Ποια είναι τα 6 κυριότερα μέσα μάρκετινγκ;

Ποια είναι τα 6 κυριότερα μέσα μάρκετινγκ;

Ποιες είναι οι βασικότερες πλατφόρμες μάρκετινγκ;

Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, το μάρκετινγκ είναι ένας από τους σημαντικότερους επιχειρηματικούς κλάδους. Υπάρχουν πολλά μέσα με τα οποία μπορείτε να προωθήσετε το προϊόν και την επωνυμία σας. Τα 6 βασικότερα είναι:

1. Βίντεο

Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση διαφημιστικών βίντεο για να στείλετε ένα μήνυμα σχετικά με την επωνυμία ή το προϊόν σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο που ενημερώνουν τους ακροατές σε θέματα του κλάδου και τον τρόπο χρήσης των προϊόντων σας. Ακόμα, μπορείτε να μοιράζεστε ειδήσεις και εξελίξεις για νέα προϊόντα που κυκλοφορείτε.

2.Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύστημα του SEO για να καλιμπράρετε ανάλογα το περιεχόμενο ενός website ώστε να κατατάσσεστε υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε και να δημοσιεύσετε ποιοτικό, χωρίς σφάλματα περιεχόμενο. Παράλληλα, πρέπει να περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά που συνήθως αναζητούν οι πελάτες στο διαδίκτυο.

3. Έντυπο υλικό

Οι περισσότερες εκστρατείες έντυπου μάρκετινγκ πραγματοποιούνται σε υλικό υλικό όπως εφημερίδες, αφίσες, διαφημιστικές πινακίδες ή περιοδικά. Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις για προβολή σε αυτές τις μορφές ή να δημοσιεύσετε λειτουργίες επισκέπτη για να στοχεύσετε κοινό που διαβάζει τακτικά αυτές τις εκδόσεις.

4. Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Αυτό το μέσο περιλαμβάνει τη δημοσίευση του περιεχομένου σας στο διαδίκτυο για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο φάσμα πελατών που αναζητούν τακτικά στο διαδίκτυο. Οι περισσότερες καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ εμφανίζονται σε μορφές στις οποίες μπορούν να έχουν πρόσβαση οι χρήστες (πχ. τηλέφωνο, tablet,υπολογιστή) και μπορούν να εμφανίζονται σε μορφές όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

5. Social Media

Πολλές εταιρείες δημοσιεύουν αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που τις βοηθούν να επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω σχολίων, likes και άλλων μορφών αφοσίωσης. Ορισμένες εταιρείες μπορεί επίσης να βρουν influencers με μεγάλους ακόλουθους και να τους πληρώσουν για να προωθήσουν το προϊόν τους.

6. Γενικότερο περιεχόμενο

Αυτός ο τύπος μάρκετινγκ περιλαμβάνει τη σύνταξη και τη δημοσίευση αντιγράφου που προωθεί μια επωνυμία, εκπαιδεύει το κοινό και προσελκύει νέους πελάτες. Οι τύποι μάρκετινγκ περιεχομένου που μπορείτε να δημοσιεύσετε συχνά περιλαμβάνουν αναρτήσεις ιστολογίου και e-books.

Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε να ειστε συνεπείς στη δημιουργία περιεχομένου λόγο περιορισμένου χρόνου και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία για τακτική δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για την επιχείρησή σας, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε άμεσα εξαιρετικά αποτελέσματα!

Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.

Πηγή: Indeed

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.