5 Αποτελεσματικές τεχνικές AirBnB marketing  

5 Αποτελεσματικές τεχνικές AirBnB marketing  

AirBnB marketing

Για πολλούς ιδιοκτήτες ακινήτων, τα οποία θέλουν να αξιοποιήσουν, το AirBnB αποτελεί μεγάλη ευκαιρία και σύμφωνα με ορισμένες τεχνικές AirBnB marketing, η επιτυχία είναι σίγουρη. 

Με παρουσία από το 2008, το AirBnB είναι η πιο διάσημη online πλατφόρμα για βραχυπρόθεσμη ενοικίαση εκατομμυρίων ακινήτων σε πολλές χώρες. 

Η αξιοποίηση ακινήτων αποτελεί ευκαιρία παθητικού εισοδήματος και στην σύγχρονη εποχή χάρη στην τεχνολογία, η διαδικασία επιτυγχάνεται αποτελεσματικά. 

Η καταχώρηση ακινήτου στην AirBnB πλατφόρμα και η πλήρη περιγραφή του όπως η τοποθεσία, χωρητικότητα και οι ανέσεις είναι απαραίτητα για προσέλκυση πελατών. 

Εδώ θα δεις 5 χρήσιμες τεχνικές AirBnB marketing, για εσένα που διαχειρίζεσαι την εικόνα του ακινήτου σου στο AirBnB. 

1. Βγάλε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα κοιτάξει ένας πιθανός επισκέπτης σε μια καταχώριση AirBnB είναι οι φωτογραφίες του σπιτιού ή του διαμερίσματος.  

Οι περισσότεροι επισκέπτες θα κρίνουν εάν θα κλείσουν διαμονή σε ένα διαμέρισμα AirBnB από τις φωτογραφίες. Για τον λόγο, αυτό είναι πολύ σημαντικό από την φωτογραφία και μόνο να μείνει μια καλή εντύπωση.  

Επομένως, η λήψη φωτογραφιών υψηλής ποιότητας ενός AirBnB χώρου είναι απαραίτητη. Εάν λοιπόν, θέλεις να ακολουθήσεις ορθά τη στρατηγική AirBnB marketing ξεκίνα με το βήμα αυτό. 

Μια καλή φωτογραφική κάμερα κινητού είναι μια λύση όμως όχι αρκετή για να αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. 

Για αυτό το λόγο, η επένδυση χρημάτων για επαγγελματικές φωτογραφίες του χώρου, είναι πολύ σημαντική. 

Αυτό συμβαίνει διότι, ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα προτείνει λύσεις για καλύτερο φωτισμό και διακόσμηση που θα αναδείξουν τον χώρο. 

Επίσης ένας καλός φωτογράφος, πέρα από την τέλεια ανάλυση στις φωτογραφίες, θα απαθανατίσει τα καλύτερα σημεία του χώρου, από την καλύτερη οπτική γωνία για να δελεάσει τους πελάτες να το νοικιάσουν. 

Greece AirBnB Marketing

2. Παρουσίασε όλες τις ανέσεις που προσφέρει ο χώρος σου. 

Πολλοί ενοικιαστές όταν θέλουν να νοικιάσουν έναν χώρο, ενδιαφέρονται για τις ανέσεις τόσο του ίδιου το χώρου όσο και της τοποθεσίας του.   

Για παράδειγμα ενδιαφέρονται για το αν είναι επιπλωμένο, αν παρέχει ηλεκτρικές συσκευές, αν είναι πρόσφατα ανακαινισμένο ή αν έχει θέρμανση. 

Επίσης πολλοί τουρίστες για παράδειγμα, ενδιαφέρονται πολύ να μάθουν αν το κατάλυμα τους θα είναι κοντά σε μετρό, κεντρική αγορά, μουσεία κ.α.  

Αυτές οι πληροφορίες θα κάνουν το AirBnB σου να φαίνεται πολύ πιο επιθυμητό από άλλα AirBnB, τα οποία δεν επιδεικνύουν τις γύρω τοποθεσίες. 

3. Η χρήση social media είναι από τις πιο σημαντικές τεχνικές AirBnB marketing. 

Στις μέρες μας οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν λογαριασμό στα social media και αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο τους σε αυτά.

Για τον λόγο αυτό, τα social media είναι σημαντική στρατηγική marketing για ενοικίαση ακινήτων τόσο για λόγους τουριστικούς ή επαγγελματικούς.

Μπορείς για παράδειγμα να δημιουργήσεις μια σελίδα στο Facebook, Instagram ή Tik Tok και να δημοσιεύσεις φωτογραφίες ή βίντεο μερικών δευτερολέπτων.  

Επιπλέον, για περισσότερες πληροφορίες μπορείς κάτω από κάθε βίντεο, να προσθέσεις μια πιο λεπτομερή περιγραφή για το ακίνητο. 

Οι ενοικιαστές που θα μείνουν ικανοποιημένοι, μπορούν να προσθέτουν ετικέτα στην τοποθεσία AirBnB ή στον λογαριασμό σου στα social. 

Έτσι λοιπόν, είναι σαν να αφήνουν μια κριτική για την εμπειρία τους και αυτό το είναι πολύ χρήσιμο για μελλοντικούς ενοικιαστές.  

Ένα άλλο μπόνους που έχουν να προσφέρουν τα social media είναι τα εξαιρετικά εργαλεία marketing.  

Για παράδειγμα, τα δωρεάν εργαλεία όπως τα hashtags μπορούν να κάνουν το AirBnB σου να το δουν περισσότερα άτομα. 

Αυτό αποτελεί ένα δωρεάν και εύκολο τέχνασμα AirBnB marketing σε site όπου τα hashtag μπορούν να βοηθήσουν τη συνολική πρόσβαση, όπως το Instagram και το Twitter.  

Επίσης, μπορείς να πληρώσεις για διαφημίσεις στο Instagram και στο Facebook για να προσελκύσεις περισσότερους πελάτες.  

Ακόμα και τα άτομα που δεν αναζητούν ενεργά ένα AirBnB θα δουν διαφημίσεις σου, αρκεί να σχετίζονται οι προηγούμενες αναζητήσεις τους.  

Χάρη στον τρόπο με τον οποίο τα social media στοχεύουν διαφημίσεις για χρήστες τους, οι πιθανότητες να εξασφαλίσεις πελάτες αυξάνονται. 

4. Δημιούργησε έναν ενδιαφέρον τίτλο στην AirBnB πλατφόρμα. 

Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες καταχωρίσεις AirBnB, επομένως πρέπει να γνωρίζεις πώς να κάνεις το ακίνητό σου να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.  

Όταν ένας πιθανός ενοικιαστής αναζητά AirBnB, θα περιηγηθεί στις καταχωρίσεις και θα ρίξει μια ματιά σε καθεμία.  

Οι πιθανοί ενοικιαστές θα κοιτάξουν τον τίτλο και θα κάνουν κλικ στην καταχώριση μόνο εάν φαίνεται ενδιαφέρον.  

Επομένως, χρειάζεσαι έναν ενδιαφέρον τίτλο που θα ενθαρρύνει τους χρήστες να κάνουν κλικ στην καταχώρισή σου. 

Σκέψου όλα τα θετικά και τις ανέσεις που θα προσφέρει το AirBnB σου και δημιούργησε τον κατάλληλο τίτλο για αυτό. 

Έστω ότι, ένα διαμέρισμα έχει τζακούζι και βρίσκεται κοντά στην παραλία. 

Ένας ιδανικός τίτλος για το διαμέρισμα αυτό είναι « Σπίτι 2 υπνοδωματίων με τζακούζι σε απόσταση αναπνοής από οργανωμένη παραλία».  

Στην περίπτωση αυτή, ο τίτλος θα τραβήξει αρκετά βλέμματα και τα κλικ στην καταχώρηση αυτού του AirBnB θα είναι αρκετά. 

Στην αντίθετη περίπτωση αν ο τίτλος απλά γράφει «Σπίτι 2 Υπνοδωματίων 1 Μπάνιου» τότε φαίνεται αδιάφορο και πιθανό να προσπεραστεί.

5. Όρισε ανταγωνιστικές τιμές. 

Σίγουρα η εικόνα, τα οφέλη και ο τίτλος ενός AirBnB θα φέρουν πολλά κλικ όμως αυτό που θα εξασφαλίσει την κράτηση είναι η τιμή.

Παραδόξως, ο καθορισμός της σωστής τιμής είναι ένα άλλο ουσιαστικό μέρος ενός σχεδίου AirBnB marketing.  

Οι ενοικιαστές πιθανότατα θα κοιτάξουν πολλά AirBnB και θα τα συγκρίνουν όλα για να βρουν το κατάλληλο. 

Ο καθορισμός ανταγωνιστικής τιμής αποτελεί σημαντική τεχνική AirBnB marketing. 

Για να γίνει αυτό είναι πολύ σημαντικό πρώτα, να κάνεις μια ανάλυση ανταγωνισμού. 

Πρέπει επίσης, να γνωρίσεις ποια είναι τα ποσοστά πληρότητας των υπόλοιπων AirBnB της περιοχής σου και πόσα έσοδα αποκομίζουν οι ανταγωνιστές. 

Ένας καλός εμπειρικός κανόνας είναι να ορίσεις το AirBnB σου σε αρκετά χαμηλή τιμή, αν είσαι στο ξεκίνημα.  

Στην συνέχεια, μπορείς να το τιμολογήσεις λίγο πιο ακριβά για να αποκτήσεις έσοδα και να είναι σε προσιτή τιμή σε σύγκριση με άλλα όμοια. 

Επομένως, μπορεί για τους πρώτους μήνες να είναι πιο φτηνό, άλλα σιγά σιγά να ακριβύνει λόγω καλών κριτικών.  

Σημείωση: Μη ξεχάσεις πόσο σημαντική είναι η φορολογία AirBnB, ώστε να είσαι καλυμμένος!

Με αυτόν τον τρόπο, οι νέοι ενοικιαστές θα δουν ότι το AirBnB σου αξίζει τον κόπο, επομένως θα ήταν πρόθυμοι να το πληρώσουν αν υπάρχουν πολλές κριτικές! 

Εάν από μόνος σου δεν μπορείς εξαιτίας περιορισμένου χρόνου, εξοπλισμού ή γνώσεων και ψάχνεις κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία Marketer για το AirBnB σου, μπορείς να δεις τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ

Πηγή: tremento.com

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Μαρίνα Δημητρή

Απόφοιτη Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με κατεύθυνση Management, Web Content Writer και Αρχισυντάκτρια του Business Review Greece. Γράφει και επιμελείται άρθρα για Επιχειρηματικότητα, HR, Marketing και Digital Marketing στο Business Review Greece. Παράλληλα δημιουργεί περιεχόμενο για φοιτητές Διοίκησης Επιχειρήσεων για να τους βοηθήσει στην καλύτερη και ευκολότερη κατανόηση επιχειρηματικών ορολογιών. Απολαμβάνει την ομαδική εργασία και προσωπικός της στόχος είναι να αποκτά και να αναπτύσσει όλο και περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα των επιχειρήσεων.