήσει με το SEO, θα ήμουν εκτός λειτουργίας σήμερα.
Ξεκινήστε πριν το χρειαστείτε
Μην κάνετε αυτό που έκανα και περιμένετε να πέσουν οι τροχοί αφού ένα ή περισσότερα συνδρομητικά κανάλια ρίξουν το ban. Ξεκινήστε γράφοντας μερικά κομμάτια περιεχομένου για να ξεκινήσετε. Δεν χρειάζεστε μια πενταετή στρατηγική περιεχομένου την πρώτη μέρα.
Για ιδέες σχετικά με το τι να γράψετε, μπορείτε να γράψετε έναν οδηγό για τη θέση σας και τι πρέπει να προσέξετε όταν επιλέγετε το σωστό προϊόν. Μπορείτε να απαντήσετε στις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνετε. Όταν οι άνθρωποι πληκτρολογούν αυτήν την ερώτηση στη μηχανή αναζήτησης και η ανάρτησή σας τους βοηθά, θα αναγνωρίζεστε με την πάροδο του χρόνου ως το ιδανικό μέρος για έρευνα και απαντήσεις. Τότε οι άνθρωποι θα εμπιστεύονται το κατάστημά σας και θα προτιμούν να αγοράζουν από εσάς.
Υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες θέματα ιστολογίου, που μπορείτε να δημιουργήσετε για να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα. Το σημαντικό είναι να ξεκινήσετε. Με τον καιρό, θα μάθετε μερικές πιο προηγμένες στρατηγικές περιεχομένου που μπορείτε να εφαρμόσετε. Έτσι θα δημιουργήσετε μια καλύτερη ευκαιρία κατάταξης.
Εάν μπορείτε να εφαρμόσετε μια σταθερή μορφή ενός σχεδίου περιεχομένου και να το τηρήσετε, θα κοιτάξετε πίσω σε ένα χρόνο και θα αναρωτιέστε γιατί εξαρχής πληρώσατε τόσα πολλά για τους επισκέπτες.
Εμείς στο Business Review Greece γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα το SEO. Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε εξαιτίας περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία SEO για την επιχείρηση σας, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα! Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.
Πηγή: Entrepreneur Europa