YouTube Shorts: Πως βοηθούν το branding μιας επιχείρησης;

YouTube Shorts: Πως βοηθούν το branding μιας επιχείρησης;

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα YouTube Shorts

Τα YouTube Shorts αποτελούν έναν από τους βασικότερους τρόπους “άμεσης ψυχαγωγίας” στο 2023. Πέραν όμως της ψυχαγωγίας που προσφέρουν, πως μπορούν να αξιοποιηθούν στην διαδικασία του branding μιας επιχείρησης;

Στο σημερινό άρθρο, θα δείξουμε αρχικά όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα YouTube Shorts. Στην συνέχεια, θα μάθετε πώς αυτά τα βίντεο 15-60 δευτερολέπτων μπορούν να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε νέους πελάτες και να ωφελήσετε το brand σας.

Τι είναι τα YouTube Shorts;

Ουσιαστικά, τα YouTube Shorts είναι βίντεο σύντομης μορφής που μπορείτε να δημιουργήσετε μέσω του τηλεφώνου σας ή παίρνοντας κομμάτια από μεγαλύτερα βίντεο χρησιμοποιώντας την εφαρμογή του YouTube.

Μέσα στην εφαρμογή, θα βρείτε πολλά εργαλεία, τα οποία σας επιτρέπουν να επεξεργάζεστε το περιεχόμενο των βίντεο. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μουσική χωρίς πνευματικά δικαιώματα από το Library του YouTube ή να συνδυάζετε διαφορετικά σύντομα βίντεο.

Τα YouTube Shorts μπορούν να κοινοποιηθούν και να συνδεθούν απευθείας με το YouTube account του brand και το website της εταιρείας σας. Επίσης, εφόσον κοινοποιούνται, λαμβάνουν likes, shares και comments.

Τι ισχύει για τα YouTube Shorts στο 2023; / Nate Black

Tips για την δημιουργία YouTube Shorts

Προτού ξεκινήσετε, υπάρχουν μερικά σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε κατά τη δημιουργία τέτοιων βίντεο:

1. Έμφαση στην συνοχή, αποφεύγοντας μεγάλες παύσεις

Στην σημερινή εποχή, η χρόνος προσοχής των ανθρώπων (attention span) είναι εξαιρετικά σύντομος. Ο χρόνος αυτός μειώνεται ακόμα περισσότερο όταν βλέπουμε βίντεο σύντομης μορφής. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν κενά ή σημεία στα οποία κουράζετε το κοινό σας. Διαφορετικά, θα κάνουν απλά swipe up στο επόμενο βίντεο.

2. Ενέργεια = Αξία

Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι ενθουσιώδες. Παρόλο αυτά, μην το παρακάνετε διότι μπορεί να φανείτε ενοχλητικοί ή εκνευριστικοί. Ωστόσο, μιλήστε για κάθε θέμα με πάθος, προκειμένου να μην χάσετε γρήγορα το ενδιαφέρον του κοινού σας. Επιπρόσθετα, πρέπει να δημιουργείτε Shorts για να προσφέρετε αξία και να συμβαδίζει το περιεχόμενο με τον στόχο σας.

Βήματα μεταφόρτωσης Shorts

  1. Λήψη της εφαρμογής YouTube: Τα Shorts μπορούν να δημιουργηθούν μόνο μέσα στην εφαρμογή του YouTube, χωρίς να σας επιτρέπουν να μεταφέρετε περιεχόμενο από άλλα κανάλια.
  2. Δημιουργήστε το βίντεο: Χρησιμοποιώντας το εικονίδιο (+) μέσω της αρχικής σελίδας της εφαρμογής, πατήστε “Δημιουργία Short” για να ξεκινήσετε το βίντεό σας των 15-60 δευτερολέπτων. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε εφέ, να περιστρέψετε την κάμερα και να αλλάξετε την ταχύτητα του βίντεο.
  3. Επεξεργαστείτε και ανεβάστε το Short σας: Όταν είστε ευχαριστημένοι με το περιεχόμενό σας, πατήστε το σημάδι επιλογής για να το αποθηκεύσετε, προσθέστε μουσικό κείμενο και φίλτρα, πατήστε επόμενο και μεταφορτώστε.

Πως να φτιάξετε Shorts από κανονικά YouTube βίντεο / Think Media

Shorts και Branding: Πως συνδέονται;

Τα YouTube Shorts είναι ιδανικά για καταναλωτές με μικρότερο εύρος προσοχής. Μπορούν να αυξήσουν γρήγορα τον αριθμό των subscribers σας και την αφοσίωσή τους, αλλά και να προσφέρουν αυθεντικές πληροφορίες για το brand σας.

Τώρα είναι η ιδανική στιγμή για να ξεκινήσετε τη δημιουργία Shorts, καθώς πολλές επιχειρήσεις εξακολουθούν να προσπαθούν να εξοικειωθούν με την πλατφόρμα. Αυτό σας δίνει την τέλεια ευκαιρία να το αξιοποιήσετε ενώ ο ανταγωνισμός είναι ακόμα χαμηλός.

Χρησιμοποιήστε τα YouTube Shorts για να προωθήσετε το κανάλι σας μέσω της δημιουργίας “αυθεντικών” βίντεο. Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να προβάλλετε λιγότερο “σοβαρό” περιεχόμενο, όπως behind the scenes βίντεο. Αυτό βοηθά το κοινό σας να αισθάνεται πιο οικείο με εσάς.

Καθώς το brand σας μεγαλώνει, μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, δημιουργώντας περισσότερο περιεχόμενο για το κοινό σας χωρίς κόστος και κάνοντάς το να αισθάνεται ότι ακούγονται οι απόψεις του.

Δημιουργείστε και εσείς λοιπόν YouTube Shorts για την επιχείρησή σας ή το προσωπικό σας brand, με την Blue Rocket Content Agency και ανακαλύψτε τις υπηρεσίες μας εδώ!

Πηγή: Foundr

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.

Ίσως σας ενδιαφέρει