Το ψηφιακό μάρκετινγκ απαιτεί χρόνο και πόρους. Είσαι έτοιμος;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ απαιτεί χρόνο και πόρους. Είσαι έτοιμος;

ψηφιακό μάρκετινγκ

Μας ρωτούν τακτικά οι επιχειρηματίες όταν τους ΄λέμε ότι παρέχουμε υπηρεσίες στο ψηφιακό μάρκετινγκ: «Πόσο ακριβώς χρόνο χρειάζεται να αφιερώσουμε στην παρουσία μας στο διαδίκτυο;» Συχνά, η απάντηση που πραγματικά αναζητούν είναι: «Όχι πολύ, λίγες ώρες την εβδομάδα».

Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι αυτό που θα πούμε. Στην πραγματικότητα, θα μπορούσαμε να απαντήσουμε στην ερώτηση με μερικές δικές μας ερωτήσεις.

  • Τι θέλετε να κερδίσετε από την παρουσία σας στο διαδίκτυο;
  • Πόσοι νέοι δυνητικοί πελάτες θέλετε να σας βρουν;
  • Πόσες διαδικτυακές πωλήσεις στοχεύετε να έχετε;

Μερικοί επιχειρηματίες το καταλαβαίνουν. Καταλαβαίνουν πλήρως ο διαδικτυακός χώρος είναι όπως και κάθε άλλη πτυχή της επιχείρησής. Δεν ζητάτε από τους αντιπροσώπους πωλήσεών σας να εργάζονται μόνο λίγες ώρες την εβδομάδα. Το ίδιο ισχυεί και με το ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι μπορείτε να πετύχετε στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Εάν συνδυάσετε τον σωστό συνδυασμό στρατηγικής, προσωπικού και εργαλείων, θα λάβετε όντως μια απόδοση επένδυσης (ROI) από αυτό.

Ψηφιακό μάρκετινγκ: DIY εναντίον DIFM

Μια τάση που έχουμε παρατηρήσει είναι οι επιχειρηματίες που έχουν μια νοοτροπία Do-It-Yourself (DIY). Θέλουν να μάθουν περισσότερα και να κατανοήσουν τι σημαίνει να είσαι ενεργός στο διαδίκτυο.

Χρειάζεται να είσαι λάτρης του ψηφιακού μάρκετιγνκ για να το κάνεις αυτό καλά; Με τίποτα. Όμως, μια έμφυτη περιέργεια για το πώς λειτουργούν τα εργαλεία και οι μηχανισμοί του Διαδικτύου μπορεί να σας καθίσει στη θέση του οδηγού όταν πρόκειται να λάβετε αποφάσεις σχετικά με τις τακτικές που θα χρησιμοποιήσετε και να κατανοήσετε πραγματικά πώς λειτουργούν τα εργαλεία σας.

Στη συνέχεια, υπάρχουν οι τύποι Do-It-For-Me. Τείνουν να βασίζονται στην τεχνογνωσία των άλλων, όπως εμείς, για να τους καθοδηγήσουν στο ψηφιακό μάρκετινγκ σε πράγματα που μπορεί ή δεν μπορούν να κατανοήσουν. Μερικές φορές αυτό συμβαίνει για λογικούς και υλικοτεχνικούς λόγους—κυρίως όχι αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα.

Σε όποια από τις 2 κατηγορίες και αν ανήκετε υπάρχει κάτι εξαιρετικά σημαντικό για να ξεκινήσετε. Αυτό είναι με έναν έλεγχο πραγματικότητας των προσδοκιών σας. Ορισμένοι αναμένουν ότι η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις θα αρχίσουν να αυξάνονται μόλις ο ιστότοπός τους βγει στη λειτουργία ή μόλις ξεκινήσει και λειτουργεί η ιδιοκτησία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τίποτα δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια.

Αλλαγή στις προσδοκίες από το ψηφιακό μάρκετινγκ

Αυτές οι προσδοκίες πρέπει να αλλάξουν στο εξής: Με μικρές μετρήσιμες τακτικές, βασισμένες σε μια καλή ψηφιακή στρατηγική, θα δείτε αποτελέσματα με την πάροδο του χρόνου.

Ένα μάκρο-αποτέλεσμα είναι μια πώληση. Κάποιος κάνει αναζήτηση στο Google, βρίσκει τον ιστότοπό σας, αλληλεπιδρά μαζί σας, αποφασίζει ότι ταιριάζετε και κάνει μια παραγγελία.

Τα μικρο-αποτελέσματα είναι τα μικρά πράγματα, όπως τα likes/κοινοποιήσεις/σχόλια στο Facebook, τα retweets στο Twitter, τα κλικ μέσω email και ούτω καθεξής. Στον κατακερματισμένο και ξέφρενο κόσμο του σήμερα, κάθε ένα από αυτά θα πρέπει να θεωρείται νίκη. Έχετε τραβήξει με επιτυχία την προσοχή κάποιου για κάποιο χρονικό διάστημα και εκείνος ανταποκρίθηκε. Αυτό είναι υπέροχο! 

Βελτιστοποιείτε τις τακτικές σας στα μικροαποτελέσματα και τα μακρο-αποτελέσματα θα αρχίσουν να συμβαίνουν.

Πόσα άτομα/ώρες;

Αναρωτηθείτε πρώτα: Είμαι πραγματικά αφοσιωμένος και ενδιαφέρομαι για τον ψηφιακό χώρο ως μέσο ανάπτυξης της επιχείρησής μου;

Εάν οι προσδοκίες σας είναι χαμηλές, τότε όποιες πωλήσεις προσελκύετε στο διαδίκτυο θα είναι μπόνους. Και αυτό είναι υπέροχο. 

Ωστόσο, εάν είστε πιο φιλόδοξοι για την ψηφιακή σας παρουσία και αναζητάτε να είναι μια συνεπής και ισχυρή πηγή νέων επιχειρήσεων, χρειάζονται περισσότερες από μερικές ώρες την ημέρα.

Ξεκινώντας τώρα, έχετε αρκετούς ανθρώπους για να διαχειριστείτε τη δέσμευσή σας για μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία; Εάν όχι, εξετάστε το ενδεχόμενο να αναθέσετε την εργασία σε τρίτους. Σε κάποιους που μπορείτε να εμπιστευτείτε. Απλώς φροντίστε να κάνετε πολλές ερωτήσεις στους πιθανούς συνεργάτες σχετικά με την τεχνογνωσία και την προσέγγισή τους.

Εάν είναι πολύ δαπανηρό να προσλάβετε νέο προσωπικό ή να συνεργαστείτε με ένα Content Marketing Agency, η καλή εκπαίδευση και η πρακτική εμπειρία μπορούν να δ΄ώσουν στην ομάδα σας την τεχνογνωσία που χρειάζεται.

Μπορείτε να κάνετε μικρά πράγματα για να κινηθείτε, αλλά θα χρειαστεί συνέπεια και δέσμευση, από τον οργανισμό σας για να πετύχετε. Εάν δεν είστε έτοιμοι να το κάνετε αυτό για μεγάλο χρονικό διάστημα, περιμένετε μέχρι να νιώσετε ότι είστε.

Πόσες δημοσιεύσεις και πόσο συχνά;

Ψάξτε στο Διαδίκτυο για τη συχνότητα των δημοσιεύσεων και θα πάρετε πολλές απόψεις. Μερικοί λένε ότι πρέπει να κάνετε tweet τουλάχιστον 10 φορές την ημέρα, συν δύο αναρτήσεις στο Facebook, μια ανάρτηση στο LinkedIn και μια ανάρτηση ιστολογίου την εβδομάδα επιπλέον. 

Εμείς, το μόνο μέτρο που θα ακολουθούμε είναι “αυτό που θέλουν οι πελάτες σας”. Πρέπει να καταλαβαίνουν αυτό που κάνετε και είναι σίγουρα μετράει η ποιότητα έναντι της ποσότητας.

Εμείς στο Business Review προσπαθούμε να αλληλεπιδρούμε με το κοινό μας σε καθημερινή βάση σε όποιες πλατφόρμες περνούν τον χρόνο τους. Το καθημερινό κομμάτι είναι ένα κλειδί γιατί στον διαδικτυακό κόσμο. Αυτό που παρέχετε από άποψη περιεχομένου θα καθορίσει το επίπεδο αλληλεπίδρασης από το κοινό σας.

Ακολουθεί ένας οδηγός για να σας δώσει κάποια ιδέα για τις εργασίες που θα χρειαστεί να αναλάβετε στον διαδικτυακό χώρο.

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Κάθε πλατφόρμα έχει τις δικές της βέλτιστες πρακτικές και η δουλειά σας είναι να μάθετε πού περνούν το χρόνο τους οι πελάτες σας και στη συνέχεια να επικοινωνήσετε μαζί τους. Είναι μια φορά την ημέρα ή μια φορά την εβδομάδα; 

Λοιπόν, θα εξαρτηθεί από το επίπεδο δέσμευσης που μπορείτε να προωθήσετε με τους ακόλουθούς σας. Θυμηθείτε να αντιμετωπίζετε κάθε πλατφόρμα ως μοναδική. Ένας ακόλουθος στο Facebook θα έχει διαφορετικές ανάγκες από έναν ακόλουθο στο Twitter ή έναν οπαδό του Pinterest. Η ουσία είναι να γνωρίσετε τις πλατφόρμες και τον καλύτερο τρόπο χρήσης τους.

Blogging

Εάν χτίζετε μια στρατηγική περιεχομένου που περιλαμβάνει ένα ιστολόγιο, θα πρέπει να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε τουλάχιστον μία ανάρτηση το μήνα. Κάντε περισσότερα αν μπορείτε, αλλά ένα πρέπει να είναι το σημείο εκκίνησης. Αυτό προσθέτει περιεχόμενο στον ιστότοπό σας και διατηρεί το κοινό σας να επιστρέφει για περισσότερα.

Ηλεκτρονική διεύθυνση

Προσπαθήστε να στέλνετε τουλάχιστον ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το μήνα, εάν αυτό είναι μέρος του σχεδίου επικοινωνίας σας. Κρατήστε το σύντομο, δώστε σχετικές πληροφορίες για τους πελάτες και προσπαθήστε να έχετε κάποιο είδος προσφοράς που θα ενθαρρύνει το click-through. 

Επίσης, να θυμάστε ότι τώρα ζούμε σε έναν κόσμο νόμου κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε άδεια να στείλετε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Βίντεο

Η τακτική δημοσίευση περιεχομένου βίντεο σε ένα εργαλείο όπως το YouTube μπορεί να προσθέσει μεγάλη αξία στην εμπειρία του πελάτη. Γιατί να γράψετε μια ανάρτηση ιστολογίου 2.000 λέξεων όταν μπορείτε να κάνετε το ίδιο πράγμα σε ένα βίντεο 90 δευτερολέπτων; 

Δεν χρειάζεται να έχει υψηλή αξία παραγωγής και είναι εξαιρετικό για να κρατά τους ανθρώπους αφοσιωμένους στην επωνυμία και τον ιστότοπό σας. Κάντε το όσο είναι λογικό.

Analytics

Κάντε μια βαθιά βουτιά στα δεδομένα σας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (π.χ. Google Analytics, Facebook Insights κ.λπ.). Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε αποφάσεις σχετικά με το τι μπορεί ή όχι να λειτουργεί με τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ και σίγουρα μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τη βέλτιστη διαδρομή για τη μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες.

 Εάν δεν το δείτε ποτέ αυτό, δεν θα μάθετε ποτέ τι κάνετε σωστά ή λάθος.

Θυμηθείτε, ένα προγραμματισμένο ημερολόγιο περιεχομένου και μια στρατηγική περιεχομένου μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση της αναπόφευκτης κούρασης που συνεπάγεται η προσπάθεια δημιουργίας όλων αυτών των πραγμάτων στο διαδίκτυο.

Δοκιμάζετε πράγματα; Έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις δικές σας προσδοκίες; 

Εμείς στο Business Review Greece γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα το ψηφιακό Μάρκετινγ

Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε εξαιτίας περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρηση σας, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα!

Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.

Πηγή: bdc

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας