Risk Consultant: Ποιοι οι ρόλοι και οι αρμοδιότητες του

Risk Consultant: Ποιοι οι ρόλοι και οι αρμοδιότητες του

Risk Consultant

Ένας Risk Consultant ή αναλυτής ρίσκου, είναι κάποιος ο οποίος βοηθά τις επιχειρήσεις να αξιολογήσουν τα οικονομικά ρίσκα και να καθορίσουν περιοχές βελτίωσης τους.

Μπορεί να εργαστεί σε διάφορα περιβάλλοντα και να βοηθά τις επιχειρήσεις με τις τεχνολογικές, οικονομικές ή λειτουργικές δραστηριότητες. Με αυτό τον τρόπο βοηθά να διευκολυνθούν οι εν λόγω διαδικασίες.

Risk Consultant
Risk Consultant

Εάν σε ενδιαφέρει μια ευέλικτη καριέρα που να σε ανταμείβει καλά και να σου επιτρέπει να εξερευνείς διαφορετικές εναλλακτικές, τότε το να μάθεις περισσότερα για τη θέση αυτή μπορεί να σε βοηθήσει να αξιολογήσεις τις επιλογές σου.

Σε αυτό το άρθρο, εξηγούμε τι περιλαμβάνει ο ρόλος του Risk Consultant.

Παρέχουμε επίσης τις βασικές πληροφορίες όπως τα καθήκοντα και τις απαραίτητες δεξιότητες που χρειάζεται να έχει κάποιος για να εργαστεί στο συγκεκριμένο κλάδο.

Τι είναι ένας Risk Consultant?

Ο ρόλος ενός Risk Consultant μπορεί να ποικίλλει. Μπορεί κάποιος να εργάζεται σε διαφορετικούς τομείς και να βοηθά τις επιχειρήσεις με διαφορετικό τρόπο.

Για παράδειγμα, ένας Risk Consultant στον τομέα της τεχνολογίας μπορεί να ενημερώνει μια επιχείρηση για τα πιθανά ρίσκα σχετικά με την κυβερνοασφάλεια ή τις ψηφιακές επενδύσεις.

Risk Consultant
Risk Consultant

Όταν οι επιχειρήσεις σχεδιάζουν να αναπτυχθούν και να αναγνωρίσουν τις ευκαιρίες, ένας σύμβουλος παρουσιάζει τα μειονεκτήματα ενός τέτοιου εγχειρήματος.

Είναι συνεπώς απαραίτητοι για τη δημιουργία ισορροπημένων και αποτελεσματικών σχεδίων.

Οφείλουν επίσης να προλαμβάνουν τις υπερβολικά φιλόδοξες εκτιμήσεις.

Τι ακριβώς κάνει ένας Risk Consultant?

Οι Risk Consultants χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους στην επιχειρηματικότητα, τα οικονομικά και τα μαθηματικά για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να μειώσουν και να εξαλείψουν το ρίσκο που λαμβάνεται κατά τις λειτουργικές, οικονομικές και τεχνολογικές διαδικασίες.

Βοηθούν τους πελάτες να αναγνωρίσουν, να καταλάβουν και να διαχειριστούν τα ρίσκα που σχετίζονται με τις λειτουργίες τους.

Αυτά τα ρίσκα μπορεί να ποικίλλουν.

Μπορεί να είναι οικονομικά, λειτουργικά ή τεχνολογικά ή απλά σχετικά με τη συμμόρφωση.

Risk Consultant
Risk Consultant

Οι Σύμβουλοι Ρίσκου παρέχουν στους πελάτες την απαραίτητη τεχνογνωσία για τη βελτίωση των εσωτερικών ελέγχων μέσα στα πλαίσια της επιχειρηματικής διαβεβαίωσης.

Βοηθούν επίσης στην αντιμετώπιση των κινδύνων και στην αναγνώριση των ευκαιριών που προκύπτουν.

Η δουλειά περιλαμβάνει την παράβλεψη του εταιρικού προγράμματος διαχείρισης κινδύνων για να εξασφαλίσει την ελάχιστη έκθεση σε απώλειες

Περιλαμβάνει τη συμμόρφωση με άλλες υπαλληλικές λειτουργίες και τη διαχείριση εταιρικών πληροφοριών.

Οι Risk Consultants βοηθούν τους οργανισμούς να επαναξιολογήσουν τις λειτουργικές διαδικασίες και οδηγίες για να διασφαλίσουν οτι οι διαδικασίες που υφιστανται συμμορφώνονται με τις οδηγίες της ηγεσίας, τα στανταρντ και τους κανονισμούς της επιχείρησης.

Προσφέρουν συμβουλευτική και τεχνική βοήθεια σε θέματα ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνου σε διαφορετικά παραρτήματα μέσα στην επιχείρηση.

Βοηθούν στην μείωση της συνολικής έκθεσης της επιχείρησης.

Εφαρμόζουν ανασκόπηση συμβολαίων για την ασφάλεια σε θέματα που σχετίζονται με το ρίσκο.

Ένας Risk Consultant συνήθως συνεργάζεται με άλλα μέλη της επιχείρησης. Στόχος είναι η συλλογή και επεξεργασία δεδομένων όπως και για ο εντοπισμός τομέων ρίσκου. 

Ποια skills είναι απαραίτητα;

Συνήθως είναι απαραίτητο το πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε οποιοδήποτε επιχειρηματικό κλάδο. Μπορεί να είναι στη Λογιστική, τα Οικονομικά, το Εμπόριο ή ακόμη και τα Μαθηματικά.

Χρειάζεσαι σίγουρα εμπειρία, συνέπεια και την ικανότητα να μπορείς να ανταπεξέρχεσαι με ευκολία σε στρεσογόνες καταστάσεις.

Risk Consultant

Η εμπειρία σε κλάδο εξυπηρέτησης πελατών είναι επίσης επιθυμητή όπως και η ικανότητα να χειρίζεσαι πολύπλοκες καταστάσεις και να ηγείσαι ομάδες μεγαλύτερες των 3 ατόμων ενώ ταυτόχρονα χειρίζεσαι εταίρους της επιχείρησης.

Ηγετικές ικανότητες σίγουρα είναι απαραίτητες καθώς θα χρειαστεί να κάνεις παρουσιάσεις σε συνελεύσεις και meeting της επιχείρησης.

Εξοικείωση με μεθοδολογίες διαχείρισης ρίσκου είναι επίσης απαραίτητα στοιχεία.

Χρειάζεται να δείχνεις προσοχή στη λεπτομέρεια και να μπορείς να επικεντρώνεσαι στην τελειότητα.

Ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και πρακτική εμπειρία στην εφαρμογή λύσεων θα φανούν ιδιαίτερα βοηθητικά.

Τέλος, ένας Risk Consultant οφείλει να μπορεί να συνεργάζεται μέσα σε ομάδα και να μπορεί να αναπτύσσει ένα υποστηρικτικό δίκτυο συνεργατών. 

Πηγή: Bright Network / Job Description and Resume Examples / uk.indeed.com

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας