8 στρατηγικές εύρεσης των σωστών ανθρώπων

8 στρατηγικές εύρεσης των σωστών ανθρώπων

8 στρατηγικές εύρεσης των σωστών ανθρώπων

Κάθε πωλητής αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα: Πως θα βρω υποψήφιους πελάτες; Σε αυτό το άρθρο θα δούμε μαζί 8 στρατηγικές εύρεσης των σωστών ανθρώπων.

Αφού μάθετε πώς να τους βρίσκετε και συνεχίσετε να τους ψάχνετε σε τακτική βάση, θα καταφέρετε να έχετε μια πιο επιτυχημένη σταδιοδρομία στις πωλήσεις. Έτοιμος; Φύγαμε!

8 στρατηγικές εύρεσης των σωστών ανθρώπων – Μέρος 1ο

Στρατηγική #1: Αξιοποιήστε τις γνωριμίες σας

Στην καθημερινή μας ζωή δεν είμαστε μόνοι μας, σωστά; Αυτό σημαίνει πως ήδη γνωρίζουμε ανθρώπους που θα μπορούσαν να είναι υποψήφιοι αγοραστές/πελάτες του προϊόντος/της ιδέας μας.

Είναι μάλιστα και πολύ πιθανό οι διάφοροι άνθρωποι, στον ευρύτερό σας κύκλο γνωριμιών να ωφεληθούν από εσάς.

Κάνοντας γνωστό στους άλλους το επάγγελμά σας, ανοίγετε πολλές καινούργιες προοπτικές. Αρκεί βέβαια να κάνετε την αρχή.

Στρατηγική #2: Ενεργοποιήστε τις επαγγελματικές σας γνωριμίες

Είτε είστε νέοι στις πωλήσεις είτε όχι, πιθανότατα θα έχετε κάνει στο παρελθόν κάποια δουλειά.

Οι επαγγελματικές γνωριμίες μάλιστα, ίσως αποδειχτούν καλύτερες από τις προσωπικές, καθώς οι επαγγελματίες γνωρίζουν πως λειτουργούν οι επιχειρήσεις.

Σκεφτείτε όχι μόνο όσους ξέρετε επαγγελματικά αλλά σκεφτείτε πιθανούς συλλόγους στους οποίους μπορείτε να γραφτείτε για να ψάξετε για πιθανούς πελάτες.

Στρατηγική #3: Μιλήστε με πωλητές από τους οποίους αγοράζετε

Ένα επιπλέον ζευγάρι μάτια θα ήταν ότι πρέπει από κάποιον πωλητή ο οποίος δεν είναι ανταγωνιστής σας.

Καλό θα ήταν λοιπόν να σας έχει στο μυαλό του, την επόμενη φορά που θα συναντηθεί με τους πελάτες του.

Στρατηγική #4: Εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες που συναντάτε ως καταναλωτές

Αν για παράδειγμα βρείτε κάποιον άλλο εργαζόμενο ο οποίος κάνει εξαιρετική δουλειά στο επίπεδο του και ενθουσιαστείτε, ο Tom Hopkins προτείνει ένα script το οποίο μπορεί να σας φανεί χρήσιμο:

Δεν μπόρεσα να μην παρατηρήσω τον τρόπο σας με τους ανθρώπους. Αλήθεια, σας καλύπτει εντελώς η δουλειά σας εδώ; Ο λόγος για τον οποίο ρωτάω είναι επειδή η εταιρεία μου επεκτείνεται και ψάχνουμε ανθρώπους με κάποια ποιότητα που να μπορούν να αρπάζουν τις ευκαιρίες. Θα σας ενδιέφερε να μάθετε περισσότερα για το θέμα;

8 στρατηγικές εύρεσης των σωστών ανθρώπων – Μέρος 2ο

Στρατηγική #5: Χρησιμοποιήστε τη λίστα των πελατών σας

Μια σύσταση από έναν ευχαριστημένο πελάτη είναι τις περισσότερες φορές μια πολύ εύκολη και γρήγορη πώληση.

Μην ξεχνάς, η πώληση στους πελάτες σου, δεν σταματάει ακόμα και όταν έχουν αγοράσει το προϊόν σου.

Στρατηγική #6: Εκμεταλλευτείτε την επιθυμία της ανανέωσης

Στους ανθρώπους αρέσει να καταναλώνουν. Εκμεταλλεύσου αυτή την ευκαιρία, όταν έχεις ένα καινούργιο προϊόν.

Στρατηγική #7: Γνωρίστε τους ανθρώπους που σας εξυπηρετούν και σας υποστηρίζουν

Πάντοτε πρέπει να βρίσκετε τρόπους για να παρέχετε υπηρεσίες υψηλότερου επιπέδου από τον μέσο πωλητή.

Η προσωπική γνωριμία και η διατήρηση επαφής με έναν άνθρωπο, είναι μια επένδυση με υψηλές αποδόσεις.

Στρατηγική #8: Η τεχνική του μέτρου

Οποιοσδήποτε πλησιάζει σε απόσταση ενός μέτρου αξίζει της προσοχής σας ώστε να τον ενημερώσετε για το προϊόν, την υπηρεσία ή την δουλειά σας.

Από την στιγμή που εξοικειωθείτε με αυτό που πουλάτε, θα είναι πολύ εύκολο για εσάς να τους μιλήσετε για αυτό.

Εν κατακλείδι:

Η εύρεση των σωστών ανθρώπων είναι κάτι δύσκολο και εκεί είναι που αποτυγχάνουν οι περισσότεροι πωλητές, τις περισσότερες φορές.

Χρησιμοποίησε τις παραπάνω στρατηγικές και η δουλειά του Prospecting θα γίνει ευκολότερη για εσένα.

Αν σου άρεσε το σημερινό άρθρο και θέλεις να βλέπεις περισσότερα βιβλία, κάνε με follow στην σελίδα μου στο Instagram.

Πηγή: Πωλήσεις για πρωτάρηδες – Tom Hopkins, εκδόσεις Κλειδάριθμος

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Γιάννης Κύρτσης

Φοιτητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, σύμβουλος ακινήτων στην Liberty Real Estate, αρθρογράφος, Content Creator και δημιουργός της σελίδας Johnny&Books. Αρθρογραφεί στο Business Review Greece για Βιβλία, Αυτοβελτίωση και ορολογίες επιχειρηματικότητας και οικονομίας. Ένας νέος με μεγάλο πάθος για τα βιβλία, καθώς αυτά του άλλαξαν την ζωή, με όνειρο να μεταδώσει αυτή την τρέλα στους ανθρώπους γύρω του κάνοντάς τους καλύτερους!