Χρησιμοποιείτε το Facebook για να προωθήσετε την επιχείρησή σας; Αν ναι, ο τρόπος με τον οποίο το Facebook αντιμετωπίζει τις αναρτήσεις μπορεί να σας δυσκολέψει να προσεγγίσετε τους ακολούθους σας, με κάποια είδη περιεχομένου.
Το Facebook περιορίζει τη διανομή διαφημιστικού υλικού χωρίς πληρωμή στις ειδήσεις των χρηστών. Η εταιρεία έχει προσδιορίσει τους ακόλουθους τρεις τύπους αναρτήσεων, ως υπερβολικά προωθητικές.
- Αναρτήσεις που ωθούν αποκλειστικά τους ανθρώπους να αγοράσουν ένα προϊόν ή να εγκαταστήσουν μια εφαρμογή.
- Αναρτήσεις που ωθούν τους ανθρώπους να συμμετέχουν σε προσφορές και κληρώσεις χωρίς πραγματικό πλαίσιο.
- Αναρτήσεις που επαναχρησιμοποιούν το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο από διαφημίσεις.
Επομένως, εάν δημοσιεύετε διαφημιστικό περιεχόμενο στη σελίδα σας στο Facebook, θα πρέπει να περιμένετε ότι θα φτάσει σε μόνο λίγους ακόλουθους.
Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό; Ακολουθούν τρεις σκέψεις για το σχέδιο μάρκετινγκ στο Facebook.
1. Είναι δύσκολο να προσεγγίσετε οπαδούς με αναρτήσεις μάρκετινγκ
Το Facebook στοχεύει σε πωλήσεις και άλλες προωθητικές αναρτήσεις, αλλά ακολουθήστε μια πιο ελαφριά προσέγγιση με αναρτήσεις υψηλής ποιότητας, μη μάρκετινγκ. Η πρόκλησή σας είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο που κρατά αφοσιωμένους τους οπαδούς σας, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι δεν προωθείτε απροκάλυπτα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Αυτό πραγματικά σας αναγκάζει να κάνετε καλύτερη δουλειά στο μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, λέει ο Chris O’Shea, ένας Business Advisor της BDC που ειδικεύεται στο να βοηθά τους επιχειρηματίες, να βελτιώσουν τα αποτελέσματα των πωλήσεων και του μάρκετινγκ. Δεν έχετε άλλη επιλογή από το να δημιουργήσετε ενδιαφέρον, ενημερωτικό, διασκεδαστικό περιεχόμενο, εάν θέλετε να φτάσει στους οπαδούς σας, στο Facebook.
Λύση: Δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής αξίας
Είναι σημαντικό να γνωρίσετε το κοινό σας και να προσπαθήσετε να κατανοήσετε ποιο περιεχόμενο έχει απήχηση σε αυτό. Αντλήστε από τις καθημερινές σας εμπειρίες αλληλεπίδρασης με πελάτες για να σας εμπνεύσετε στη δημιουργία περιεχομένου που θα τους ενδιαφέρει.
«Οι εταιρείες που το κάνουν αυτό σε τακτική βάση έχουν καλύτερες συνδέσεις με τους οπαδούς τους στο Facebook», λέει ο O’Shea.
2. Πρέπει να πληρώσετε εάν θέλετε να δημοσιεύσετε διαφημιστικό περιεχόμενο στο Facebook
Μπορεί να είστε απρόθυμοι να βάλετε διαφημιστικά χρήματα σε καμπάνιες στο Facebook επειδή, όπως πολλοί επιχειρηματίες, έχετε συνηθίσει να το θεωρείτε δωρεάν εργαλείο. Δυστυχώς, το Facebook δεν είναι πλέον ένα δωρεάν κανάλι μάρκετινγκ. Για να προσεγγίσετε οποιοδήποτε είδος πρόσβασης σε τρέχοντες ή πιθανούς θαυμαστές με προωθητικές αναρτήσεις, πρέπει να πληρώσετε.
Λύση: Εξετάστε το ενδεχόμενο να πληρώσετε για να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο Facebook
Το Facebook έχει περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια μέλη. Αυτό είναι ένα κοινό που οι εταιρείες απλά δεν μπορούν να αγνοήσουν, ειδικά αν πρέπει να προσεγγίσουν τους καταναλωτές.
Γιατί να μην εξετάσετε το ενδεχόμενο να αφιερώσετε μερικά από τα χρήματα μάρκετινγκ, στις διαφημίσεις του Facebook; Δείτε τη σελίδα σας ως ακρογωνιαίο λίθο του διαδικτυακού σας σχεδίου μάρκετινγκ . Διαθέτει πολλά εύχρηστα εργαλεία για να σας βοηθήσει να αναπτύξετε διαφημίσεις και να στοχεύσετε το σωστό κοινό για την επιχείρησή σας ανά ηλικία, τοποθεσία, ενδιαφέροντα κ.λπ. Κατανοώντας την πλατφόρμα και τις δυνατότητές της, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ, πολύ πιο αποτελεσματικά.
Τελικά, η στρατηγική σας στο Facebook είναι τόσο καλή όσο η γνώση σας για το πώς λειτουργεί το Facebook. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συχνά ωφελεί να λάβετε βοήθεια από έναν εξωτερικό ειδικό, που μπορεί να σας συμβουλεύσει για το πώς να χρησιμοποιήσετε καλύτερα το Facebook και τις άλλες ιδιοκτησίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
3. Πρέπει να παρακολουθείτε την απόδοση της σελίδας σας στο Facebook
Το Facebook ισχυρίζεται ότι η μείωση του αριθμού των προωθητικών αναρτήσεων βελτιώνει την ποιότητα της ροής ειδήσεων όλων. Λέει ότι οι εταιρείες που δημιουργούν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας εξακολουθούν να είναι σε θέση να προσεγγίσουν τους οπαδούς τους.
Ωστόσο, ανεξάρτητες μελέτες υποδεικνύουν ότι η συνολική οργανική προσέγγιση χρηστών — πόσους ακόλουθους προσεγγίζουν οι μη πληρωμένες αναρτήσεις σας — έχει μειωθεί. Εάν η συνολική οργανική προσέγγιση χρηστών μειώνεται, είναι διπλά σημαντικό να αξιολογήσετε τον αντίκτυπο που έχουν οι αναρτήσεις σας όταν προσεγγίζουν το κοινό σας.
Λύση: Μετρήστε τι κάνετε
Στόχος σας είναι να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών σας. Παρακολουθήστε την απόδοσή σας στην επίτευξη των στόχων σας (π.χ. πωλήσεις, λήψεις φόρμας επικοινωνίας, εγγραφές σε ενημερωτικά δελτία, κλήσεις κ.λπ.) ανά δολάριο μάρκετινγκ που επενδύσατε. Η μέτρηση των αποτελεσμάτων σας είναι ένα κρίσιμο βήμα σε αυτό που θα έπρεπε να είναι ένας συνεχής κύκλος βελτίωσης: αναλάβετε δράση, μετρήστε τα αποτελέσματα, τροποποιήστε τη στρατηγική σας και μετά κάντε το ξανά.
Πηγή: bdc