Πώς να μετρήσετε την επιτυχία σας στα social;

Πώς να μετρήσετε την επιτυχία σας στα social;

πως να μετρήσετε την επιτυχία στα Social Media

Η επιχείρησή σας, στέλνει ενεργά μηνύματα, ενημερώνει το Facebook και δημοσιεύει βίντεο με οδηγίες. Τώρα, θέλετε να παρακολουθείτε πόσο καλά τα πάτε. Χωρίς αυτές τις πληροφορίες, είναι δύσκολο να γνωρίζουμε ποιες προσπάθειες αποδίδουν και πώς να βελτιστοποιήσετε τους πόρους σας.

Ο απλούστερος τρόπος για να μετρήσετε τις προσπάθειές σας είναι παρακολουθώντας τον αριθμό των θαυμαστών που έχετε στις σελίδες σας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά αυτό δεν είναι πάντα καλός δείκτης. Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι ο όγκος και η ποιότητα των αλληλεπιδράσεων στους ιστότοπούς σας—σχόλια, «μου αρέσει», κοινοποιήσεις κ.λπ. Αυτό είναι ένα καλό σημάδι ότι προσελκύετε το σωστό είδος θαυμαστών—ανθρώπους που μπορείτε να μετατρέψετε σε πελάτες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία επί πληρωμή, για να λάβετε λεπτομερή δεδομένα για να μετρήσετε και να βελτιώσετε τις προσπάθειές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης . Υπάρχουν επίσης δωρεάν εργαλεία που μπορούν να αναλύσουν τους ιστότοπούς σας και να αξιολογήσουν την επιρροή σας στο κοινωνικό μάρκετινγκ, με βάση το πόσο καλά αλληλεπιδράτε με τους θαυμαστές σας.

Ακολουθούν μερικές από τις καλύτερες πρακτικές «κάντε το μόνος σας» για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των προσπαθειών σας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

1. Διαδικτυακή κίνηση

Αυτή είναι η απλούστερη μέτρηση. Λάβετε δεδομένα επισκεψιμότητας στις προσπάθειές σας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας δωρεάν εργαλεία που είναι διαθέσιμα στους περισσότερους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και πλατφόρμες ιστολογίου. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το δωρεάν εργαλείο Google Analytics για να λάβετε λεπτομερή δεδομένα σχετικά με την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας από τους διάφορους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Παρακολουθήστε πληροφορίες όπως:

  • μπορείτε να μετρήσετε τον όγκο επισκεψιμότητας, όπως ο αριθμός των επισκέψεων, οι προβολές σελίδας και οι θαυμαστές.
  • μετρήσεις αφοσίωσης, όπως ο αριθμός των σχολίων, οι αναρτήσεις που άρεσαν ή τα αγαπημένα, σε σχέση με τον συνολικό αριθμό θαυμαστών της σελίδας σας.
  • ανταγωνιστική θέση (συγκρίνετε τις μετρήσεις αφοσίωσης σας, με αυτές του ανταγωνισμού σας).
  • το χρονικό διάστημα που οι επισκέπτες παραμένουν στη σελίδα σας.
  • ποσοστά μετατροπής πωλήσεων για τους οπαδούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έναντι αυτών από άλλες πηγές.
  • αριθμός λήψεων περιεχομένου, εγγραφές σε λίστα email, blog ή ενημερωτικό δελτίο, υποβολές φόρμας επικοινωνίας, συμμετοχές διαγωνισμού και απαντήσεις σε έρευνα.

2. Απόδοση επένδυσης

Ο προσδιορισμός της απόδοσης σας στις προσπάθειες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι δύσκολος, επειδή μπορεί να είναι δύσκολο να καθοριστεί ο ρόλος που έπαιξαν στην απόφαση ενός πελάτη να αγοράσει. Ωστόσο, μπορείτε ακόμα να προσπαθήσετε να λάβετε μια ένδειξη της επιστροφής σας με δύο τρόπους:

  • Μπορείτε να δημιουργήσετε μια αποκλειστική σελίδα προορισμού στο Διαδίκτυο ή έναν κωδικό προσφοράς διαθέσιμο μόνο στους ακόλουθους των σελίδων σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια να παρακολουθείτε αυτές τις πωλήσεις και να δείτε εάν τα έσοδα από αυτές τις πωλήσεις υπερβαίνουν τις δαπάνες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το μειονέκτημα αυτής της προσέγγισης είναι ότι δεν περιλαμβάνει άλλες αγορές που μπορεί να έχουν κάνει οι θαυμαστές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Μπορείτε να μετρήσετε την συσχέτιση. Δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα όπου σχεδιάζετε τη δραστηριότητά σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (νέες ή ανανεωμένες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ειδικές προσφορές, διαφημιστικές καμπάνιες κ.λπ.) και τα αποτελέσματα των πωλήσεων. Αναζητήστε πιθανές συσχετίσεις, έχοντας κατά νου ότι η συσχέτιση δεν σημαίνει απαραίτητα αιτιότητα (δηλαδή, άλλοι παράγοντες μπορεί να έχουν επηρεάσει τις διακυμάνσεις των πωλήσεων).

3. Πηγή των δυνητικών σας πελατών

Το κλειδί για αυτήν τη μέτρηση είναι να παρακολουθείτε την πηγή των δυνητικών πελατών σας. Εάν η πηγή δεν είναι ξεκάθαρη, ρωτήστε πώς σας βρήκε το άτομο. Μπορείτε:

  • συμπεριλάβετε ένα πεδίο στη φόρμα επικοινωνίας σας ρωτώντας πώς σας βρήκαν οι πελάτες.
  • παρακολουθήστε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας από ιστότοπους κοινωνικών μέσων.
  • προσδιορίστε ποιο ποσοστό των συνολικών δυνητικών πελατών προέρχεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναλύστε αυτά τα δεδομένα για κάθε σελίδα μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • παρακολουθήστε και συγκρίνετε πόσους δυνητικούς πελάτες λαμβάνετε ανά ακόλουθο στις διάφορες σελίδες σας για να προσδιορίσετε πού είστε οι πιο αποτελεσματικοί.

4. Εξυπηρέτηση πελατών

Υπολογίστε πόσα ξοδεύετε για την εξυπηρέτηση πελατών και, στη συνέχεια, καθορίστε το ημερήσιο κόστος ανά πρόβλημα που επιλύεται. Παρακολουθήστε αυτόν τον αριθμό για τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης σας σε σχέση με άλλα κανάλια, όπως τηλέφωνο, email. Επίσης, λάβετε υπόψη τα ζητήματα που επιλύθηκαν από ομοτίμους σε φόρουμ συζήτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης που δεν χρειάζονταν εσωτερική προσοχή.

Η επιτυχής χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί χρόνο και υπομονή. Ακούστε, μετρήστε και μάθετε με συνέπεια. Στη συνέχεια, προσαρμόστε τη στρατηγική σας με βάση αυτό που λειτουργεί καλύτερα. Είναι ένας συνεχής κύκλος.

Πηγή: bdc

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας