“Πως Μαζεύω emails για την επιχείρησή μου;” Αυτή είναι μια απορρία που πολύ συχνά έχουν άνθρωποι που θέλουν να προσθέσουν το email marketing στην επιχείρισή τους.
Το email marketing είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να συνδεθεί με πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις.
Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του είναι η δημιουργία μιας ισχυρής λίστας email, η οποία απαιτεί τη συλλογή email από πιθανούς πελάτες.
Αλλά, πώς πας για τη συλλογή αυτών των email;
Η δημιουργία μιας ισχυρής λίστας email είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση και είναι απαραίτητο να υπάρχει μια στρατηγική για τη συλλογή email από πιθανούς πελάτες.
Σε αυτό το άρθρο θα δούμε έξι βασικά tips που θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε στο ερώτημα “Πως Μαζεύω emails για την επιχείρησή μου;”
Πως Μαζεύω emails: 6 Tips
Προσφέρετε ένα κίνητρο εγγραφής
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να εγγραφούν στη λίστα email σας είναι να προσφέρετε κίνητρο εγγραφής.
Αυτός μπορεί να είναι ένας εκπτωτικός κωδικός, δωρεάν e-book ή αποκλειστικό περιεχόμενο.
Βεβαιωθείτε ότι το κίνητρο είναι κάτι που σχετίζεται με το κοινό-στόχο σας.
Γενικά, θα πρέπει να είναι κάτι που δεν μπορούν να το βρουν πουθενά αλλού.
Η προσφορά ενός κινήτρου εγγραφής είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε τους ανθρώπους να σας δώσουν τη διεύθυνση email τους.
Είναι επίσης, ένας εξαιρετικός τρόπος για να τμηματοποιήσετε τη λίστα σας. Έτσι, θα διασφαλίσετε ότι προσεγγίζετε τα σωστά άτομα με το σωστό μήνυμα.
Χρησιμοποιήστε τα Social Media
Τα Social Media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες και να δημιουργήσετε τη λίστα email σας.
Χρησιμοποιήστε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Tiktok και το Instagram για να προωθήσετε το κίνητρο εγγραφής σας και να διευκολύνετε τους χρήστες να βρουν τη φόρμα εγγραφης.
Μπορείτε επίσης, να χρησιμοποιήσετε τα social media για να αλληλεπιδράσετε με τους ακόλουθούς σας και να τους ενθαρρύνετε να εγγραφούν στη λίστα email σας.
Τα social media είναι ένα ισχυρό εργαλείο που σας επιτρέπει να συνδεθείτε με το κοινό-στόχο σας και να χτίσετε σχέσεις.
Προωθώντας το κίνητρο εγγραφής σας εκεί, μπορείτε να προσεγγίσετε ένα μεγάλο κοινό και να μαζέψετε διευθύνσεις email από πιθανούς πελάτες.
Δημιουργία σελίδας προορισμού (Landing Page)
Μια σελίδα προορισμού είναι μια ειδική σελίδα στον ιστότοπό σας που έχει σχεδιαστεί για να καταγράφει διευθύνσεις email.
Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα προορισμού σας είναι απλή και εύκολη στην πλοήγηση, με σαφή παρότρυνση για δράση.
Χρησιμοποιήστε μια φόρμα για να καταγράψετε διευθύνσεις email και φροντίστε να συμπεριλάβετε πληροφορίες σχετικά με το κίνητρο εγγραφής σας.
Μπορείτε να πάρετε ιδέα από τη δική μας φόρμα εγγραφής.
Μια σελίδα προορισμού είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να καταγράψετε διευθύνσεις email, επειδή είναι μια ειδική σελίδα που έχει σχεδιαστεί για να μετατρέπει τους επισκέπτες σε δυνητικούς πελάτες.
Δημιουργώντας μια σελίδα προορισμού, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες επικεντρώνονται σε μια συγκεκριμένη εργασία – την εγγραφή στη λίστα email σας.
Προσφέρετε δωρεάν δοκιμή ή συμβουλευτική
Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε τη λίστα email σας είναι να προσφέρετε μια δωρεάν δοκιμή ή συμβουλευτική.
Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δώσετε στους δυνητικούς πελάτες μια γεύση από το τι έχει να προσφέρει η επιχείρησή σας και να τους ενθαρρύνετε να εγγραφούν στη λίστα email σας.
Προσφέροντας μια δωρεάν δοκιμή ή συμβουλευτική, προσφέρετε αξία στους πιθανούς πελάτες και τους δίνετε έναν λόγο να εγγραφούν στη λίστα email σας.
Αυτή η στρατηγική είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική για επιχειρήσεις που προσφέρουν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν που είναι δύσκολο να κατανοηθεί.
Χρήση των εκδηλώσεων/ events
Εάν κάνετε κάποιο event, είτε σε μια φυσική τοποθεσία είτε on line, φροντίστε να συλλέξετε διευθύνσεις email.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα φύλλο εγγραφής ή ένα tablet με φόρμα εγγραφής. Φροντίστε να εξηγήσετε τα οφέλη της εγγραφής και να προσφέρετε ένα κίνητρο.
Οι εκδηλώσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με πιθανούς πελάτες και να δημιουργήσετε τη λίστα email σας.
Συλλέγοντας διευθύνσεις email σε εκδηλώσεις, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι προσεγγίζετε άτομα που ενδιαφέρονται ήδη για την επιχείρησή σας.
Χρησιμοποιήστε τα αναδυόμενα παράθυρα στο Site σας
Τα αναδυόμενα παράθυρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να καταγράψετε διευθύνσεις email καθώς οι επισκέπτες επισκέπτονται ή εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας.
Αυτά τα αναδυόμενα παράθυρα εμφανίζονται όταν ένας επισκέπτης εισέλθει ή όταν πρόκειται να φύγει από τον ιστότοπό σας και του ζητά να εγγραφεί στη λίστα email σας.
Είναι ένας απλός τρόπος να υπενθυμίσετε στους επισκέπτες την αξία της εγγραφής στη λίστα email σας.
Πως Μαζεύω emails: Σύνοψη
Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε μια ισχυρή λίστα email για την επιχείρησή σας. Μόλις έχετε μια λίστα με διευθύνσεις email, μπορείτε να αρχίσετε να προσεγγίζετε πελάτες και να αυξάνετε τις πωλήσεις.
Το email marketing είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες. Επίσης, μέσα από αυτό μπορείτε να προωθείτε νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να αυξήσετε τις πωλήσεις.
Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ισχυρή λίστα email και να αρχίσετε να προσεγγίζετε πελάτες.
Πως Μαζεύω emails με τη βοήθεια της κατάλληλης ομάδας
Αν ψάχνετε για μια έμπειρη ομάδα για email marketing, η Blue Rocket είναι η κατάλληλη!
Παρέχουμε ένα ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών μάρκετινγκ και μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε καμπάνιες μάρκετινγκ που οδηγούν σε αποτελέσματα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να πετύχετε με το email marketing.