H διαχείριση πληροφοριών στο Marketing (Marketing Information Management) αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τις εταιρείες.
Μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να αναπτύξουν τις στρατηγικές τους για τη συγκέντρωση και τον χειρισμό των δεδομένων διαφήμισης.
Με αυτό τον τρόπο, το Marketing Information Management είναι μια πολύτιμη διαδικασία σε μία εταιρεία, η οποία μπορεί να προσφέρει πολλά.
Σε αυτό το άρθρο λοιπόν, θα δούμε:
- Τι είναι το Marketing Information Management;
- Ποια είναι τα πλεονεκτήματά του;
Τι είναι το Marketing Information Management και ποιες πληροφορίες μπορεί να περιλαμβάνει;
Marketing Information Management είναι η διαδικασία συγκέντρωσης και χειρισμού διαχείρισης των δεδομένων διαφήμισης, όπως είναι τα δεδομένα των καταναλωτών, η ανταγωνιστική νοημοσύνη και η έρευνα στη διαφήμιση.
Αυτά τα δεδομένα μπορούν να βοηθήσουν να αποδώσει μία εταιρεία με επιτυχία στην αγορά τους.
Εδώ, υπάρχουν μερικοί τύποι διαχείρισης πληροφοριών στο Marketing, όπου μπορεί μία εταιρεία να εντοπίσει:
- SEO και επισκεψιμότητα ιστότοπου: Η επισκεψιμότητα ιστοτόπων και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες να αξιολογήσουν την απόδοσή τους.
- Πληροφορίες πωλήσεων: Οι μετρήσεις πωλήσεων μπορούν να δώσουν στις εταιρείες δεδομένα και πληροφορίες για την επιτυχία μεταξύ των στόχων αγοράς.
- Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις: Τα δεδομένα σχετικά με την εμβέλεια και την επιτυχία των διαφημιστικών εκστρατειών και οι δημόσιες σχέσεις μπορούν να δώσουν στις εταιρείες επίγνωση για το τι κάνουν.
- Δεδομένα διαφημιστικής εκστρατείας: Τα αποτελέσματα από προηγούμενες εκστρατείες και η απόδοση των τωρινών εκστρατειών μπορούν να προσφέρουν στις εταιρείες πραγματοποιήσιμα δεδομένα για τις συμπεριφορές των καταναλωτών.
- Κριτικές πελατών: Οι κριτικές μπορούν να αξιολογήσουν την ικανοποίηση των πελατών με προϊόντα και υπηρεσίες.
- Εκστρατείες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: Οι στρατηγικές εκστρατείας με e-mail και τα αποτελέσματά τους μπορούν να παρέχουν στις εταιρείες, πολύτιμα δεδομένα και διορατικότητα.
Ποιοι επωφελούνται από το Marketing Information Management;
Παρακάτω θα δούμε τα μέρη μιας εταιρείας, τα οποία μπορούν να επωφεληθούν από το Marketing Information Management:
- Ομάδες πωλήσεων: Οι ομάδες πωλήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν διαφημιστικά δεδομένα, για να δημιουργούν πιο πειστικές πωλήσεις.
- Εξυπηρέτηση πελατών και επιτυχημένες ομάδες: Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να χρησιμοποιούν διαφημιστικά δεδομένα, για να βελτιώσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης τους πελατών και να συνδεθούν με τωρινούς πελάτες.
- Ομάδες διαφήμισης: Μία ομάδα διαφήμισης μπορεί να χρησιμοποιεί τα δεδομένα, για να τα συσχετίσει με στοιχεία.
- Ομάδες δημιουργίας προϊόντων: Οι άνθρωποι, που δημιουργούν τα προϊόντα, μπορούν να χρησιμοποιούν τα διαφημιστικά δεδομένα, για να βελτιώσουν τα προϊόντα τους.
Γιατί είναι τόσο σημαντικό για τις επιχειρήσεις ή τμήματα marketing;
Το Marketing Information Management είναι σημαντικό, γιατί τα διαφημιστικά δεδομένα μπορούν να έχουν έντονη επίδραση στην ικανότητα μιας εταιρείας να παράγει εισόδημα.
Αυτά τα δεδομένα επιτρέπουν στις εταιρείες να αποκτήσουν επίγνωση για τις προτιμήσεις των πελατών, οι οποίες μπορούν να αυξήσουν την ικανότητα μιας εταιρείας να έχει απήχηση στους στόχους της αγοράς.
Εδώ είναι μερικοί λόγοι, για τους οποίους, οι εταιρείες χρειάζονται το Marketing Information Management:
- Καθοδήγηση: Οι διαπιστώσεις, τις οποίες αποκτά μία εταιρεία από μία διαχείριση πληροφοριών στο Marketing, μπορούν να τη βοηθήσουν να βελτιώσει άλλα μέρη του οργανισμού πέραν από τη διαφήμιση, όπως τις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση πελατών και τα εσωτερικά συστήματα συγκέντρωσης δεδομένων.
- Θέση: Το Marketing Information Management μπορεί να βοηθήσει μία εταιρεία να καταλάβει τη θέση της στην αγορά της. Αυτό μπορεί να βοηθήσει μία εταιρεία να καταλάβει καλύτερα τις εξωτερικές δυνάμεις, την αγορά της και τους πελάτες της.
- Δημιουργία πληροφορημένων επιλογών: Οι εταιρείες, που οργανώνουν διαδικασίες πληροφοριών marketing, είναι πιο πιθανόν να είναι πληροφορημένες για τις βιομηχανικές αλλαγές και θέσεις ανταγωνιστών, οι οποίες μπορούν να τις βοηθήσουν να αποφύγουν οικονομικά προβλήματα ή απρόβλεπτες δυναμεις αγοράς.
- Πρόσβαση στα δεδομένα: Μία στρατηγική διαχείριση πληροφοριών στο marketing περιλαμβάνει διευκολυμένη πρόσβαση στα δεδομένα, η οποία μπορεί να βοηθήσει μία εταιρεια να αποδίδει καλύτερα σε όλα τα οργανωτικά επίπεδα.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματά του;
Εδώ είναι μερικMarketing Information Managementά από τα πλεονεκτήματα σχετικά με την χρήση του Μarketing Information Management.
Ασφάλεια και Συμμόρφωση
Η συμμόρφωση στο Marketing ακολουθεί τους ρυθμιστικούς νόμους περιστρεφόμενοι γύρω από τις προστασίες των καταναλωτών.
Επικεντρώνοντας την προσοχή στη συγκέντρωση των δεδομένων, μπορεί να δώσει στις εταιρείες το κίνητρο να προστατέψει τα δεδομένα.
Εστιάζοντας στη συμμόρφωση, μπορεί να διασφαλίσει ότι η εταιρεία ακολουθεί τους κανονισμούς και τους νόμους της κυβέρνησης, τα οποία μπορούν να ενθαρρύνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Lead conversions
Τα στοιχεία, που αποκτώνται από την έρευνα στο marketing, μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση των μετατροπών, δυνητικών πελατών για μια εταιρεία.
Μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες με lead qualification processes, να αυξήσουν τον όγκο πωλήσεων.
Εισόδημα
Ένα υψηλότερο ποσοστό μετατροπών δυνητικού πελάτη ως αποτέλεσμα μιας στρατηγικής πληροφοριών marketing, μπορεί επίσης να βοηθήσει τις εταιρείες να είναι πιο κερδοφόρες.
Για παράδειγμα, εάν τα δεδομένα marketing υποδηλώνουν ότι μια εταιρεία λογισμικού μπορεί να είναι επιθυμητή σε ένα άλλο τμήμα της αγοράς, όπως οι φοιτητές, και η εταιρεία δημιουργεί μια καμπάνια marketing για να προσελκύσει τους φοιτητές, τότε μπορεί να χρησιμοποιήσει τη στρατηγική διαχείρισης πληροφοριών marketing για να αυξήσει τα έσοδά της.
Δημογραφικά
Το Marketing intelligence μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να κάνουν σαφείς τους αγοραστικούς τους στόχους και την καταναλωτική τους βάση.
Κατανοώντας τι θέλουν οι καταναλωτές μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες να θέσουν τα προϊόντα τους, για να έχουν περισσότερη απήχηση στους καταναλωτές.
Αυτό μπορεί επίσης να βοηθήσει τις εταιρείες να δημιουργούν προϊόντα, τα οποία ευθυγραμμίζονται με τη ζήτηση των καταναλωτών.
Ανταγωνισμός
Η αναζήτηση στην αγορά μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να καταλάβουν πώς να ευθυγραμμίζονται με τον ανταγωνισμό τους.
Αυτό μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να δημιουργήσουν διαφημιστικές εκστρατείες, οι οποίες τοποθετούν τα προϊόντα τους για επιτυχία σε σύγκριση με ανταγωνιστικές επωνυμίες.
Πηγή: Indeed