Μια Digital Marketing καμπάνια, είναι από τις πιο γνωστές υπηρεσίες που ένας digital marketer μπορεί να προσφέρει σε επιχειρήσεις και brands.
Έχει πολύ ενδιαφέρον λοιπόν να δούμε τι ακριβώς είναι μια Digital Marketing καμπάνια και σε πόσα είδη διακρίνεται ανάλογα με τον σκοπό της.
Τι είναι μια Digital Marketing καμπάνια;
Μια τέτοια καμπάνια, είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που σκοπό έχει να προωθήσει τόσο τα προϊόντα της όσο και τις υπηρεσίες της, μέσω διαδικτυακών και ψηφιακών καναλιών.
Οι επιχειρήσεις και οι επωνημίες που δημιουργούν τέτοιες καμπάνιες, θέλουν να πετύχουν συγκεκριμένους σκοπούς, όπως:
- η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας
- η αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο
- η αφοσίωση ή η ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με ένα νέο προϊόν
Με μια μελετημένη στρατηγική και ένα αποτελεσματικό ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορούν επίσης να βελτιώσουν την προβολή και τα συνολικά έσοδα μιας επωνυμίας.
Ποια η διαφορά όμως μεταξύ μιας παραδοσιακής και ψηφιακής καμπάνιας marketing;
Digital vs Παραδοσιακή Marketing καμπάνια
Τόσο η μία όσο και η άλλη, αποσκοπούν στην σύνδεση μιας εταιρείας με πελάτες και με την ευρύτερη αγορά
Πάμε όμως να δούμε ποιές είναι οι διαφορές τους.
Προσέγγιση: Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο καμπανιών είναι ο τύπος της προσέγγισης που θα χρησιμοποιηθεί.
Για παράδειγμα, ενώ οι καμπάνιες digital marketing χρησιμοποιούν διαδικτυακές πλατφόρμες, οι παραδοσιακές καμπάνιες χρησιμοποιούν άλλα μέσα, όπως μια διαφημιστική πινακίδα ή μια έντυπη διαφήμιση.
Τιμή: Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές καμπάνιες, οι καμπάνιες digital marketing συχνά κοστίζουν λιγότερο.
Ενώ μια digital καμπάνια επιτρέπει σε μια επιχείρηση να συνδεθεί με τους καταναλωτές της σε δωρεάν ή χαμηλού κόστους ψηφιακές πλατφόρμες, μια παραδοσιακή καμπάνια από την άλλη κοστίζει συνήθως περισσότερο.
Αυτό αυμβαίνει καθώς οι επιχειρήσεις, συνήθως πληρώνουν για την πλατφόρμα εκτύπωσης που χρησιμοποιούν.
Άμεση αλληλεπίδραση: Μια καμπάνια digital marketng επιτρέπει την άμεση αλληλεπίδραση με πελάτες σε πραγματικό χρόνο.
Χάρη σε αυτό, οι επωνυμίες μπορούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές τους πιο έγκαιρα σε σύγκριση με τις παραδοσιακές καμπάνιες μάρκετινγκ.
Πάμε τώρα να δούμε πόσοι τύποι καμπάνιας Digital Marketing υπάρχουν.
Digital Markting καμπάνιες: πόσα είδη υπάρχουν;
Καμπάνιες απόκτησης πελατών: Αυτές οι καμπάνιες ταιριάζουν σε εταιρείες που προσπαθούν να επεκταθούν και να αναπτυχθούν στον κλάδο τους.
Μια καμπάνια απόκτησης πελατών επιτρέπει στις επιχειρήσεις να στοχεύσουν πιθανούς υποψήφιους οι οποίοι μπορεί να ανταποκριθούν και να δείξουν ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες τους.
Καμπάνιες conversion: Μια καμπάνια conversion μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μετατρέψουν τους επισκέπτες σε έναν ιστότοπο, σε πελάτες.
Εστιάζουν στη δημιουργία δυνητικών πελατών και πωλήσεων, ενώ ενθαρρύνουν τους πελάτες να εκτελέσουν ορισμένες ενέργειες, όπως η εγγραφή σε ένα newsletter.
Καμπάνιες διατήρησης πελατών: Αυτές οι καμπάνιες βοηθούν τα brands να αναπτύξουν μια σχέση εμπιστοσύνης με σκοπό την διατήρηση πελατών.
Όταν εκτιμάτε τους πελάτες σας, τότε είναι πιο εύκολο να σας εμπιστεύονται και να παραμένουν πιστοί στην επωνυμία σας.
Πηγή: Indeed