Γιατί η Google διαγράφει λογαριασμούς;

Γιατί η Google διαγράφει λογαριασμούς;

Γιατί η Google διαγράφει λογαριασμούς;

Μέσα στον Δεκέμβριο, η Google θα αρχίσει να αφαιρεί ανενεργούς λογαριασμούς μαζί με το περιεχόμενό τους στο Google Workspace, το οποίο περιλαμβάνει το Gmail. Η πολιτική ισχύει μόνο για προσωπικούς λογαριασμούς Google. Παρόλο αυτά, για επιχειρήσεις όπως η δική σας, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των χαμένων email.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της, “εάν ένας λογαριασμός Google δεν έχει χρησιμοποιηθεί για τουλάχιστον δύο χρόνια, ενδέχεται να τον διαγράψουμε μαζί με το περιεχόμενό του“.

Ο λόγος

Η απόφαση της Google να εξαλείψει τους ανενεργούς λογαριασμούς είναι ένα άλλο βήμα που λαμβάνει η εταιρεία για να αποτρέψει απειλές ασφαλείας όπως ανεπιθύμητα μηνύματα και παραβίαση λογαριασμών.

“Εάν ένας λογαριασμός δεν έχει χρησιμοποιηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι πιο πιθανό να παραβιαστεί”, εξηγεί η Αντιπρόεδρος Διαχείρισης Προϊόντων της Google, Ruth Kricheli.

Οι “εγκαταλειμμένοι” λογαριασμοί δημιουργούν αρκετά ζητήματα ασφαλείας. Οι παλιοί κωδικοί πρόσβασης και η έλλειψη ελέγχου ταυτότητας τους καθιστούν ευάλωτους.

“Αποτελούν ουσιαστικά ένα φορέα για ανεπιθύμητο ή ακόμη και κακόβουλο περιεχόμενο, όπως ανεπιθύμητο περιεχόμενο”.

Πώς να αποφύγετε τυχόν ζητήματα στο Gmail σας

Για επιχειρήσεις σαν τη δική σας που χρησιμοποιούν το Gmail για να συνδεθούν με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες, η κίνηση της Google είναι μια ειδοποίηση υψηλού ποσοστού απενεργοποίησης.

Καθώς το Gmail είναι ο μεγαλύτερος πάροχος email στον κόσμο, η λίστα σας πιθανότατα περιέχει πολλούς προσωπικούς λογαριασμούς Gmail, ειδικά εάν η επιχείρησή σας εξυπηρετεί καταναλωτές.

Οι πάροχοι email θεωρούν αποδεκτό ένα ποσοστό κάτω του 2%. Αλλά μόλις περάσετε αυτό το όριο, τα email σας μπορούν να αρχίσουν να προσγειώνονται στον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων.

Ως αποτέλεσμα αμαυρώνεται η φήμη του αποστολέα, η οποία είναι μια βαθμολογία από 0 έως 100 που χρησιμοποιούν οι πάροχοι υπηρεσιών Διαδικτύου (ISP) για να καθορίσουν εάν είστε νόμιμος αποστολέας ή αποστολέας ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Όσο πιο κοντά στο 100 είναι η βαθμολογία σας, τόσο περισσότερο η ISP σας εμπιστεύεται ως αποστολέα, και παραδίδουν τα μηνύματά σας στα εισερχόμενα. Οι χαμηλότερες βαθμολογίες σημαίνουν ότι τα email σας μπορεί να είναι ανεπιθύμητα.

Πάμε να δούμε πώς μπορείτε να προετοιμαστείτε εκ των προτέρων και να αποφύγετε την αποστολή προειδοποιητικού mail.

1. Καταργήστε τους ανενεργούς συνδρομητές

Πολλές επιχειρήσεις κρατούν ορισμένους συνδρομητές τους περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Η ύπαρξη μιας μεγάλης λίστας email μπορεί να σας προσφέρει ευρύτερη προσέγγιση.

Ωστόσο, στο email marketing, η δέσμευση υπερισχύει της ματαιοδοξίας. Αν κάποιος δεν έχει δει τα email σας για περισσότερο από έξι μήνες, ποιες είναι οι πιθανότητες να ξαναρχίσει να ασχολείται ξανά;

Τμηματοποιήστε τους συνδρομητές αυτούς και προσπαθήστε να τους κερδίσετε ξανά με μια δελεαστική προσφορά. Στη συνέχεια, μόνο τους υποψήφιους πελάτες που κάνουν κλικ.

2. Επικυρώστε ολόκληρη τη λίστα email σας

Ο τρόπος με τον οποίο αντιδρούν οι ανενεργοί συνδρομητές σας σε μια στοχευμένη καμπάνια παρέχει χρήσιμες πληροφορίες. Παρόλο αυτά, δεν είναι οι μόνοι επικίνδυνοι τύποι επαφών στην λίστα σας.

Για παράδειγμα, καταχρηστικού τύπου email ανήκουν σε άτομα που τείνουν να αναφέρουν πολλά μηνύματα ως ανεπιθύμητα.

Για να αποφύγετε πιθανά παράπονα για ανεπιθύμητα μηνύματα, ορισμένοι προτιμούν να τα εξαλείψουν χρησιμοποιώντας έναν “επαληθευτή” ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Υπάρχει επίσης το θέμα των προσωρινών διευθύνσεων email, τις οποίες πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν για να αποφύγουν να δώσουν την πραγματική τους διεύθυνση. Eπομένως η διαγραφή τους από τη βάση δεδομένων σας είναι ένα καλό βήμα.

Κατά μέσο όρο, σχεδόν το ένα τέταρτο της βάσης δεδομένων σας διαγράφεται ετησίως, σύμφωνα με έρευνα της ZeroBounce.

Οπότε, επικυρώστε ξανά τη λίστα σας για να βεβαιωθείτε ότι είναι ασφαλής στη χρήση της.

Επιπλέον μέτρα για να προστατέψετε το account σας / TODAY

Πώς η Google θα διαγράψει τους ανενεργούς λογαριασμούς;

Αν και η πολιτική της Google τέθηκε σε ισχύ τον Μάιο του 2023, δεν θα επηρεάσει τους ανενεργούς χρήστες του Gmail μέχρι τον Δεκέμβριο.

Η εταιρεία θα διαγράψει τους “εγκαταλειμμένους” λογαριασμούς σε διάφορες φάσεις, ξεκινώντας από αυτούς που δημιουργήθηκαν και δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ ξανά.

Εάν κάποιοι συνδρομητές έχουν εγγραφεί για τα email σας αλλά δεν άνοιξαν ποτέ τα μηνύματά σας, αφαιρέστε τους αμέσως.

Οι εγκαταλειμμένοι λογαριασμοί βλάπτουν το email marketing

Ως επιχειρηματίας που προσπαθεί να προσεγγίσει το inbox των πελατών σας, τα παράπονα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας επηρεάζουν σημαντικά την προσπάθειά αυτή. Το ίδιο συμβαίνει και με την κακή αφοσίωση.

Όταν οι άνθρωποι δεν αντιδρούν στα email που στέλνετε, οι ISP το ερμηνεύουν ως ένδειξη ότι το περιεχόμενό σας δεν είναι χρήσιμο.

Ως αποτέλεσμα, τα email σας είναι πιο πιθανό να πάνε στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (SPAM).

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι βέλτιστες πρακτικές email marketing περιλαμβάνουν τακτικό “κλάδεμα” συνδρομητών που δεν ανταποκρίνονται. Η παρουσία τους στην λίστα των email σας βλάπτει την παράδοσή τους.

Επομένως, επανεκτιμήστε την κατάσταση της λίστας σας, ώστε τα ενημερωτικά δελτία και οι καμπάνιες σας να μπορούν να φτάσουν στα εισερχόμενα.

Η εκκαθάριση του Gmail σας είναι ο καλύτερος λόγος για να εξετάσετε την ποιότητα των επαφών σας σήμερα.

Πηγή: Entrepreneur

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.