5 Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Νεοσύστατες Επιχειρήσεις

Μπορεί να γνωρίζετε πώς να ξεκινήσετε μια επιχείρηση . Αλλά η σκληρή δουλειά συνεχίζεται ακόμα και αφού ανοίξετε τις πόρτες σας για πρώτη φορά. Από την καθιέρωση επωνυμίας έως την ανάπτυξη ψηφιακής παρουσίας και την προσέλκυση πελατών για την επιχείρησή σας, ακολουθούν πέντε στρατηγικές στο μάρκετινγκ για νεοσύστατες επιχειρήσεις.

1. Θέστε τα θεμέλια για το Startup Marketing

Προτού μπορέσετε να ξεκινήσετε ένα επιτυχημένο σχέδιο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας, θα θελήσετε να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια καλή βάση. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να έχετε καλή κατανόηση: 

  • Τι είναι το μάρκετινγκ;
  • Χρησιμοποίηση έρευνας αγοράς για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας
  • Χρησιμοποίηση διαφορετικών καναλιών για την προώθηση της εταιρείας σας

Μάθετε τα βασικά του μάρκετινγκ για νεοσύστατες επιχειρήσεις

Πολλοί άνθρωποι ρωτούν, ” Τι είναι το μάρκετινγκ ;”  Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο σχέδιο μάρκετινγκ χωρίς να έχετε ατελείωτα χρήματα. Θα πρέπει απλώς να γίνετε δημιουργικοί με τον τρόπο με τον οποίο εμπορεύεστε τη μικρή επιχείρησή σας.

 Από την τοπική διαφήμιση έως τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, ίσως είναι καλή ιδέα να εξοικειωθείτε με ορισμένα βασικά στοιχεία μάρκετινγκ . Αυτές οι μέθοδοι μπορούν να σας βοηθήσουν να πουλήσετε την επιχείρησή σας χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε πολλά χρήματα για να το κάνετε. 

Αναπτύξτε το Business Branding

Θέλετε οι πελάτες σας να σκεφτούν πρώτα την επιχείρησή σας. Για να το κάνετε αυτό, χρειάζεστε μια ισχυρή μάρκα. Η εταιρική επωνυμία  περιλαμβάνει τη σύνδεση με τους πελάτες σας, ώστε να έχουν μια διαρκή, θετική εικόνα της εταιρείας σας. Αυτό επιτυγχάνει με την οπτική μάρκα  ή το λογότυπό σας. Περιλαμβάνει τη φωνή της εταιρείας σας και μια στρατηγική για να δείξετε στο κοινό τι αντιπροσωπεύετε και τι είναι η επιχείρησή σας. 

Διεξαγωγή έρευνας αγοράς

Για να προωθήσετε επιτυχώς την επιχείρησή σας, πρέπει να ξέρετε ποιοι είναι οι πελάτες σας και τι πιστεύουν για την εταιρεία σας. Εκεί  έρχεται η έρευνα αγοράς . Αυτός ο τύπος δεδομένων μπορεί να σας βοηθήσει να γνωρίζετε ποιο προϊόν ή υπηρεσία είναι σε ζήτηση, κάτι που μπορεί να κάνει την επιχείρησή σας πιο ανταγωνιστική. 

Η έρευνα αγοράς περιλαμβάνει περισσότερα από τα σχόλια των πελατών. Για παράδειγμα, μπορείτε να ολοκληρώσετε μια ανάλυση SWOT  για να εξετάσετε τα δυνατά σημεία, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις απειλές της επιχείρησής σας. Αυτή η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε πού βρίσκεται η επιχείρησή σας στην ανταγωνιστική αγορά. 

Ρύθμιση ψηφιακής παρουσίας

Γνωρίζατε ότι το 97% των ανθρώπων χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να βρουν μια επιχείρηση; Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία σας έχει ψηφιακή παρουσία. 

Ένα καλό πρώτο βήμα για να βοηθήσετε τους ανθρώπους να βρουν την επιχείρησή σας ψηφιακά είναι να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο . Μπορεί να χρειαστεί χρόνος για τη δημιουργία, αλλά η επένδυση αξίζει τον κόπο και μπορεί να σας βοηθήσει να συνδεθείτε καλύτερα με τους πελάτες σας. 

Αφού ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αναλυτικά στοιχεία ιστού  για την παρακολούθηση της επισκεψιμότητας. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να καταλάβετε πώς πρέπει να ενημερώσετε τον ιστότοπό σας για να βοηθήσετε τους χρήστες να τον βρουν όταν κάνουν αναζήτηση. 

2. Αναπτύξτε ένα σχέδιο μάρκετινγκ για νεοσύστατες επιχειρήσεις

Στρατηγικές Μάρκετινγκ όπως ένα σχέδιο μάρκετινγκ είναι απαραίτητες. Ουσιαστικά, είναι ένα γραπτό έγγραφο που περιγράφει τις στρατηγικές προώθησης και επωνυμίας της επιχείρησής σας. Όταν είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε το πρώτο σας σχέδιο μάρκετινγκ , βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνει: 

  • Τι κάνει η επιχείρησή σας
  • Ποιοι είναι οι πελάτες σας
  • Πώς σκοπεύετε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας

Ίσως θελήσετε να σκεφτείτε αυτά τα βασικά σημεία, θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε με τη στρατηγική μάρκετινγκ σας:

Προσδιορίστε την πρόταση αξίας σας

Όταν σκέφτεστε την πρόταση αξίας (value proposition) της επιχείρησής σας , αναρωτηθείτε τί την κάνει . Φροντίστε να περιγράψετε το επιχειρηματικό μοντέλο, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και σε ποιον προσπαθείτε να πουλήσετε. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια δήλωση οράματος  για να συμπεριλάβετε στο σχέδιο μάρκετινγκ.

Ενώ μια πρόταση αξίας περιγράφει την επιχείρησή σας επί του παρόντος, μια δήλωση οράματος εξηγεί τι θέλει να είναι η εταιρεία σας. Περιγράφει πώς θέλετε οι υπάλληλοί σας και το κοινό να βλέπουν την επιχείρησή σας και δείχνει την κατεύθυνση που θέλετε να ακολουθήσει. 

Ορίστε την αγορά-στόχο σας

Μία από τις έξι αρχές της διαφήμισης των μικρών επιχειρήσεων είναι ο καθορισμός της αγοράς-στόχου και του πελάτη σας. Η γνώση σημαντικών πληροφοριών για τους πελάτες σας, όπως η ηλικία ή το φύλο τους, μπορεί να σας βοηθήσει να δείτε ποιος θέλει τα προϊόντα σας.

Μπορείτε επίσης να συλλέξετε πληροφορίες πελατών για να έχετε μια καλύτερη ιδέα για το τι πιστεύουν οι πελάτες σας για την επιχείρησή σας. Αυτό το είδος σχολίων μπορεί να σας δείξει τι λειτουργεί με την επιχείρησή σας και ποιοι τομείς ενδέχεται να χρειαστούν βελτίωση.

Ορισμός βασικών μετρήσεων και βασικών δεικτών απόδοσης (KPI)

Το σχέδιο μάρκετινγκ δεν είναι πλήρες χωρίς στόχους μάρκετινγκ. Το σχέδιό σας πρέπει να περιλαμβάνει βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, αλλά μην σταματάτε εκεί. Είναι καλή ιδέα να συμπεριλάβετε μια στρατηγική μάρκετινγκ ή μια τακτική μάρκετινγκ με κάθε στόχο, οπότε είναι σαφές πώς σχεδιάζει η επιχείρησή σας να επιτύχει κάθε στόχο.

Ορίστε έναν προϋπολογισμό

Το σχέδιο μάρκετινγκ της επιχείρησής σας μπορεί να είναι ακριβό, γι ‘αυτό και ο καθορισμός προϋπολογισμού είναι σημαντικός. Το σχέδιό σας μπορεί να περιλαμβάνει το συνολικό κόστος, καθώς και έναν προϋπολογισμό για καμπάνιες μάρκετινγκ που θέλετε να εκτελέσετε. Θα ξέρετε πόσα χρήματα πρέπει να δαπανήσετε για διαφορετικές μεθόδους μάρκετινγκ και θα μειώσετε την πιθανότητα υπερβολικής δαπάνης.

Αφού ορίσετε έναν προϋπολογισμό και εκτελέσετε τις καμπάνιες σας, μπορείτε να μετρήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI). Η απόδοση της επένδυσής σας μπορεί να σας βοηθήσει να συγκρίνετε το κέρδος που απέφερε η καμπάνια σας με το ποσό που ξοδέψατε για να δείτε εάν οι προσπάθειες μάρκετινγκ ήταν αξιόλογες.

Ακόμα και αν συνειδητοποιήσετε ότι μία από τις καμπάνιες σας έχασε χρήματα ή είχε αρνητική απόδοση επένδυσης (ROI), αυτός ο τύπος πληροφοριών είναι πολύτιμος για να σας βοηθήσει να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές στη στρατηγική μάρκετινγκ. 

3. Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για νεοσύστατες επιχειρήσεις

Η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για την startup σας μπορεί και πρέπει να υπερβαίνει απλώς τη δημιουργία ιστότοπου. Ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για να προσεγγίσετε πελάτες σε διαφορετική πλατφόρμα.

Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μαζικής σάς δίνει μια μεγαλύτερη ευκαιρία να δημιουργήσετε διαφήμιση από στόμα σε στόμα και να δημιουργήσετε την επωνυμία σας. Όταν δημιουργείτε ένα σχέδιο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων , είναι καλή ιδέα να ενσωματώσετε τα κοινωνικά μέσα με τα παραδοσιακά μέσα. Έχοντας συνενώσει και τα δύο σχέδια, μπορείτε να πολλαπλασιάσετε τα αποτελέσματα μάρκετινγκ και να δείτε μεγαλύτερη επιτυχία.

Καθιέρωση παρουσίας στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων

Κάθε κοινωνικό κανάλι σάς δίνει την ευκαιρία να διαθέσετε στην αγορά, την επιχείρησή σας. Οι εταιρείες δημιουργούν πάντα νέες πλατφόρμες, αλλά οι κορυφαίες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων  περιλαμβάνουν:

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn

Μπορεί να μην έχετε χρόνο ή πόρους για να αναπτύξετε μια παρουσία σε κάθε πλατφόρμα. Ωστόσο, εάν συμπεριλάβετε μια στρατηγική στο σχέδιο μάρκετινγκ για να έχετε ένα επιχειρηματικό προφίλ σε διαφορετικά κοινωνικά κανάλια, μπορείτε να το κάνετε πιο επιτυχημένο.

Αναπτύξτε σχετικό, κοινόχρηστο περιεχόμενο

Δεν αρκεί να έχουμε ψηφιακή παρουσία. Η επιχείρησή πρέπει επίσης να δημιουργήσει κοινόχρηστο περιεχόμενο . Παρόλο που είναι σημαντικό για εσάς να δημοσιεύετε τακτικά για να βλέπουν οι χρήστες τη σελίδα σας, το να κάνετε κοινόχρηστο περιεχόμενο αυξάνει τη διάδοση των μηνυμάτων σας.

Σκεφτείτε τι θα συνέβαινε εάν κάτι που δημοσιεύτηκε από την επιχείρησή σας έγινε viral. Η αφοσίωσή σας  στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα ανεβαίνει στα ύψη και σημαντικά περισσότερα άτομα θα βλέπουν και θα ακούνε για την εταιρεία σας.

4. Δημιουργήστε Media Marketing για Startups

Η συμπερίληψη των δημοσίων σχέσεων (PR) ως καναλιού μάρκετινγκ βοηθά άτομα εκτός της εταιρείας σας να κατανοήσουν τί είναι και τί κάνει η επιχείρησή σας. Μια καλή στρατηγική δημοσίων σχέσεων δημιουργεί μια ισχυρή εικόνα της επιχείρησής σας.

Ανάπτυξη στρατηγικής δημοσίων σχέσεων

Δεν είστε σίγουροι πώς να ξεκινήσετε τη στρατηγική PR σας; Ορισμένα βασικά στοιχεία PR για αρχάριους  περιλαμβάνουν: 

  • Δελτία Τύπου
  • Χορηγίες εκδηλώσεων
  • Άρθρα

Εάν η επιχείρησή σας λειτουργεί σε μια συγκεκριμένη περιοχή, η στρατηγική PR μπορεί να επικεντρώνεται στην τοπική διαφήμιση , όπως η διαφήμιση σε εφημερίδες ή σε τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς. Με τη διαφήμιση σε άτομα που ενδέχεται να χρησιμοποιούν πραγματικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, θα εξοικονομήσετε χρήματα, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε ένα σχέδιο PR μεγαλύτερης κλίμακας. 

Προσεγγίστε δημοσιογράφους

Το σχέδιο μάρκετινγκ θα πρέπει να περιλαμβάνει μια στρατηγική για να κάνετε τους δημοσιογράφους να καλύπτουν την επιχείρησή σας. Ξεκινήστε στέλνοντας τα δελτία τύπου σας σε αυτά. Εάν γράφουν μια ιστορία, περισσότερα άτομα θα γνωρίζουν για εσάς και είναι δωρεάν διαφήμιση για την εταιρεία σας.

Κίνητρο για μάρκετινγκ παραπομπών

Το προφορικό μάρκετινγκ είναι δοκιμασμένο και αληθινό. Είναι μια απλήρωτη μορφή προώθησης όπου οι ικανοποιημένοι πελάτες σας λένε σε άλλους για την επιχείρησή σας και τι τους αρέσει γι ‘αυτήν. Είναι αξιόπιστο, είναι δωρεάν και λειτουργεί.

Με αυτόν τον τύπο άμεσου μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα, δημιουργείτε κίνητρα για τους ανθρώπους να παραπέμπουν άλλους στην επιχείρησή σας. Είτε προσφέρετε μια ειδική έκπτωση είτε μια δωροκάρτα, το μάρκετινγκ παραπομπών μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της επωνυμίας της επιχείρησής σας.

5. Στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου για νεοσύστατες επιχειρήσεις

Διευκολύνετε τους χρήστες να βρίσκουν την επιχείρησή σας σε σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης μέσω του μάρκετινγκ περιεχομένου. Με αυτόν τον τύπο μάρκετινγκ, θα δημιουργήσετε περιεχόμενο σχετικά με θέματα που σχετίζονται με την επιχείρησή σας για να βοηθήσετε τους χρήστες να βρουν την εταιρεία σας στο Διαδίκτυο.

Δημιουργήστε ένα ιστολόγιο για τη startup σας

Το μάρκετινγκ περιεχομένου χρησιμοποιεί τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης για  να αυξήσει την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το σχέδιο μάρκετινγκ θα πρέπει να περιλαμβάνει τους τύπους περιεχομένου που θα δημιουργήσετε. Είτε πρόκειται για άρθρο ή βίντεο, το περιεχόμενο της επιχείρησής σας θα σας βοηθήσει επίσης να αποκτήσετε τη φωνή της επωνυμίας σας.

Έτσι, οι αναγνώστες σας, οι οποίοι μπορεί να γίνουν δυνητικοί πελάτες, μπορούν να καταλάβουν πώς η επιχείρησή σας μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των αναγκών τους. 

Εκκίνηση Email Marketing

Μπορεί να θέλετε να συμπεριλάβετε το μάρκετινγκ μέσω email  στη στρατηγική σας. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σάς δίνει έναν τρόπο να στείλετε μια μαζική επικοινωνία και να προσεγγίσετε ένα ευρύ δίκτυο ατόμων. Αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί για να μην είστε υπερβολικά προωθητικοί στο email σας ή θα κινδυνεύετε να διαγράψουν το μήνυμα. Θέλετε επίσης να είστε σίγουροι ότι έχετε μια ελκυστική γραμμή θέματος για να κάνετε τους αναγνώστες να ανοίξουν το email. 

Πηγή : Business Owner’s Playbook

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !