Η οργανική επισκεψιμότητα είναι εκείνοι οι επισκέπτες που προσγειώνονται στον ιστότοπό σας από μη αμειβόμενες πηγές. Γνωστό και ως ουσιαστικά δωρεάν κίνηση. Οι οργανικές πηγές, περιλαμβάνουν μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Yahoo ή το Bing.
Η ορολογία του ψηφιακού μάρκετινγκ που εστιάζει στη βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας, ονομάζεται Search Engine Optimization. Η οργανική επισκεψιμότητα αυξάνει την εμπιστοσύνη στον ιστότοπο και τείνει να έχει καλύτερα ποσοστά μετατροπών από την επισκεψιμότητα επί πληρωμή, επειδή υπάρχει καλύτερη πρόθεση για οργανικές αναζητήσεις. Η απόδοση (ROI) για την οργανική επισκεψιμότητα είναι πολύ υψηλή, καθώς είναι ημιμόνιμος χαρακτήρας σε σύγκριση με τις πληρωμένες διαφημίσεις.
Υπάρχουν περισσότεροι από 255 παράγοντες που συμβάλλουν στην οργανική κατάταξη αναζήτησης, αλλά οι πιο σημαντικοί είναι: η παροχή του σωστού και ενημερωμένου περιεχομένου στις αναζητήσεις, η χρήση σχετικών λέξεων-κλειδιών και η απόκτηση κλικ από άλλους ιστότοπους υψηλής κατάταξης.
Οφέλη της οργανικής αναζήτησης:
Η οργανική επισκεψιμότητα είναι η πιο σημαντική μορφή επισκεψιμότητας που μπορεί να λάβει ο ιστότοπός σας. Είναι πιο σημαντικό από την κίνηση επί πληρωμή ή την κίνηση από τα δίκτυα κοινωνικών μέσων.
- Η οργανική επισκεψιμότητα οδηγεί σε δυνητικούς πελάτες υψηλής εξειδίκευσης
- Η οργανική αναζήτηση είναι μια βιώσιμη προσέγγιση μακροπρόθεσμα
- Χτίζει υψηλότερη εμπιστοσύνη πελατών
- Οδηγείται από την πρόθεση του πελάτη
- Είναι οικονομικά αποδοτικό
- Φέρνει πολύ ελκυστικούς πελάτες
- Βελτιώνει την αφοσίωση της επωνυμίας
- Ανταγωνιστικό βιώσιμο πλεονέκτημα
- ROI με γνώμονα την πρόθεση του πελάτη
- Υψηλότερα ποσοστά μετατροπής
Πώς να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα:
Ως έμπορος, η πρόκληση είναι να βεβαιωθείτε ότι όταν οι άνθρωποι αναζητούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία όπως το δικό σας, θα βρουν εσάς και όχι τον ανταγωνιστή σας. Δείτε πώς μπορείτε να αυξήσετε την οργανική σας επισκεψιμότητα και να φτάσετε στο SERP 1.
- Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για τους αναγνώστες σας, όχι για τις μηχανές αναζήτησης
- Δημοσιεύετε ποιοτικό περιεχόμενο τακτικά
- Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας
- Συμπεριλάβετε εξωτερικούς και εσωτερικούς συνδέσμους
- Αξιοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης