Γιατί οι περισσότεροι νέοι δεν επενδύουν;

Γιατί οι περισσότεροι νέοι δεν επενδύουν;

Γιατί οι περισσότεροι νέοι δεν επενδύουν;

Σε αντίθεση με επενδυτές παλαιότερων γενιών, οι νέοι είναι πιο πιθανό να περιμένουν μέχρι ένα σημαντικό γεγονός της ζωής τους (όπως ο γάμος, η αγορά σπιτιού ή η δημιουργία οικογένειας) για να αναζητήσουν έναν οικονομικό σύμβουλο και να ξεκινήσουν να επενδύουν.

Σύμφωνα με έρευνα του Dynasty Connect, περισσότεροι από τους μισούς (54%) των ερωτηθέντων μεταξύ 35 και 44 ετών με τουλάχιστον 500.000 δολάρια σε επενδυτικά περιουσιακά στοιχεία περίμεναν μέχρι ένα σημαντικό γεγονός στην ζωή τους για να αναζητήσουν οικονομικές συμβουλές.

Επιπλέον, το 42% από αυτούς κάτω των 35 ετών ανέφεραν το ίδιο. Αντίθετα, μόνο το 31% των ερωτηθέντων μεταξύ 65 και 74 ετών είπε το ίδιο.

«Οι άνθρωποι αναζητούν ειδικές οικονομικές συμβουλές για να εκπληρώσουν συγκεκριμένες ανάγκες και συχνά σχετιζόμενες με την ηλικία τους».

Στην παραπάνω δήλωσή του, ο Αντιπρόεδρος της Dynasty Financial Partners, Andrew Marsh πρόσθεσε ότι: «οι σύμβουλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσουν υπηρεσίες που ταιριάζουν με τις προτεραιότητες των πελατών τους».

Τι μας δείχνει το business portfolio του Guy Spier; / Portfolio Analysis / Business Review Greece

Επιπλέον στοιχεία της έρευνας

Όταν αναζητούν έναν οικονομικό σύμβουλο, οι νέοι είναι πιθανότερο να αξιοποιήσουν τα social media καλύτερα από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Σύμφωνα και πάλι με την έρευνα της Dynasty, το 40% των ερωτηθέντων κάτω των 35 δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν τα social media για να βρουν έναν σύμβουλο. Παρομοίως, το 38% των επενδυτών μεταξύ 35 και 44 ανέφερε το ίδιο. Από την άλλη, μόνο το 5% των ηλικιών 45 έως 54 δήλωσε ότι θα χρησιμοποιούσε τα social media.

“Τα παραπάνω στατιστικά μας δείχνουν την απήχηση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία με τους Millennial και Gen Z καταναλωτές.

Αυτά δήλωσε ο Brendan Bell, επικεφαλής της Dynasty Connect. Πρόσθεσε επίσης τα εξής: «Οι επενδύσεις είναι ζήτημα timing. Όταν οι νέοι είναι έτοιμοι να επενδύσουν, προτιμούν με διαφορά την ψηφιακή επικοινωνία. Είτε μέσω των social media, είτε μέσω τηλεφωνικών κλήσεων».

Πηγή: Investopedia

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.