Ταξί-ρομπότ στην Κίνα: Το νέο εγχείρημα της Toyota

Ταξί-ρομπότ στην Κίνα: Το νέο εγχείρημα της Toyota

Τα ταξί-ρομπότ αποτελούν ένα τα στοιχεία που θα αποτελούν οι πόλεις του μέλλοντος.

Η Toyota (TM) και η startup αυτόνομης οδήγησης Pony.ai ανακοίνωσαν σχέδια για επένδυση άνω των 140 εκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή ταξί-ρομπότ στην Κίνα. Η συνεργασία είναι μια κοινοπραξία με τον κρατικό όμιλο Guangzhou Automobile Group της Κίνας.

Ο πασίγνωστος ιαπωνικός κατασκευαστής έχει επενδύσει εκατομμύρια στην Pony.ai από το 2019. Αφορμή ήταν η συνεργασία τους για την ανάπτυξη και κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων.

Η Pony.ai διαβεβαιώνει ότι είναι η πρώτη και μοναδική εταιρεία αυτόνομων οχημάτων που έλαβε άδεια σε επίπεδο πόλης. Οι δοκιμές των οχημάτων της (συμπεριλαμβανομένων των ταξί-ρομπότ) πραγματοποιούνται στις πόλεις Shenzhen και Guangzhou. Είναι μία από τις δύο μόνο εταιρείες που έλαβαν την ίδια άδεια για το Πεκίνο.

Το παράδειγμα της Waymo ακολουθεί η Toyota και η Pony.ai με στόχο την είσοδό τους σε αυτή την νέα αγορά / CBS Mornings

“Η κινεζική αγορά αναπτύσσεται με άνευ προηγουμένου ρυθμό. Η Toyota θα συνεργαστεί επίσης ως ομάδα για να μεταρρυθμίσει τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε και σκεφτόμαστε για να επιβιώσουμε στην Κίνα“, δήλωσε ο CEO της Toyota China, Tatsuro Ueda σε ανακοίνωσή του.

Τον περασμένο μήνα, η Toyota δήλωσε επίσης ότι επιταχύνει τα σχέδιά της για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη «έξυπνων πιλοτηρίων». Στόχος είναι η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη και των χαρακτηριστικών ασφαλείας ώστε να ταιριάζουν καλύτερα στην κινεζική αγορά.

Μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες, αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από τοπικά κινεζικά brands στα ηλεκτρικά οχήματα (EV).

Αν και η εταιρεία πούλησε λιγότερα από 25.000 ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κόσμο, στοχεύει να πουλήσει 1,5 εκατομμύριο έως το 2026, καθιστώντας την μεγαλύτερη με διαφορά αγορά της Κίνας και αναπόσπαστο μέρος των σχεδίων της.

Πηγή: Investopedia

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.