Είναι η επιχείρησή σας έτοιμη για μια online στρατηγική;

Είναι η επιχείρησή σας έτοιμη για μια online στρατηγική;

shutterstock_169474442

Κάθε επιχείρηση στον Καναδά χρειάζεται ψηφιακή παρουσία. Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις είναι online και περιμένουν να είστε και εσείς εκεί. Είναι πραγματικά τόσο απλό.

Οι Καναδοί είναι οι πιο ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου στον κόσμο—τόσο ως προς το ποσοστό του πληθυσμού που ασχολείται (πάνω από το 80% των Καναδών είναι online) όσο και ως προς τον όγκο των πληροφοριών που καταναλώνονται.

Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις πηγαίνουν πρώτα στον Ιστό για να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται—και περιμένουν από εσάς να τους προσεγγίσετε όπου «ζουν» στο διαδίκτυο, με τις πληροφορίες που χρειάζονται, όταν τις χρειάζονται.

Οι ανταγωνιστές σας είναι online

Και αν δεν φροντίζετε τους πελάτες σας στο διαδίκτυο, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα το κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Στην πραγματικότητα, το 75% των καναδικών επιχειρήσεων είναι online και σχεδόν οι μισές χρησιμοποιούν πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το LinkedIn, το Twitter και το Facebook.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ανάπτυξη μιας ψηφιακής στρατηγικής για την επιχείρησή σας θα πρέπει να θεωρείται ως επένδυση και όχι ως έξοδο.

Το να είσαι στρατηγικός θα σε βοηθήσει να πάρεις τις σωστές αποφάσεις, την πρώτη φορά. Κατασκευάζω έναν ιστότοπο ή μια σελίδα στο Facebook ή και τα δύο; Διαφημίζομαι στο διαδίκτυο ή στέλνω ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή και τα δύο; Πολλές σημαντικές αποφάσεις να πάρεις.

Πώς να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή στρατηγική;

Πώς θα δημιουργήσετε λοιπόν μια διαδικτυακή στρατηγική μάρκετινγκ για την εταιρεία σας;

Πρώτον, πρέπει να επενδύσετε χρόνο και ενέργεια για να σκεφτείτε ποιοι είναι οι στόχοι της επιχείρησής σας—τι θέλετε να επιτύχετε. Θέλετε να πουλάτε online; Να δημιουργήστε περισσότερους δυνητικούς πελάτες πωλήσεων; Να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών; Όλα τα παραπάνω?

Μόλις μάθετε τους στόχους σας, πρέπει να καταλήξετε σε ένα σχέδιο επίθεσης, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο θα μετρήσετε εάν η τακτική σας λειτουργεί. Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα να εφαρμόσετε το σχέδιό σας και να αξιολογείτε τακτικά πώς λειτουργεί.

Τέλος, εάν είστε έξυπνοι, θα πάρετε ό,τι έχετε μάθει από τις πρώτες σας προσπάθειες και θα επεξεργαστείτε ξανά το σχέδιο για να εξασφαλίσετε καλύτερη απόδοση της επένδυσής σας τη δεύτερη φορά. Φυσικά, δεν είναι μια εύκολη δραστηριότητα, με ένα βήμα και έγινε.

Είναι η εταιρεία σας ώριμη για μια ψηφιακή αναμόρφωση;

Κάντε ένα γρήγορο τεστ τώρα. Πηγαίνετε στο Google και προσποιηθείτε ότι είστε πελάτης που αναζητά μια εταιρεία που πουλά τα είδη προϊόντων ή υπηρεσιών που πουλάτε. Πληκτρολογήστε μια τυπική φράση αναζήτησης που θα χρησιμοποιούσε ένας υποψήφιος πελάτης. Η εταιρεία σας εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης; Κάπου στα αποτελέσματα αναζήτησης;

Εάν η απάντηση είναι ναι, είστε στο σωστό δρόμο. Εάν όχι, πρέπει να αρχίσετε να πράττετε με στρατηγικό τρόπο, στην προσέγγισή σας στον Ιστό, ώστε η εταιρεία σας να μπορεί να βρεθεί στο διαδίκτυο.

Περισσότερα σημάδια ότι χρειάζεστε στρατηγική

Ακολουθούν μερικά άλλα σημάδια ότι χρειάζεστε ιδιαίτερη στρατηγική ψηφιακή σκέψη:

  1. Η εταιρεία σας δεν είναι online.
  2. Η εταιρεία σας είναι συνδεδεμένη στο διαδίκτυο, αλλά δεν ξέρετε εάν και πώς ο ιστότοπός σας ή οι ιδιότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (τα ψηφιακά σας “περιουσιακά στοιχεία”), προσθέτουν στην τελική σας απόδοση.
  3. Η εταιρεία σας είναι online, αλλά δεν εργάζεστε ενεργά για να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή σας παρουσία, για να υποστηρίξετε τους στρατηγικούς επιχειρηματικούς σας στόχους.

Δεν έχω την πολυτέλεια να το κάνω λάθος

Η αγορά απαιτεί να είστε online. Ταυτόχρονα, η δημιουργία ή η ανανέωση των ψηφιακών σας στοιχείων ή η επένδυση σε συνεχείς τακτικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι δαπανηρή. 

Το συμπέρασμα: Κάθε επιχείρηση χρειάζεται μια ψηφιακή στρατηγική.

Πηγή: bdc

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας