Οι πωλήσεις iPhone της Apple στην Κίνα πέφτουν κατά 24%, η Huawei αναπτύσσεται κατά 64% εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού.

Οι πωλήσεις iPhone της Apple στην Κίνα πέφτουν κατά 24%, η Huawei αναπτύσσεται κατά 64% εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού.

Οι πωλήσεις iPhone της Apple στην Κίνα πέφτουν κατά 24%, η Huawei αναπτύσσεται κατά 64% εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού

Το κάστρο της Apple στην κινεζική αγορά smartphones δείχνει σημάδια εξασθένησης, πιθανότατα λόγω της Huawei, με τις πωλήσεις iPhone να έχουν σημειώσει πτώση 24% τις πρώτες έξι εβδομάδες του 2024 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η πτώση αυτή έρχεται σε έντονη αντίθεση με τον τοπικό τεχνολογικό γίγαντα Huawei, ο οποίος σημείωσε άνοδο πωλήσεων κατά 64%, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών και το ανταγωνιστικό τοπίο σε μια από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου.

Εν μέσω αυτής της αναταραχής, το μερίδιο αγοράς της Apple υποχώρησε στο 15,7%, σηματοδοτώντας μια πτώση από τη χάρη του αμερικανικού τεχνολογικού τιτάνα.

Ο ανταγωνισμός εντείνεται καθώς η Huawei επιστρέφει.

Ο σκληρός ανταγωνισμός που αντιμετωπίζει η Apple στην Κίνα είναι πολύπλευρος, προερχόμενος τόσο από αντιπάλους υψηλής ποιότητας όσο και από ανταγωνιστές μεσαίας κατηγορίας.

Ενώ η Huawei έχει κάνει μια αξιοσημείωτη ανάκαμψη, ειδικά με τη σειρά Mate 60 που χρησιμοποιεί την τεχνολογία 5G, η Apple έχει επίσης “στριμωχτεί” από επιθετικές στρατηγικές τιμολόγησης από μάρκες όπως η Oppo, η Vivo και η Xiaomi.

Αυτή η ανταγωνιστική πίεση δεν αποτελεί απλώς απόδειξη της δυναμικής φύσης της αγοράς smartphone, αλλά αναδεικνύει επίσης τις εξελισσόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών και τις τεχνολογικές εξελίξεις στην Κίνα.

Δυναμική της αγοράς και στρατηγική της Apple.

Παρά τη συνολική συρρίκνωση της αγοράς smartphones στην Κίνα κατά 7%, η ανάκαμψη της Huawei και οι επιδόσεις της Honor, μιας μάρκας που αποσπάστηκε από τη Huawei το 2020, υπογραμμίζουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ξένες μάρκες για τη διατήρηση της θέσης τους στην αγορά.

Η απάντηση της Apple ήταν να προσφέρει εκπτώσεις και επιδοτήσεις σε ορισμένα μοντέλα iPhone μέσω των επίσημων ιστότοπων και των καταστημάτων ναυαρχίδας της στο Tmall της Alibaba.

Η κίνηση αυτή, που αποσκοπεί στην αναζωογόνηση των πωλήσεων, αντανακλά τις ευρύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Apple, όχι μόνο στην Κίνα αλλά και παγκοσμίως, καθώς προσπαθεί να αναζωογονήσει τη ζήτηση εν μέσω οικονομικών αβεβαιοτήτων και ενός άκρως ανταγωνιστικού περιβάλλοντος της αγοράς.

Επιπτώσεις για την Apple και την παγκόσμια αγορά smartphone.

Οι πρόσφατες εξελίξεις στην Κίνα είναι ενδεικτικές ευρύτερων τάσεων που θα μπορούσαν να έχουν σημαντικές επιπτώσεις για την Apple και την παγκόσμια αγορά smartphone.

Με τα έσοδα της Apple από την Κίνα να δέχονται πλήγμα και την τιμή της μετοχής της να σημειώνει πτώση, η στρατηγική της εταιρείας σε μια από τις μεγαλύτερες αγορές της βρίσκεται υπό εξέταση.

Η μετατόπιση των προτιμήσεων των καταναλωτών προς τοπικές μάρκες όπως η Huawei, σε συνδυασμό με το επιθετικό μάρκετινγκ και τις τεχνολογικές εξελίξεις των κινεζικών εταιρειών, θα μπορούσαν να επαναπροσδιορίσουν το ανταγωνιστικό τοπίο, αμφισβητώντας την κυριαρχία καθιερωμένων παικτών όπως η Apple.

Η κατάσταση αυτή λειτουργεί ως κρίσιμη συγκυρία για τον τεχνολογικό γίγαντα, καθώς πλοηγείται στις πολυπλοκότητες μιας ταχέως μεταβαλλόμενης αγοράς.

Πηγή: bnnbreaking.com

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας