10 βήματα-Πώς να βρείτε πελάτες στο διαδίκτυο

10 βήματα-Πώς να βρείτε πελάτες στο διαδίκτυο

πελάτες

Οι επιχειρήσεις βασίζονται σε μια αυξανόμενη πελατειακή βάση για να παραμείνουν επιτυχημένες και πολλές βρίσκουν τους πιθανούς πελάτες τους στο διαδίκτυο. Είτε είστε ελεύθερος επαγγελματίας είτε στέλεχος μάρκετινγκ, το να γνωρίζετε πώς να βρίσκετε νέους πελάτες στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για τη συνεχή ζωή της επιχείρησής σας. 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές διαφορετικές στρατηγικές για να ανακαλύψετε και να συνδεθείτε με πιθανούς πελάτες. Σε αυτό το άρθρο, συζητάμε 10 βασικές στρατηγικές για την εύρεση νέων πελατών στο διαδίκτυο σε οποιονδήποτε κλάδο.

Πώς να βρείτε νέους πελάτες στο Διαδίκτυο

Ακολουθούν 10 βήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βρείτε νέους διαδικτυακούς πελάτες για την επιχείρησή σας:

1. Αξιοποιήστε την τρέχουσα βάση πελατών σας για παραπομπές

Οι τρέχοντες πελάτες σας μπορούν να είναι ένας εξαιρετικός πόρος για εσάς καθώς χτίζετε την επιχείρησή σας. Έχουν εμπειρία με το προϊόν ή την υπηρεσία σας και συχνά μπορούν να σας κατευθύνουν σε άλλα άτομα που θεωρούν χρήσιμα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. 

Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στους τρέχοντες πελάτες σας ένα μπόνους παραπομπής ή άλλο κίνητρο για να προτείνουν την επιχείρησή σας σε πιθανούς νέους πελάτες.

2. Παρακολούθηση με «χαμένους» δυνητικούς πελάτες

Ένας “χαμένος” υποψήφιος πελάτης είναι ένας υποψήφιος πελάτης που δεν αγόρασε το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν έχετε τα στοιχεία επικοινωνίας τους, μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω email ή τηλεφώνου. 

Προτού προσεγγίσετε έναν χαμένο υποψήφιο πελάτη, σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με θέματα συνομιλίας ή ερωτήσεις που θα θέλατε να απαντήσουν. Μπορείτε να τους ρωτήσετε γιατί δεν αγόρασαν τις υπηρεσίες σας ή πώς μπορείτε να κερδίσετε την επιχείρησή τους. 

Μια συνομιλία με χαμένο δυνητικό πελάτη μπορεί να οδηγήσει σε μια ενδεχόμενη μετατροπή πωλήσεων. Είναι επίσης μια ευκαιρία να λάβετε ειλικρινή σχόλια σχετικά με τη στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ.

3. Σκεφτείτε τη στρατηγική SEO σας

Πολλοί δυνητικοί πελάτες ξεκινούν την αναζήτηση προϊόντων στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μια μηχανή αναζήτησης. Είναι σημαντικό να βρίσκουν τον ιστότοπό σας γρήγορα και εύκολα στις διαδικτυακές αναζητήσεις.

Το SEO ή η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι η διαδικασία βελτίωσης της κατάταξης του ιστότοπού σας στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Το SEO, μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας. 

Αν και μπορείτε να αγοράσετε διαφημιστικό χώρο για να βοηθήσετε τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα, μπορείτε επίσης να βελτιώσετε το SEO σας οργανικά.

Ορισμένες μέθοδοι για να βελτιώσετε το SEO σας οργανικά περιλαμβάνουν:

  • Έρευνα λέξεων-κλειδιών που αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες σας και χρήση τους στον ιστότοπό σας.
  • Σύνδεση πόρων στον ιστότοπό σας.
  • Δημιουργία μοναδικού περιεχομένου ιστότοπου, όπως αναρτήσεις ιστολογίου, βίντεο και ebooks.

4. Δημιουργήστε διορατικό περιεχόμενο για τον ιστότοπό σας

Ένας αποτελεσματικός ιστότοπος παρέχει στους πιθανούς πελάτες τις τιμές και τις τοποθεσίες σας, καθώς και περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις τους και τους παρασύρει σε μια συζήτηση μαζί σας σχετικά με τις υπηρεσίες σας. 

Εάν οι δυνητικοί πελάτες θεωρούν ότι ο ιστότοπός σας είναι πολύτιμος πόρος για αυτούς στην αναζήτησή τους, ενδέχεται να είναι πιο πιθανό να επιλέξουν την επιχείρησή σας όταν κάνουν μια αγορά. 

Επιπλέον, το ποιοτικό περιεχόμενο που χρησιμοποιεί λέξεις-κλειδιά και εσωτερικές συνδέσεις αυξάνει το SEO του ιστότοπού σας, πράγμα που σημαίνει ότι περισσότεροι πελάτες βλέπουν τον ιστότοπό σας.

Ο τύπος περιεχομένου που δημιουργείτε, εξαρτάται από τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών σας, αλλά ορισμένοι συνήθεις πόροι περιλαμβάνουν αναρτήσεις ιστολογίου και βίντεο εκμάθησης. 

Εξετάστε το ενδεχόμενο να κάνετε το περιεχόμενό σας κοινόχρηστο, είτε μέσω λήψης είτε μέσω απευθείας συνδέσμου. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες και οι συνεργάτες σας μπορούν να μοιράζονται το περιεχόμενό σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

5. Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε lead form, στον ιστότοπό σας

Τα leads, επιτρέπουν στους πιθανούς πελάτες να εισάγουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους απευθείας στον ιστότοπό σας. Μόλις αποκτήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας ενός υποψήφιου πελάτη, μπορείτε να συνδεθείτε απευθείας μαζί του για να τον εμπλέξετε σε μια συζήτηση σχετικά με τις ανάγκες του. 

Για να ενθαρρύνετε τους πιθανούς πελάτες να συμπληρώσουν τη φόρμα, σκεφτείτε να προσφέρετε αποκλειστικό περιεχόμενο σε οποιονδήποτε σας δίνει τα στοιχεία επικοινωνίας του. 

Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα περιεχομένου που μπορείτε να προσφέρετε σε δυνητικούς πελάτες σε αντάλλαγμα για στοιχεία επικοινωνίας:

  • Ηχογραφήσεις προηγούμενων διαδικτυακών σεμιναρίων
  • Πρόσβαση σε ηλεκτρονικά βιβλία ή PDF
  • Διαδραστικό περιεχόμενο όπως κουίζ ή έρευνες
  • Συμμετοχή σε κλήρωση για ειδική προσφορά

6. Ξεκινήστε μια καμπάνια για τη δημιουργία δυνητικών πελατών

Οι καμπάνιες δυνητικών πελατών είναι ένας καλός τρόπος για να αυξήσετε τον αριθμό των πιθανών πελατών στο κοινό σας. Σε μια καμπάνια δυνητικών πελατών, ενδέχεται να προσφέρετε έναν δωρεάν πόρο, εκδήλωση ή υπηρεσία για άτομα που εγγράφονται εντός μιας συγκεκριμένης περιόδου. 

Ο στόχος μιας καμπάνιας δυνητικών πελατών είναι να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερους δυνητικούς πελάτες μέσα σε ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα. Αυτό σας επιτρέπει να χαρτογραφήσετε τον κύκλο ζωής του πελάτη σας, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου που χρειάζεται για να γίνει πελάτης.

Μια καμπάνια παραγωγής δυνητικών πελατών προσφέρει συχνά μεγαλύτερα κίνητρα για τη λήψη στοιχείων επικοινωνίας. Αυτά μπορεί να είναι ένα αποκλειστικό διαδικτυακό σεμινάριο ή μια δοκιμαστική περίοδο υπηρεσίας.

Η μικρότερη περίοδος μιας καμπάνιας δυνητικών πελατών ενθαρρύνει τους δυνητικούς πελάτες σας να ενεργήσουν γρήγορα, ειδικά εάν ο ιστότοπος, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το email τους υπενθυμίζουν ότι η προσφορά είναι προσωρινή. Μια καλά διαφημισμένη προσφορά μπορεί να προσελκύσει πολλούς δυνητικούς πελάτες που μπορούν να γίνουν πελάτες, εάν το μάρκετινγκ που ακολουθείτε είναι αποτελεσματικό.

7. Χρησιμοποιήστε τα social media με σύνεση

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι μια ανταποδοτική μακροπρόθεσμη στρατηγική. Είναι σημαντικό να αναπτύξετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης πριν δημιουργήσετε λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό για να διατηρήσετε την εστίαση και τη συνέπεια της επωνυμίας σας. 

Εάν λάβετε υπόψη το κοινό σας και τις ανάγκες του, το περιεχόμενό σας μπορεί να προσελκύσει τον ιδανικό πελάτη σας. Ακριβώς όπως το περιεχόμενο του ιστότοπου, το ισχυρό περιεχόμενο Social Media Marketing ενθαρρύνει τους πιθανούς πελάτες να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας.

Οι περισσότερες μεγάλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης διαθέτουν επιλογές επαγγελματικού λογαριασμού, επομένως έχετε διαφορετικές επιλογές για την παρουσία της επιχείρησής σας. Μια ιδανική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει υψηλό ποσοστό χρήσης ατόμων που ταιριάζουν στον ιδανικό πελάτη σας όσον αφορά την ηλικία, το φύλο και τα ενδιαφέροντα. 

Εξετάστε το ενδεχόμενο να συνδέσετε τον ιστότοπο και τα Social Media μεταξύ τους χρησιμοποιώντας ένα banner και στις δύο σελίδες. Με αυτόν τον τρόπο, οι πιθανοί πελάτες μπορούν να κάνουν κλικ και να προσελκύσουν τις υπηρεσίες σας εύκολα.

8. Αναπτύξτε αποτελεσματικές παροτρύνσεις για δράση για τους πιθανούς πελάτες σας

Μια παρότρυνση για δράση κατευθύνει τους πιθανούς πελάτες να ολοκληρώσουν μια συγκεκριμένη ενέργεια αφού διαβάσουν τα email σας, αλληλεπιδράσουν με τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή επισκεφτούν τον ιστότοπό σας. Μια ισχυρή παρότρυνση για δράση φέρνει τον δυνητικό πελάτη σας σε μια πιο εις βάθος συζήτηση με την επιχείρησή σας. 

Ακολουθούν ορισμένες αποτελεσματικές παροτρύνσεις για δράση που μπορείτε να προσθέσετε στις επικοινωνίες που απευθύνονται σε πελάτες:

  • Εγγραφή σε ένα διαδικτυακό σεμινάριο
  • Λήψη ενός πόρου
  • Επικοινωνία με έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων

9. Δοκιμάστε cold email

Η ψυχρή αποστολή email περιλαμβάνει την επικοινωνία με άτομα ή επιχειρήσεις που δεν έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας στο παρελθόν. Η ψυχρή αποστολή email λειτουργεί καλύτερα όταν ο ιδανικός πελάτης σας είναι μια επιχείρηση ή άλλος οργανισμός, επειδή τα ιδρύματα διαθέτουν δημόσια στοιχεία επικοινωνίας. Η μη αυτόματη σύνταξη μιας λίστας αναζήτησης απαιτεί χρόνο, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε μια λίστα δυνητικών πελατών υψηλής ποιότητας.

Όταν γράφετε ένα email σε έναν υποψήφιο πελάτη, εξατομικεύστε το μήνυμά σας με βάση τις ανάγκες του. Τα email σας μπορούν να προσφέρουν στον παραλήπτη μια ματιά στην επιχείρησή σας και στο τι μπορεί να κάνει. 

Εάν στείλετε ένα κρύο email, σκεφτείτε να προσθέσετε μια παρότρυνση για δράση που θα τους οδηγήσει σε μια περαιτέρω συνομιλία μαζί σας.

10. Συμμετέχετε στον κλάδο και την κοινότητά σας

Όσο πιο συνδεδεμένοι είστε με τον κλάδο σας, τόσο περισσότερο οι πιθανοί πελάτες σας μπορούν να σας δουν ως ειδικό στον τομέα. Ένας τρόπος για να συνδεθείτε είναι να εγγραφείτε σε έναν επαγγελματικό οργανισμό στον κλάδο σας. 

Το να είσαι μέλος μιας επαγγελματικής οργάνωσης μπορεί να προσφέρει την ευκαιρία να λάβεις μέρος σε εκδηλώσεις μάρκετινγκ διαδικτυακά σεμινάρια και συνέδρια. Αυτές οι ενώσεις έχουν συχνά διαδικτυακούς καταλόγους μελών, οι οποίοι μπορούν να φέρουν την επιχείρησή σας στην προσοχή των πιθανών πελατών. Η ιδιότητα μέλους σε αυτούς τους οργανισμούς σας επιτρέπει συχνά να βάλετε τη σφραγίδα της έγκρισής τους στον ιστότοπό σας.

Πηγή: Indeed

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Ίσως σας ενδιαφέρει