Γιατί χρεοκόπησε η Amyris;

Γιατί χρεοκόπησε η Amyris;

Ποιοι παράγοντες ανάγκασαν την Amyris να χρεωκοπήσει;

Η εταιρεία συνθετικής βιοτεχνολογίας Amyris (AMRS), κατέθεσε αίτηση για προστασία από πτώχευση καθώς αναδιαρθρώνεται. Ως επακόλουθο, οι μετοχές της καταποντίστηκαν, σημειώνοντας πτώση άνω του 70%.

Παρόλο που τα εμπορικά brands της Amyris θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται, θα συμβεί μέσω συνεργατών λιανικής και πλατφορμών e-commerce, μετά την πώλησή τους.

Η εταιρεία εξασφάλισε μια δέσμευση ύψους 190 εκατομμυρίων δολαρίων. Η δέσμευση αυτή συνδέεται με τον υπάρχοντα δανειστή της, την Foris Ventures, για την υποστήριξη των καθημερινών λειτουργιών της εταιρείας.

Στην κατάθεσή της, η Amyris υπολόγισε τα περιουσιακά στοιχεία μεταξύ 500 εκατομμυρίων και 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Παράλληλα, οι υποχρεώσεις της κυμαίνονται από 1 έως και 10 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η ιστορία της Amyris, από τα μάτια ενός από τους ιδρυτές της / Axial

Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία είχε αναθέσει στην PricewaterhouseCoopers (PwC) να εκτελέσει ένα σχέδιο μετασχηματισμού για τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασής της, καθώς οι απώλειές της αυξάνονταν.

Η Amyris ανέφερε καθαρή ζημία ύψους 193,3 εκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο τρίμηνο, αύξηση 80% από τα 107,3 εκατομμύρια την ίδια περίοδο πέρυσι.

Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών Fit-to-Win, η Amyris σχεδίαζε να μειώσει τα έξοδά της κατά 250 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό, ήθελε να το επιτύχει μέσω της απλοποίησης του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου και της μείωσης του εργατικού της δυναμικού.

Τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, η εταιρεία αρωμάτων και ομορφιάς Givaudan απέκτησε ένα σημαντικό χαρτοφυλάκιο συστατικών καλλυντικών από την Amyris. Η αγορά θα αντιπροσώπευε περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια αυξημένων πωλήσεων στα αποτελέσματα της Givaudan το 2022 σε pro forma βάση.

Πηγή: Investopedia

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.