Instagram Ads: Ποιο είναι το πραγματικό τους κόστος;

Instagram Ads: Ποιο είναι το πραγματικό τους κόστος;

Πόσο κοστίζουν πραγματικά τα Instagram Ads;

Τα Instagram Ads αποτελούν έναν σύγχρονο τρόπο διαφήμισης προϊόντων, υπηρεσιών, και πολλών άλλων. Μια καλοφτιαγμένη διαφήμισης στο Instagram μπορεί να σας κάνει να περιηγηθείτε σε website εταιρειών που δεν γνωρίζατε προηγουμένως.

Εδώ, θα συζητήσουμε πώς υπολογίζεται το κόστος των Instagram Ads και πόσα θα πρέπει να ξοδέψετε για να προσελκύσετε νέους πελάτες.

Είναι αποτελεσματικά τα Instagram Ads;

Οι περισσότερες διαφημίσεις που βλέπουμε καθημερινά δεν μας ενδιαφέρουν αρκετά για να τις θυμόμαστε. Όμως όταν αναφερόμαστε σε καλές διαφημίσεις στο Instagram μας έρχονται θετικές εντυπώσεις στο μυαλό.

Όταν γίνονται σωστά, τα Instagram Ads είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό-στόχο σας στο αγαπημένο social media. Επιπλέον, θα έχετε όλα τα πλεονεκτήματα των ευκαιριών λεπτομερούς στόχευσης που προσφέρει η Meta στους χρήστες.

Πόσο κοστίζουν;

Τα Instagram Ads λειτουργoύν σε στυλ δημοπρασίας. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος τους εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την προσφορά και τη ζήτηση.

Ορίζετε ένα ποσό προσφοράς, το οποίο αντιπροσωπεύει το μέγιστο που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για την επιθυμητή ενέργεια (όπως ένα κλικ). Αυτή η προσφορά μπορεί να είναι και αυτόματη.

Όμως, το κόστος που πληρώνετε για την τοποθέτηση της διαφήμισης δεν είναι απαραίτητα το ποσό της προσφοράς σας. Πληρώνετε λίγο περισσότερο από την προσφορά του δεύτερου πλειοδότη.

Αυτό αναφέρεται συχνά ως το μοντέλο της «δημοπρασίας δεύτερης τιμής». Το πραγματικό κόστος ανά ενέργεια θα εξαρτηθεί από παράγοντες όπως:

  • Ο ανταγωνισμός,
  • Η ποιότητα της διαφήμισης,
  • Η συνάφεια και
  • Η εύρεση του σωστού target group

Μπορείτε να ρυθμίζετε τις διαφημίσεις σας μέσω του Meta Ads Manager. Υπάρχει μία πληθώρα εργαλείων που σας επιτρέπουν να αλλάξετε τις προτεραιότητές σας προκειμένου να διατηρήσετε τις διαφημίσεις σας εντός του προϋπολογισμού.

Για να είστε πιο αποτελεσματικοί, δείτε τον προϋπολογισμό σας από μία από τις δύο παρακάτω σκοπιές:

  1. Έχετε έναν προϋπολογισμό που θέλετε να δαπανήσετε για ολόκληρη την καμπάνια, ή
  2. Έναν προϋπολογισμό για να δαπανήσετε ανά αποτέλεσμα.

Έχετε τη δυνατότητα να ελέγχετε πόσα θέλετε να ξοδέψετε, αλλά δεν έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε πόσο κοστίζει κάθε αγορά, λήψη ή click λόγω του συστήματος δημοπρασίας.

Instagram Ads Tutorial για το 2023 / Ben Heath

Η οπτική της Meta

Στόχος της Meta είναι να κρατήσει τους χρήστες της στην εφαρμογή όσο το δυνατόν περισσότερο. Επομένως, η έλλειψη δραστηριότητας από μέρους σας δεν θα σας βοηθήσει.

Ως αποτέλεσμα, η Meta έχει επίγνωση της προβολής “κακών” διαφημίσεων, καθώς αυτό θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εμπειρία του χρήστη.

Bάση του συστήματος της Meta, όσο λιγότερο δημοφιλής είναι η διαφήμισή σας, τόσο περισσότερα θα πρέπει να πληρώσετε για να προβάλλεται. Εναλλακτικά, εάν δημιουργήσετε μια καταπληκτική διαφήμιση που αγαπούν οι χρήστες του Instagram, θα είναι πολύ φθηνότερη η προβολή της.

Η Meta θα δει ότι δεν χαλάτε την εμπειρία των χρηστών της και θα είναι πιο πρόθυμη να τη μοιραστεί με άλλους.

Μια διαφήμιση χαρακτηρίζεται καλή ή κακή υπολογίζοντας την αφοσίωση, τις αντιδράσεις και τα σχόλια για να δουν πώς αντιδρά το κοινό στο περιεχόμενο.

Ως διαφημιζόμενος, οι αρμοδιότητές σας είναι:

  • Να ορίσετε τον προϋπολογισμό σας
  • Να βρείτε το κοινό-στόχο που θα του αρέσει το περιεχόμενό σας και
  • Να δημιουργήσετε εξαιρετικές διαφημίσεις

Στον κόσμο των Instagram Ads, ο ρόλος της δημιουργικότητας είναι ανεκτίμητος. Έχει την ικανότητα να μεταμορφώνει τις συνηθισμένες διαφημίσεις σε συναρπαστικές ιστορίες, να έχουν βαθιά απήχηση στο κοινό σας και να αφήνουν μια αξέχαστη εντύπωση.

Τι είναι το CPM στο Instagram;

Όταν αρχίσετε να εξετάζετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες, πιθανότατα θα παρατηρήσετε ότι ο όρος “CPM” εμφανίζεται κατά καιρούς. Φαινομενικά, αποτελεί μια βασική πτυχή της ανάλυσης της απόδοσης των διαφημίσεών σας. Στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύει το κόστος ανά χίλιες προβολές και υπολογίζεται διαιρώντας το ποσό που ξοδέψατε με το πόσες προβολές έχει κάνει η διαφήμισή σας.

Αν λοιπόν θέλεις να διαφημίσεις την επιχείρηση σου ή το brand σου μέσω Instagram Ads, η  Blue Rocket Content Marketing Agency είναι εδώ για εσένα. Μπορείς να δεις τις υπηρεσίες μας εδώ.

Πηγή: Foundr

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.

Ίσως σας ενδιαφέρει